quote:
quote:
Vaagjes. Hiervan niets meegekregen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
EEN ITEM OVER NAAIEN, LUISTER JE!!!!
jouw ui lijkt op de een of andere manier op die van heywoodu als je vluchtig kijkt.quote:
Je verwacht het niet.quote:
Gelukkig heb je niet zo veel met beiden tegelijk te maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jouw ui lijkt op de een of andere manier op die van heywoodu als je vluchtig kijkt.
irritant.
Jochem Myjer wil naaien geloof ik. Of Jochem van Gelder. Dus sla je slag!quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vaagjes. Hiervan niets meegekregen.
zo klopt de rekensom weerquote:
Ik zit aan de radio gekluisterdquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
EEN ITEM OVER NAAIEN, LUISTER JE!!!!
lol whut?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jouw ui lijkt op de een of andere manier op die van heywoodu als je vluchtig kijkt.
irritant.
Dat zou erg storend zijn, als je ze allebei veel in hetzelfde topic zou tegenkomen enzo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet zo veel met beiden tegelijk te maken.
Mijn aanwezigheid helpt natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef Bronson het volgende:
Gewoon een topic binnen 3 uur vol.
3FM zou trots op ons zijn.
Ik wil je best leren naaien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit aan de radio gekluisterd
Moet ik Wilbertgod nog bellen of ie hier wilt helpen managen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef Bronson het volgende:
Met hoofdzakelijk negatief gezanik, denk dat trots ver te zoeken isquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef Bronson het volgende:
We kunnen hier wel een micromanager gebruiken ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik Wilbertgod nog bellen of ie hier wilt helpen managen?
Misschien leren ze er iets van.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Met hoofdzakelijk negatief gezanik, denk dat trots ver te zoeken is
Zal ik eens iets positiefs inbrengen dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Met hoofdzakelijk negatief gezanik, denk dat trots ver te zoeken is
Woohooquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zal ik eens iets positiefs inbrengen dan?
Ik ben zojuist gebeld en ik heb volgende week een sollcitatiegesprek![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tofheid! Ik ga duimenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Laat ik ook es iets positiefs inbrengen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik begin nu alvast met duimen
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat ik ook es iets positiefs inbrengen.
Ik ook
Leukquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga voor jullie duimen Roel & ChatGirl
Nóg meer tofheid! Het houdt niet opquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er gaan nu te veel beelden door m'n hoofd heenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil je best leren naaien.
niet vanzelfquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nóg meer tofheid! Het houdt niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
Als je dan hard genoeg je best doet, kun je vanzelf je eigen autobekleding maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er gaan nu te veel beelden door m'n hoofd heen
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je dan hard genoeg je best doet, kun je vanzelf je eigen autobekleding maken.
Ohja, je bent werkloos. Dat was ik even vergeten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, al een tijdje niet meer.
Daar gaan de beeldenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je dan hard genoeg je best doet, kun je vanzelf je eigen autobekleding maken.
Ik moest er even aan wennen, maar hij is wel tof.quote:
Ja dat is Roar ook. Maar niet 3x per dag.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest er even aan wennen, maar hij is wel tof.
Dat was RAAAAAARR ook op het begin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest er even aan wennen, maar hij is wel tof.
Anderhalf jaar geleden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was RAAAAAARR ook op het begin.
Je woont onder het viaduct?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, een paar meter van mijn huis heeft iemand zelfmoord gepleegd door van een viaduct te springen.
Gezellig
alors de breij, dames en heren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:45 schreef alors het volgende:
[..]
Je woont onder het viaduct?
Tevens rip aan de nabestaanden.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alors de breij, dames en heren.
[..]
Da's hier idd ook in de buurt.. Triest.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, een paar meter van mijn huis heeft iemand zelfmoord gepleegd door van een viaduct te springen.
Gezellig
En die vrachtwagen dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezellig
Ja die kan er dan toch tegenaan rijden? Of het was net vanuit de bosjes.. ik heb het niet gezien gelukkigquote:
[..]
Als ik de foto's zo zie, is ie niet gesprongen, maar zal ie de weg wel opgelopen zijn..quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die kan er dan toch tegenaan rijden? Of het was net vanuit de bosjes.. ik heb het niet gezien gelukkig
Hmm. Ik zag op de foto zo geen viaduct.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die reed er tegenaan/overheen...
Is er wel in ieder geval.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm. Ik zag op de foto zo geen viaduct.
ik hoop dat het rond een uur 19 nog droog wordt anders komt het er vanavond niet meer van. en goede schoenen uitzoeken he! niet die mooie roze en dat ze dan helemaal niet lekker zittenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
HardlopenDank voor de herinnering. Ik moet weer eens een nieuw paar schoenen gaan aanschaffen.
Truste
Dat kan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er wel in ieder geval.
Wat een mazzel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kan.
Gelukkig is er in ons dorp geen viaduct, kan er ook niemand vanaf springen.
Hier ook niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kan.
Gelukkig is er in ons dorp geen viaduct, kan er ook niemand vanaf springen.
Rennen in de regenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat het rond een uur 19 nog droog wordt anders komt het er vanavond niet meer van. en goede schoenen uitzoeken he! niet die mooie roze en dat ze dan helemaal niet lekker zitten![]()
![]()
3fm![]()
nja, ik kijk het wel even aan. een beetje miezer vind ik niet erg, maar echte droppels mot ik niet. mijn doel is de loopleeuwarden half mei, een subdoel is de condensloop een maand eerder. en dan 5km, meer hoeft voor mij niet...quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rennen in de regenHeb ik vanmorgen ook gedaan.
En ja, ik heb al een paar toffe schoenen gezien, felblauwe
ze zit aankomende vrijdag in 24 uur met......en zit dan dus met Theo MAassen in 1 kamerquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef alors het volgende:
Hadewych moet ook kapot met die overenthousiaste schijtreclames van dr.
Je bent toch niet van suiker?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik kijk het wel even aan. een beetje miezer vind ik niet erg, maar echte droppels mot ik niet. mijn doel is de loopleeuwarden half mei, een subdoel is de condensloop een maand eerder. en dan 5km, meer hoeft voor mij niet...
Ik vind het wel lekker, af en toe.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
Regenik loop ook nooit in de regen.
Die Giel ook al een paar keer heeft afgespeeld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:32 schreef alors het volgende:
Hahaha schijtlol, BJ heeft een fuck filmpje gevonden op youtube.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:53 schreef maily het volgende:
[..]
Waar is dat beeld terug te kijken van Ron Fresen?
Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:32 schreef Pandaplint het volgende:
Deze TT trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
______________________!
Spaanse sloffenquote:
http://www.radiofreak.nl/(...)ver-van-Nederland-3/quote:Nieuwslezer Bart Jan Cune wordt de zenderstem van Nederland 3. Hij zal vanaf 20 januari te horen zijn in de programma-aankondigen van de zender als opvolger van Eric Corton. Die wil zich meer toeleggen op zijn werk als acteur, presentator en schrijver.
De 32-jarige Bart Jan Cune is bekend als nieuwslezer van NOS op 3, waar hij vier middagen per week te horen is op onder meer 3FM, Radio 6 en FunX. Eerder werkte hij onder meer Omroep Brabant en BNN. Tevens is Cune één van de oprichters van Kermis FM, de evenementenzender die jaarlijks tien dagen lang uitzendt vanaf de Tilburgse kermis.
"Erg eervol dat ik deze klus mag klaren voor een mooi merk als Nederland 3. Ik hoop het met minstens zo veel passie te doen als mijn voorganger Eric Corton. Het is voor mij als ‘nieuwsstem’ een hele andere tak van sport, maar inhoudelijk past het mooi bij mijn dagelijks streven om de boodschap die verteld moet worden kernachtig, enthousiast en op een heldere manier over te dragen aan de kijker en de luisteraar. Ik ben ook erg blij dat ik deze nieuwe uitdaging kan combineren met mijn huidige werk als nieuwslezer", aldus Bart Jan.
je kunt trots op me zijn hoor! ik heb netjes in de regen gelopen. halverwege werd het wel droog....quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)ver-van-Nederland-3/
Goed bezigquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt trots op me zijn hoor! ik heb netjes in de regen gelopen. halverwege werd het wel droog....
3.2km in 25min waarvan de halve tijd wandelen. ik ga langzaam maar zeker vooruitquote:
Ik vind het een mooie TT.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:32 schreef Pandaplint het volgende:
Deze TT trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
______________________!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3.2km in 25min waarvan de halve tijd wandelen. ik ga langzaam maar zeker vooruit
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan van de keuken naar mijn kamer rennen in minder dan 5 seconde op mijn ultragladde wollen sokken.
Juistem. Gelukkig maken wij hier zo goed schoon dat de vloer altijd wel een beetje plakt.quote:
nja, in meer dan 5km heb ik voorlopig nog geen zin....quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik deed vandaag 7,5 km in 50 minuten. (en dat was inclusief wachten op dat schijtstoplicht wat áltijd op rood staat als ik er aan kom)
Ik zat tot voor een week ofzo ook de hele tijd maar rond die 5km te harken, maar op een dag ging het lopen wel lekker en ben ik gewoon door gaan lopen tot ik thuis was. Bleek dat dus ruim 6,5 km te zijn geweest. Die 5km was dus een mentale barrière waar ik overheen moestquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, in meer dan 5km heb ik voorlopig nog geen zin....
ik heb vorig jaar wel eens last gehad van ophaalbruggen. zat ik klem tussen 2. kwam ik bij de ene aan, ging ie net omhoog dus keer ik om...kom ik bij de andere aan..ja hoor!
gefelictieerdquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef DeLuna het volgende:
Hi ha ho post 100.000
Dank jullie allen voor deze leuke 3FM SC, altijd lachen met jullie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speciale vermelding voor den Pino vogel.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gefelictieerd
tt is erg okee trouwens, want spaanse sloffen zijn ultiem tof
pandaplint is dat met me eens
Mits kleine voetenquote:
Wanneer gaan we naar de ZRquote:
Nee ben nog niet over man, nog niet alle vloeren zijn al gelaminaat en mijn onregelmatige werktijden helpen ook niet erg meequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de ZR
Of ben je nog niet verhuisd?
Kroegje in Delft mag ook btw
Komt goedquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ben nog niet over man, nog niet alle vloeren zijn al gelaminaat en mijn onregelmatige werktijden helpen ook niet erg mee
En dan moet er nog een interieur in!![]()
Geduld is the key word
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt goed
We houden contact middels de fax
< 40 is klein, maar dat wist je al neem ik aanquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
< 40 is klein, maar dat wist je al neem ik aan
Sorry dan voor jequote:
Dat is toch alleen met mannen zo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry dan voor je![]()
Joh maar je weet wat ze zeggen over vrouwen met grote voeten
Nou?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry dan voor je![]()
Joh maar je weet wat ze zeggen over vrouwen met grote voeten
Spaanse sloffen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:49 schreef minthy het volgende:
Maat 41 en nóg kukel ik steeds vaak voorover...
quote:
Nog erger; een spatie teveelquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als een body warmer
nja, ik dnek ook wel dat ik het zou kunnen....maar nu nog niet. eerst die 5km en dan zien we wel weer verder....quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zat tot voor een week ofzo ook de hele tijd maar rond die 5km te harken, maar op een dag ging het lopen wel lekker en ben ik gewoon door gaan lopen tot ik thuis was. Bleek dat dus ruim 6,5 km te zijn geweest. Die 5km was dus een mentale barrière waar ik overheen moest
Hier heb je een luchtgitaar:quote:
Trustequote:
Slaap lekkerquote:
Wat zit er in?quote:
Iets van UDS wat het misschien nog wat maakt, maar dit tuttennummerquote:
Dat nummer ken ik wel geloof ik. Inderdaad een zeiknummer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets van UDS wat het misschien nog wat maakt, maar dit tuttennummer![]()
Geen idee wie het ook alweer was, "Sweet like chocolate"
Hej Pinoquote:
Slaap lekkerquote:
quote:
dat was van Shanks & Bigfoot. er gingen nog geruchten dat het nummer was ingezongen door Whigfield maar dat was niet het geval.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets van UDS wat het misschien nog wat maakt, maar dit tuttennummer![]()
Geen idee wie het ook alweer was, "Sweet like chocolate"
Kutmuziekquote:
En meer dan 54 miljoen..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Whut echt?![]()
Hij heeft wel een oude kop.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Whut echt?![]()
Hij heeft wel een oude kop.
Welke vriendin?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Een een vriendin van 22 ofzo?
Wat doen wij fout Roel?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had hem echt niet zo oud geschat joh.
http://www.nu.nl/achterkl(...)haast-in-liefde.htmlquote:
Ah.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)haast-in-liefde.html
Al vijf jaar? Kan zo gauw niets vinden over een nieuwere chick
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..].
Een voordeel, geen gebroken nacht
Daar wil je vast wel achter komen nietwaar?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wedden dat ie een klein penisje heeft
"SBS-presentator Maurice Wijnen vindt dat Roodbeen een rood scherm verdient."quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Bronson het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)homo-opmerking.dhtml
Wat een bullshit.![]()
Geniale opmerking juist.
wel lichtelijk ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Bronson het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)homo-opmerking.dhtml
Wat een bullshit.![]()
Geniale opmerking juist.
Ik lag in een deuk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel lichtelijk ongemakkelijk.
Wat een cynische baas is dat ook.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een cynische baas is dat ook.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Je zou er een avond goed mee aan het bier kunnen gaan, vermoed ik.
Dat is een week te laatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Giel zei vanochtend dat hij hierop had gestemd als MH.
Als je het over dn duvel hebtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Klopt. Maar zo is 3FM.
Behalve als het Anouk of Govaert is.
Herkenbaarheid scoortquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:44 schreef Bronson het volgende:
If roses are meant to be red
and violets to be blue
why isn't my heart meant for you
Knap staaltje tekst hoor.
Ja, maar dit is wel heel goedkoop.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaarheid scoort(terecht imo)
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had deze nog nooit gehoord
Ik heb niets gemist in mijn leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |