quote:
quote:
Vaagjes. Hiervan niets meegekregen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
EEN ITEM OVER NAAIEN, LUISTER JE!!!!
jouw ui lijkt op de een of andere manier op die van heywoodu als je vluchtig kijkt.quote:
Je verwacht het niet.quote:
Gelukkig heb je niet zo veel met beiden tegelijk te maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jouw ui lijkt op de een of andere manier op die van heywoodu als je vluchtig kijkt.
irritant.
Jochem Myjer wil naaien geloof ik. Of Jochem van Gelder. Dus sla je slag!quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vaagjes. Hiervan niets meegekregen.
zo klopt de rekensom weerquote:
Ik zit aan de radio gekluisterdquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
EEN ITEM OVER NAAIEN, LUISTER JE!!!!
lol whut?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jouw ui lijkt op de een of andere manier op die van heywoodu als je vluchtig kijkt.
irritant.
Dat zou erg storend zijn, als je ze allebei veel in hetzelfde topic zou tegenkomen enzo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet zo veel met beiden tegelijk te maken.
Mijn aanwezigheid helpt natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef Bronson het volgende:
Gewoon een topic binnen 3 uur vol.
3FM zou trots op ons zijn.
Ik wil je best leren naaien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit aan de radio gekluisterd
Moet ik Wilbertgod nog bellen of ie hier wilt helpen managen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef Bronson het volgende:
Met hoofdzakelijk negatief gezanik, denk dat trots ver te zoeken isquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef Bronson het volgende:
We kunnen hier wel een micromanager gebruiken ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik Wilbertgod nog bellen of ie hier wilt helpen managen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |