quote:
quote:
Vaagjes. Hiervan niets meegekregen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
EEN ITEM OVER NAAIEN, LUISTER JE!!!!
jouw ui lijkt op de een of andere manier op die van heywoodu als je vluchtig kijkt.quote:
Je verwacht het niet.quote:
Gelukkig heb je niet zo veel met beiden tegelijk te maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jouw ui lijkt op de een of andere manier op die van heywoodu als je vluchtig kijkt.
irritant.
Jochem Myjer wil naaien geloof ik. Of Jochem van Gelder. Dus sla je slag!quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vaagjes. Hiervan niets meegekregen.
zo klopt de rekensom weerquote:
Ik zit aan de radio gekluisterdquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
EEN ITEM OVER NAAIEN, LUISTER JE!!!!
lol whut?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jouw ui lijkt op de een of andere manier op die van heywoodu als je vluchtig kijkt.
irritant.
Dat zou erg storend zijn, als je ze allebei veel in hetzelfde topic zou tegenkomen enzo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet zo veel met beiden tegelijk te maken.
Mijn aanwezigheid helpt natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef Bronson het volgende:
Gewoon een topic binnen 3 uur vol.
3FM zou trots op ons zijn.
Ik wil je best leren naaien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit aan de radio gekluisterd
Moet ik Wilbertgod nog bellen of ie hier wilt helpen managen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef Bronson het volgende:
Met hoofdzakelijk negatief gezanik, denk dat trots ver te zoeken isquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef Bronson het volgende:
We kunnen hier wel een micromanager gebruiken ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik Wilbertgod nog bellen of ie hier wilt helpen managen?
Misschien leren ze er iets van.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Met hoofdzakelijk negatief gezanik, denk dat trots ver te zoeken is
Zal ik eens iets positiefs inbrengen dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Met hoofdzakelijk negatief gezanik, denk dat trots ver te zoeken is
Woohooquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zal ik eens iets positiefs inbrengen dan?
Ik ben zojuist gebeld en ik heb volgende week een sollcitatiegesprek![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tofheid! Ik ga duimenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Laat ik ook es iets positiefs inbrengen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik begin nu alvast met duimen
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat ik ook es iets positiefs inbrengen.
Ik ook
Leukquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga voor jullie duimen Roel & ChatGirl
Nóg meer tofheid! Het houdt niet opquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er gaan nu te veel beelden door m'n hoofd heenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil je best leren naaien.
niet vanzelfquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nóg meer tofheid! Het houdt niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
Als je dan hard genoeg je best doet, kun je vanzelf je eigen autobekleding maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er gaan nu te veel beelden door m'n hoofd heen
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je dan hard genoeg je best doet, kun je vanzelf je eigen autobekleding maken.
Ohja, je bent werkloos. Dat was ik even vergeten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, al een tijdje niet meer.
Daar gaan de beeldenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je dan hard genoeg je best doet, kun je vanzelf je eigen autobekleding maken.
Ik moest er even aan wennen, maar hij is wel tof.quote:
Ja dat is Roar ook. Maar niet 3x per dag.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest er even aan wennen, maar hij is wel tof.
Dat was RAAAAAARR ook op het begin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest er even aan wennen, maar hij is wel tof.
Anderhalf jaar geleden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was RAAAAAARR ook op het begin.
Je woont onder het viaduct?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, een paar meter van mijn huis heeft iemand zelfmoord gepleegd door van een viaduct te springen.
Gezellig
alors de breij, dames en heren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:45 schreef alors het volgende:
[..]
Je woont onder het viaduct?
Tevens rip aan de nabestaanden.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alors de breij, dames en heren.
[..]
Da's hier idd ook in de buurt.. Triest.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, een paar meter van mijn huis heeft iemand zelfmoord gepleegd door van een viaduct te springen.
Gezellig
En die vrachtwagen dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezellig
Ja die kan er dan toch tegenaan rijden? Of het was net vanuit de bosjes.. ik heb het niet gezien gelukkigquote:
[..]
Als ik de foto's zo zie, is ie niet gesprongen, maar zal ie de weg wel opgelopen zijn..quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die kan er dan toch tegenaan rijden? Of het was net vanuit de bosjes.. ik heb het niet gezien gelukkig
Hmm. Ik zag op de foto zo geen viaduct.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die reed er tegenaan/overheen...
Is er wel in ieder geval.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm. Ik zag op de foto zo geen viaduct.
ik hoop dat het rond een uur 19 nog droog wordt anders komt het er vanavond niet meer van. en goede schoenen uitzoeken he! niet die mooie roze en dat ze dan helemaal niet lekker zittenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
HardlopenDank voor de herinnering. Ik moet weer eens een nieuw paar schoenen gaan aanschaffen.
Truste
Dat kan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er wel in ieder geval.
Wat een mazzel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kan.
Gelukkig is er in ons dorp geen viaduct, kan er ook niemand vanaf springen.
Hier ook niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kan.
Gelukkig is er in ons dorp geen viaduct, kan er ook niemand vanaf springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |