Nog niet gezien. Ik heb sowieso nog praktisch geen enkele nominatiefilm gezienquote:Op maandag 3 maart 2014 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zijn rol in Dallas Buyers Club was wel fenomenaal
Aan de betting odds te zien is zijn oscar winst een zekerheidjequote:Op maandag 3 maart 2014 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zijn rol in Dallas Buyers Club was wel fenomenaal
Zou mooi zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe groot is de kans dat Leo die oscar eindelijk krijgt?
Heel klein, favorieten zijn Matthew McConaughey en die knakker met die moeilijke naam uit 12 years a slave.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe groot is de kans dat Leo die oscar eindelijk krijgt? Ik hoop dat hij 'm krijgt, puur ome.e zien hij het internet gaat ontploffen.
Oe, Sherlock.
+250quote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe groot is de kans dat Leo die oscar eindelijk krijgt? Ik hoop dat hij 'm krijgt, puur om te zien hij het internet gaat ontploffen.
Oe, Sherlock.
Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Wat een debiele vragen op de rode loper
Volgens jaar moeten ze gewoon jou inhuren.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat ik de carpet kijk
Probeer deze eens.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
wie heeft er een goede stream link voor de red carpet, ik wil het op mijn pc zien maar de 2 die ik keek stopte ermee. ik hoop dat het dit jaar lukt om op mijn pc een goede livestream te vinden. geen zin om achter mijn pc te gaan
ja die heb ik al openstaan, ieder jaar heb ik er openstaan, maar vaak gaat het dan mis, dus alvast bedankt, ik ga deze zeker proberenquote:Op maandag 3 maart 2014 01:34 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Probeer deze eens.
http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=52828
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |