De memoriam gaat over 2013quote:Op maandag 3 maart 2014 00:22 schreef Kansenjongere het volgende:
Er is elk jaar een in memoriam, dat Philip Seymour Hoffman daarin een prominente rol krijgt lijkt me niet meer dan logisch
Je hebt geen digitale tv bij de lokale kabelboer?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:33 schreef Grunge. het volgende:
Half drie, hè?
Meestal zijn er veel livestreams, je moet alleen niet wegklikken (en/of vernieuwen) want dan raakt-ie vol (uhuh).
Ja, toevallig net gratis alle Film1's gekregen van mijn kabelboer. Ik zie net dat ik het dus gewoon kan zien dit jaarquote:Op maandag 3 maart 2014 00:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt geen digitale tv bij de lokale kabelboer?
Ik gok ook zomaar dat je Sport1 hebt?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, toevallig net gratis alle Film1's gekregen van mijn kabelboer. Ik zie net dat ik het dus gewoon kan zien dit jaar.
Ik had het een paar maandjes gratis als compensatie omdat mijn digitale televisie het lang niet deed. Sport1 weet ik niet, alle Film1's in ieder geval, en ook de filmzenders van HBO (die zijn het trouwens echt niet waard om zelf te kopen, allemaal oude en matige films en dat honderd keer).quote:Op maandag 3 maart 2014 00:40 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik gok ook zomaar dat je Sport1 hebt?
Maart staan deze kanalen altijd open.
en dat met zo'n beentjesquote:
Och, hij was op zich best liefquote:
Inderdaad erg knap hoe ver hij het geschopt heeft, denk ik elke keer als ik hem ziequote:Op maandag 3 maart 2014 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
JGL. Ik ben 3rd rock from the sun aan het terugkijken, en toen was het al een topacteurtje. Die heeft het ver geschopt, sindsdien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |