haha, als je de context niet weet he ^^quote:
Oh ja dat is ook heel charmant ja ^^ Mooi toch he die beessies ^^quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn hond viel een tijdje terug erbij in slaap en snurkte luid, grote hilariteit in de call
Ik zie het helemaal voor me... "Zullen we *squik* even die *squuuiiiiieeeeek squiek* notulen door *piep* lopen? "quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
haha, als je de context niet weet he ^^
[..]
Oh ja dat is ook heel charmant ja ^^ Mooi toch he die beessies ^^
Mijn hond besloot als een gek met zijn piepkip te gaan spelen.. afijn...
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nu maak je me verlegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Thnx! Heb er echt zin inquote:
Ja het ging zeg maar zo. "Zeg (insert mijn naam)" pieeeeepppppiieeeeeppppieeeeeppp piepiepiep pieeeeppp ik "sorry wat zei je"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me... "Zullen we *squik* even die *squuuiiiiieeeeek squiek* notulen door *piep* lopen? "
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja het ging zeg maar zo. "Zeg (insert mijn naam)" pieeeeepppppiieeeeeppppieeeeeppp piepiepiep pieeeeppp ik "sorry wat zei je"heb hem omgekocht met een pensstaafje ^^
Ja, wat denk je. Een after lunch dipjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja en nu ligt hij te maffen ^^
ja hij heeft heel die pensstaaf in 10 minuten naar binnen gewerkt dus sta nergens van te kijken.. labrador he dan krijg je datquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, wat denk je. Een after lunch dipje
En dan zeker straks wel vragen om meer geld voor de opvoeding omdat ze het alleen niet rond krijgt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, precies andersom. Als het goed is gaat er vandaag een gesprek komen waarbij ik de kans krijg om voor mijn eigen bedrijf meteen een jaarcontract te scoren. Ik ga per 1-2 uit dienst bij mijn huidige baas. Het tweede: maandag de derde rechtszaak of ik mijn dochter mag blijven zien volgens de huidige regeling, of dat die nog soberder wordt
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:30 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dan zeker straks wel vragen om meer geld voor de opvoeding omdat ze het alleen niet rond krijgt?
Dit heeft meer met een gun-factor en manipulatie te maken. Draakje is meer dan welkomquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:35 schreef Ynske het volgende:
Vreselijk, dat iets zo ver moet komen, terwijl in mijn ogen een kind uit liefde welkom is.
Dat snappen wij ook wel ja. Eigenlijk erg hè, dat iemand door wie je je eerst liet bezwangeren, je nu het licht niet meer in de ogen gunt. Andersom ook trouwens, iemand in wie je eerst uit alle liefde je leuter stak, nu het liefste van een cliff af duwt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dit heeft meer met een gun-factor en manipulatie te maken. Draakje is meer dan welkom
Natuurlijk, maar je doet t met twee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dit heeft meer met een gun-factor en manipulatie te maken. Draakje is meer dan welkom
nouja dat dusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat snappen wij ook wel ja. Eigenlijk erg hè, dat iemand door wie je je eerst liet bezwangeren, je nu het licht niet meer in de ogen gunt. Andersom ook trouwens, iemand in wie je eerst uit alle liefde je leuter stak, nu het liefste van een cliff af duwt.
Tja, als het aan mij ligt laten we elkaar gewoon in de waarde. Ik heb geen interesse in haar leven en zij behoort zich niet te bemoeien met dat van mij. Maar goed, recht hebben en recht krijgen is tegenwoordig een kwestie van wie heeft de meeste centen en de grootste bek heb ik het idee...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat snappen wij ook wel ja. Eigenlijk erg hè, dat iemand door wie je je eerst liet bezwangeren, je nu het licht niet meer in de ogen gunt. Andersom ook trouwens, iemand in wie je eerst uit alle liefde je leuter stak, nu het liefste van een cliff af duwt.
zullen voor je duimenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tja, als het aan mij ligt laten we elkaar gewoon in de waarde. Ik heb geen interesse in haar leven en zij behoort zich niet te bemoeien met dat van mij. Maar goed, recht hebben en recht krijgen is tegenwoordig een kwestie van wie heeft de meeste centen en de grootste bek heb ik het idee...
Jah. En sowieso trek je als man vaak aan het kortste eind. En win je wel, dan krijg je andere ongein als je pech hebt. Meldingen geweld, mishandeling, verwaarlozing, sexueel misbruik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tja, als het aan mij ligt laten we elkaar gewoon in de waarde. Ik heb geen interesse in haar leven en zij behoort zich niet te bemoeien met dat van mij. Maar goed, recht hebben en recht krijgen is tegenwoordig een kwestie van wie heeft de meeste centen en de grootste bek heb ik het idee...
Jij moet hier je werk van maken pizza!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Daar heb je een teer punt te pakken. Mijn huidige partner wilt heel graag kinderen, maar alles wat er op dit moment speelt, zorgt er wel voor dat ik er drie keer over nadenk. Ik wil gewoon het gezeur er omheen niet meer. Lullig voor haar,omdat je dan generaliseert, maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:42 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Jah. En sowieso trek je als man vaak aan het kortste eind. En win je wel, dan krijg je andere ongein als je pech hebt. Meldingen geweld, mishandeling, verwaarlozing, sexueel misbruik.
Je zou er haast geen kinderen meer van nemen.
Heb je haar dat ook vertelt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Daar heb je een teer punt te pakken. Mijn huidige partner wilt heel graag kinderen, maar alles wat er op dit moment speelt, zorgt er wel voor dat ik er drie keer over nadenk. Ik wil gewoon het gezeur er omheen niet meer. Lullig voor haar,omdat je dan generaliseert, maar het is wel zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |