Niet gehinderd door enige kennis van het nummer... Die titel....quote:
Nope, nooit last vanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens. Als je in een conference call zit. En iets of iemand in dat geval mijn hond echt een herrie begint te maken..
Geen last van. Nou heb ik ook geen hond, en al zou ik die wel hebben, dan zou ik hem niet meenemen naar kantoor..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens. Als je in een conference call zit. En iets of iemand in dat geval mijn hond echt een herrie begint te maken..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef DonJames het volgende:
[..]
Geen last van. Nou heb ik ook geen hond, en al zou ik die wel hebben, dan zou ik hem niet meenemen naar kantoor..
Hoogstens dat ik mijn vriendin een por moet geven omdat ze zit te jammeren dat haar Candy Crush level niet lukt...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoogstens dat ik mijn vriendin een por moet geven omdat ze zit te jammeren dat haar Candy Crush level niet lukt...
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoogstens dat ik mijn vriendin een por moet geven omdat ze zit te jammeren dat haar Candy Crush level niet lukt...
herkenbaarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zit thuis...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef DonJames het volgende:
[..]
Geen last van. Nou heb ik ook geen hond, en al zou ik die wel hebben, dan zou ik hem niet meenemen naar kantoor..
Was jij diegene waarvan vandaag bekend wordt gemaakt of je eruit gaat of niet? Zo ja heel veel sterkte. Ik ken het gevoel en dat is niet leukquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:35 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. Ik zit me hier een beetje op te vreten van spanning...
Nee, precies andersom. Als het goed is gaat er vandaag een gesprek komen waarbij ik de kans krijg om voor mijn eigen bedrijf meteen een jaarcontract te scoren. Ik ga per 1-2 uit dienst bij mijn huidige baas. Het tweede: maandag de derde rechtszaak of ik mijn dochter mag blijven zien volgens de huidige regeling, of dat die nog soberder wordtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Was jij diegene waarvan vandaag bekend wordt gemaakt of je eruit gaat of niet? Zo ja heel veel sterkte. Ik ken het gevoel en dat is niet leuk
Ik zal in beide gevallen duimen, in het tweede geval zal ik duimen en een kaarsje opsteken. Ik ken het verhaal niet maar lijkt me echt een enorme K*T situatie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, precies andersom. Als het goed is gaat er vandaag een gesprek komen waarbij ik de kans krijg om voor mijn eigen bedrijf meteen een jaarcontract te scoren. Ik ga per 1-2 uit dienst bij mijn huidige baas. Het tweede: maandag de derde rechtszaak of ik mijn dochter mag blijven zien volgens de huidige regeling, of dat die nog soberder wordt
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, precies andersom. Als het goed is gaat er vandaag een gesprek komen waarbij ik de kans krijg om voor mijn eigen bedrijf meteen een jaarcontract te scoren. Ik ga per 1-2 uit dienst bij mijn huidige baas. Het tweede: maandag de derde rechtszaak of ik mijn dochter mag blijven zien volgens de huidige regeling, of dat die nog soberder wordt
Komt goed! 2014 is mijn jaar!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zal in beide gevallen duimen, in het tweede geval zal ik duimen en een kaarsje opsteken. Ik ken het verhaal niet maar lijkt me echt een enorme K*T situatie.
Geef mijn moeder maar een stukjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Komt goed! 2014 is mijn jaar!(Tenzij iemand van jullie ook een stukje wilt, dan deel ik het wel)
Het jaar is groot genoegquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geef mijn moeder maar een stukje
Mag ik geen stukje van jou?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Komt goed! 2014 is mijn jaar!(Tenzij iemand van jullie ook een stukje wilt, dan deel ik het wel)
Nu maak je me verlegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Mijn hond viel een tijdje terug erbij in slaap en snurkte luid, grote hilariteit in de callquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn hond viel een tijdje terug erbij in slaap en snurkte luid, grote hilariteit in de call
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |