SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheelt weerquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:37 schreef Puala het volgende:
Gewoon de A2, want de file viel best mee. Was het omrijden niet waard
Wauw. Da's lekker snel zeg.quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:42 schreef Puala het volgende:
De 31 krijg ik de sleutel van het huis alHet zou 4-6 weken duren, dus toen ik de datum hoorde was ik echt zo verbaasd
Ja! Gister maar gelijk gebruik gemaakt van de mooie aanbiedingen van de bouwmarkt en latex gekochtquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:54 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Puala en latex, goede combi!
Beterquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:42 schreef Puala het volgende:
De 31 krijg ik de sleutel van het huis alHet zou 4-6 weken duren, dus toen ik de datum hoorde was ik echt zo verbaasd
Eeeen minderquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:24 schreef Puala het volgende:
Migraine aanval. Succes nog allemaal vandaag. Ik ga mijn bed in
Ik heb allemaal vlekken en schitteringen in mijn zicht.. En helaas gaan die met paracetamol en ibuprofen niet weg. Wel als ik zwaardere ibuprofen krijg, maar die wilt mijn huisarts (nog) niet voorschrijven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eeeen minder
Ik heb af en toe migraine - niet heel erg moet ik trouwens zeggen - en met 2 paracetomal en 2 ibuprofen gaat het bij mij vaak snel weer goed. Maar dat zal niet voor iedereen gelden helaas.
Ah een soort aura? Daar heb ik gelukkig nooit last van. Sterktequote:Op donderdag 16 januari 2014 08:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb allemaal vlekken en schitteringen in mijn zicht.. En helaas gaan die met paracetamol en ibuprofen niet weg. Wel als ik zwaardere ibuprofen krijg, maar die wilt mijn huisarts (nog) niet voorschrijven.
Maar ik durf de auto niet in, dus ik zit nog even te wachten tot het wat afneemt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:54 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Puala en latex, goede combi!
Gauw slapen!quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb allemaal vlekken en schitteringen in mijn zicht.. En helaas gaan die met paracetamol en ibuprofen niet weg. Wel als ik zwaardere ibuprofen krijg, maar die wilt mijn huisarts (nog) niet voorschrijven.
Maar ik durf de auto niet in, dus ik zit nog even te wachten tot het wat afneemt.
Moet je nu weer helemaal terugrijden naar Noord-Holland?quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo zie ik het nietquote:
Ik zag de post van Diaan in RJP.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:50 schreef Soempie het volgende:
Ik kan jullie absoluut niet bijhouden, dus alvast sorry dat ik nergens op reageer.
Gister zag ik opeens een topic voorbij komen waar ik van schrok. Bwenniebren is overleden.Iemand hier die haar zich ook nog weet te herinneren?
Ik had de zoekfunctie gebruikt in het vorige topic om te kijken of iemand het had gemeld, maar hij vindt haar naam niet terug. En het topic UTO / Bwenniebren overleden. staat op een wat aparte plaats.
Ja, ik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:50 schreef Soempie het volgende:
Gister zag ik opeens een topic voorbij komen waar ik van schrok. Bwenniebren is overleden.Iemand hier die haar zich ook nog weet te herinneren?
Ja, dat dacht ik al. Ik kwam jou en MaJo tegen tussen de berichten in haar fotoboek.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik.
Ik schrik elke keer weer van dit soort berichten...
Ze kwam ook uit Amsterdam, volgens mij uit Oost.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Ik kwam jou en MaJo tegen tussen de berichten in haar fotoboek.
En zij ook?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
Dan ook nog iets positiefs. ik heb mijn verlof gekregen.
alleen ik blij. Zij "mag" een maand eerder met verlof.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zij ook?
Iedereen blij of...?
Ik hoop voor haar niet definitief...quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
alleen ik blij. Zij "mag" een maand eerder met verlof.
* Etcetera gniffeltquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
alleen ik blij. Zij "mag" een maand eerder met verlof.
Die keuze is aan haar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar niet definitief...
Ik ook, ondanks dat je weet dat iedereen een IRL heeft blijft het vreemd te lezen dat iemand die op een forum post overlijdt. Heb in topics gepost waar zij ook postte maar heb verder niet echt een beeld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik.
Ik schrik elke keer weer van dit soort berichten...
Ik ben bij mijn moeder (omg. Utrecht) blijven crashenquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je nu weer helemaal terugrijden naar Noord-Holland?
Da's altijd nog een klein uurtje rijden...quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn moeder (omg. Utrecht) blijven crashen
Culemborg - Ijsselstein? Neuh, dat viel wel meequote:Op donderdag 16 januari 2014 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's altijd nog een klein uurtje rijden...
Ik dacht dat je in de buurt van Den Bosch zat...quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Culemborg - Ijsselstein? Neuh, dat viel wel mee
Ik zit overal en nergensquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de buurt van Den Bosch zat...
Ja, zag het in OO.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:50 schreef Soempie het volgende:
Ik kan jullie absoluut niet bijhouden, dus alvast sorry dat ik nergens op reageer.
Ik had de zoekfunctie gebruikt in het vorige topic om te kijken of iemand het had gemeld, maar hij vindt haar naam niet terug. En het topic UTO / Bwenniebren overleden. staat op een wat aparte plaats.
ik zag gister op Facebook een door jou geliked bericht van de huisgenoot van een vriendin van me. Toen dacht ik nog, wat een kleine wereld is het eigenlijk. Maar als ik mijne erste zin in deze post lees is het ineens een hele vere vage kennis ofzoquote:
Hele wereld was toch 6 personen van je af of zo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zag gister op Facebook een door jou geliked bericht van de huisgenoot van een vriendin van me. Toen dacht ik nog, wat een kleine wereld is het eigenlijk. Maar als ik mijne erste zin in deze post lees is het ineens een hele vere vage kennis ofzo
zoiets heb ik ook wel eens gehoord, maar dat geloof ik dan weer niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Hele wereld was toch 6 personen van je af of zo?
Ik weet het niet. Als je 100 mensen op facebook hebt, en die mensen hebben ook 100 mensen op facebook, en die mensen hebben ook weer 100 mensen op facebook, en die mensen ook weer. Reken eens uit hoeveel mensen je dan al kunt bereiken in 4 hopjes...quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook wel eens gehoord, maar dat geloof ik dan weer niet.
Die werkt samen met een vriendin van me, dus is ook niets van mij hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zag gister op Facebook een door jou geliked bericht van de huisgenoot van een vriendin van me. Toen dacht ik nog, wat een kleine wereld is het eigenlijk. Maar als ik mijne erste zin in deze post lees is het ineens een hele vere vage kennis ofzo
En toch... ik denk dat er op de steppes in Mongoliė mensen zijn die niet in die zeven stappen te bereiken zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als je 100 mensen op facebook hebt, en die mensen hebben ook 100 mensen op facebook, en die mensen hebben ook weer 100 mensen op facebook, en die mensen ook weer. Reken eens uit hoeveel mensen je dan al kunt bereiken in 4 hopjes...
Het gaat niet om bereiken, het gaat om kennen. Dus jij kent de ambassadeur van Nederland in Mongolie, die kent de minister van Steppes, die kent de stamhoofden, die kent de man die jij zoekt. Om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En toch... ik denk dat er op de steppes in Mongoliė mensen zijn die niet in die zeven stappen te bereiken zijn.
Kijk, dat is nog een service...quote:Now you can drink this old one,if you like.
We do not want any money from you, due to the troubles.
Dat is service inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:38 schreef MadMaster het volgende:
The story continuous:
Kom ik thuis, ligt er een briefje op de mat dat er een pakketje bij de buren is afgeleverd.
Ik haal het op, is het één van de 2 flessen die ik bij de veiling gewonnen had in een tamelijk knullige verpakking. Blijkt dus dat één van de 2 flessen toch niet kapot was, maar deze bleek helaas wel te lekken, waardoor de fles iets minder vol is, dan die was getoond op de webpagina van de veiling.
De dop bleek niet helemaal goed vastgeschroefd te zijn (oude flessen en blended whisky hebben vaak geen kurk afsluiting).
Aangezien mijn buren voor het pakket getekend hadden en het dus officiėel aangenomen was, heb ik het veilinghuis geļnformeerd, omdat ik het geld al geheel teruggestort had gekregen.
Dit kreeg ik daarop als reactie per email terug:
[..]
Kijk, dat is nog een service...
Aangezien de andere fles niet geleverd is, neem ik aan dat die inderdaad gesneuveld is en dat DHL de nog intact zijnde fles opnieuw provisorisch verpakt heeft. DHL heeft het pakket dus wel moeten openen, als het al niet door de beschadiging geopend was.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:41 schreef iamredleader het volgende:
Wel tof van het veilinghuis... Maar dan hebben die bezorglui dus de pakketten geopend
Het idee was dat je een bericht bij iemand kan krijgen. In zeven stappen komt het bij iedereen. Jij kent de ambassadeur niet, maar misschien wel een importeur die daar werkt. Of iemand die bij een bedrijf werkt die ook een vestiging daar heeft. Of misschien ken je wel iemand die de ambassadeur kent. Je geeft je bericht aan diegene waarvan jij denkt dat die het dichtste bij de uiteindelijke ontvanger 'staat'. Die persoon doet hetzelfde enz enz. Binnen zeven hops is het bericht aangekomen, zo luidt de theorie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:37 schreef iamredleader het volgende:
Ik ken geen ambassadeurs direct, wat is dan de voorwaarde van "iemand kennen"? Ik ken onze Koning wel, maar hij mij niet (denk ik zo)
Beterquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien de andere fles niet geleverd is, neem ik aan dat die inderdaad gesneuveld is en dat DHL de nog intact zijnde fles opnieuw provisorisch verpakt heeft. DHL heeft het pakket dus wel moeten openen, als het al niet door de beschadiging geopend was.
Het kan natuurlijk zo zijn geweest dat de dop van de ontvangen fles (van begin jaren '70, dus die stond al een tijdje ergens op de plank...) al niet helemaal meer goed afsloot en dat die dus is gaan lekken daardoor tijdens transport.
[ afbeelding ]
Het is zonde van de 2e fles, maar ik ben al blij dat ik in ieder geval 1 van de 2 flessen toch ontvangen heb en nog voor helemaal niks, noppes, nada ook...
Warme douche?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef iamredleader het volgende:
Godver, de koppijn gaat maar niet weg![]()
sinds gistermiddag 8 paracetamol (elke 6 uur dubbele portie) en het blijft naar die pijn
Wellicht komt het uit je nek of schouders... stress of verkeerde houding misschien?quote:
oh maar ik doelde niet eens zozeer op mijn romantische leven :pquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo zie ik het nietNatuurlijk zou het leuk zijn, maar ik vermaak me ook prima alleen
ik ben sowieso al met heel wat hoge pieten verbonden via mijn moeder (ex-politica), maar zo ken je er vast ook wel meerquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:37 schreef iamredleader het volgende:
Ik ken geen ambassadeurs direct, wat is dan de voorwaarde van "iemand kennen"? Ik ken onze Koning wel, maar hij mij niet (denk ik zo)
Geen idee, maar de douche net heeft al wat geholpenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht komt het uit je nek of schouders... stress of verkeerde houding misschien?
iarl->PS->mamaPS->Obama->nsa->hele wereldquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben sowieso al met heel wat hoge pieten verbonden via mijn moeder (ex-politica), maar zo ken je er vast ook wel meer
oy mia madre kent Obama verder niet hoor. Hell, ik ben dichterbij geweest dan zijquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
iarl->PS->mamaPS->Obama->nsa->hele wereld
5 stapjes
Misschien heel fout om te zeggen, maar alcohol is een spierontspanner... Met 1-2 glaasjes zou je na 15 min al verlichting moeten voelen indien het uit je schouders/nek komt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen idee, maar de douche net heeft al wat geholpen
Ik heb gespiektquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ibuprofen heb je nu wel in een keer goed.
Ik heb een klein glaasje ingeschonkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien heel fout om te zeggen, maar alcohol is een spierontspanner... Met 1-2 glaasjes zou je na 15 min al verlichting moeten voelen indien het uit je schouders/nek komt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ibuprofen heb je nu wel in een keer goed.
Klinkt als een goed planquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb een klein glaasje ingeschonken
dat typte ik gewoon te snelquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
En niet voor paracetamol?
Of komt die inderdaad van een Egyptenaar?
Dan komt het waarschijnlijk niet vanuit gespannen spierenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Alcohol heeft bij mij nog nooit tegen hoofdpijn geholpen, en die komt bij mij praktisch altijd vanuit m'n nek/schouders opzetten
stressquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan komt het waarschijnlijk niet vanuit gespannen spieren
Hmmm. Dan werkt het gewoon niet bij jouquote:
vandaar mijn pillen-coctailquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hmmm. Dan werkt het gewoon niet bij jou
Ook lekkerquote:
En die er vreemde tandartspraktijken op na houdt...quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Misschien koopt Etsie haar medicijnen wel van een Egyptenaar die een clandestiene drogisterij drijft vanuit zijn woonkamer, en heeft ze het wél goed gespeld!
Whisky helpt tegen alles.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Doe mij maar een whisky dan, of helpt het niet tegen de keelpijn?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whisky helpt tegen alles.
En aangezien ik denk hulp nodig te hebben, schenk ik zo ook een glaasje in.
Vanaf morgen Whisky Weekend Amsterdam, dus maar vast even inwerken...
Nee, een nieuwe Carbagerunner. Ik gebruik daar meestal de zoektermen bouwjaar <1998, prijs <800 en motor >2 liter. Zo kwam ik deze tegenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je was op zoek naar paardentrailers en toen kwam je deze tegen?
Prima karretje daarvoor dan toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, een nieuwe Carbagerunner. Ik gebruik daar meestal de zoektermen bouwjaar <1998, prijs <800 en motor >2 liter. Zo kwam ik deze tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |