quote:
Ik denk dat ze zich daar niet zo druk over makenquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:33 schreef MangoLotion het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat ze niet gaan neuken want ze zijn allemaal niet zo fris daarbeneden
Neuken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
KIJK MAM, IK ZEG NEUKEN OP HET INTERNET!
Ja schat, zeg het eens.quote:
ik wil jou wel eens neuken. Volgens mij ben je een heerlijke MILFquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
KIJK MAM, IK ZEG NEUKEN OP HET INTERNET!
Ik heb geen kinderen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik wil jou wel eens neuken. Volgens mij ben je een heerlijke MILF
Is 89 je geboortejaar?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou je er niet minder om doen. dus.
Neuken¿
Spannend!! zit op het puntje van m'n stoel, vond het al jammer dat de communicatie hier opeens stilgezet werd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:37 schreef Fokker89 het volgende:
Haywoodjablome en ik zijn ondertussen druk aan het DM`en, echter komen we er over de prijs nog niet uit..
word vervolgt........
Je bent jonger dan mijn kleine zusje, dus er wordt helaas niet geneukt. Sorry.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:37 schreef Fokker89 het volgende:
Haywoodjablome en ik zijn ondertussen druk aan het DM`en, echter komen we er over de prijs nog niet uit..
word vervolgt........
net zei je nog 150 voor pzc en gf exp?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je bent jonger dan mijn kleine zusje, dus er wordt helaas niet geneukt. Sorry.
Stiekem heb ik natuurlijk een beter aanbod gekregen, maar dat wil ik niet recht in je gezicht zeggen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
net zei je nog 150 voor pzc en gf exp?
Ben jij al zo oudquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ze heeft nog met Sinterklaas op de kleuterschool gezeten.quote:
Ze heet Billy en ze omhelst iedereen. Volgens mij is ze wel lief.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich daar niet zo druk over maken
Ik denk dat die blonde doos, hoe heeft ze, die met welke wind meewaait aandacht van elke man zoekt enz. Zij wil wel.
Bij de mannen denk ik dan maar.. heel onverwacht die blonde schele. Daar hebben we nog maar weinig van gezien. Die laat zichzelf gewoon in 1x van z'n beste kant zien
Heb je een zusje? Daar geloof ik niks van. Is daar misschien bewijs van in fotografische vorm?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat is er wel, maar ik denk dat het haar niet zo veel kan schelen of jij wel of niet gelooft dat ze bestaat, dus ik post het maar niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Heb je een zusje? Daar geloof ik niks van. Is daar misschien bewijs van in fotografische vorm?
iedereen met iedereen, één grote orgie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:25 schreef MangoLotion het volgende:
Wie gaat als eerste neuken en met wie?
Ik zal zelf ook niet snel iemand dekken die jonger is dan mijn jongste zusje... ze is 13quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zou haar dekkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:08 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik zal zelf ook niet snel iemand dekken die jonger is dan mijn jongste zusje... ze is 13
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:49 schreef ToT het volgende:
Die 3e van links met de 7e van rechts, mark my words!
Luie donders, volgende keer doe je het zelf.quote:
Ik ken het hele programma niet behalve wat er over hier op Fok gezegd wordt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Luie donders, volgende keer doe je het zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |