Inderdaad, zowel de rook is niet ongevaarlijk, iets wat veel mensen toch blijken te denken en de hygiëne is vaak ondermaats waardoor je vrij makkelijk een virus kan overbrengen...quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:32 schreef BasEnAad het volgende:
Dat kan daar zeker mee te maken hebben. Waterpijp roken is niet zonder gevaar.
. Toevallig was ik de enige die mensen aansprak op het feit dat ze het mondstukje moesten schoonmaken. Heb m zelf wel steeds afgedaan met de mouw van mijn blouse. Mijn ma zegt buikgriep, maar dat weet ik niet zo zeker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Inderdaad, zowel de rook is niet ongevaarlijk, iets wat veel mensen toch blijken te denken en de hygiëne is vaak ondermaats waardoor je vrij makkelijk een virus kan overbrengen...
Afvegen heeft weinig zin. Ik zou het nog een weekje aankijken. Wordt t niet beter (of krijg je echt rare symptomen) dan zou ik naar de huisarts gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:43 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
. Toevallig was ik de enige die mensen aansprak op het feit dat ze het mondstukje moesten schoonmaken. Heb m zelf wel steeds afgedaan met de mouw van mijn blouse. Mijn ma zegt buikgriep, maar dat weet ik niet zo zeker.
Voortaan toch om een apart tuutje vragen. Moet zeggen dat het iets minder is in de middag, maar ik blijf wel licht in mijn hoofd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Afvegen heeft weinig zin. Ik zou het nog een weekje aankijken. Wordt t niet beter (of krijg je echt rare symptomen) dan zou ik naar de huisarts gaan.
Rook niet. Zou kunnen, maar zo'n reactie lijkt me eerder korter te duren dan een paar dagen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:33 schreef Dastan het volgende:
Rook je gewoonlijk?
Lijkt mij gewoon een reactie op de nicotine.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:42 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Rook niet. Zou kunnen, maar zo'n reactie lijkt me eerder korter te duren dan een paar dagen.
Mij ook, kan makkelijk een virusje zijn die TS al had. Maar feit blijft dat die dingen een bron van ziektes (kunnen) zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een virusinfectie waarvan je de gevolgen al binnen een nacht merkt? Ik ben geen arts maar dat lijkt me sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |