ja schrijf in de note dat de moderator niet mijn tietel mag aanpassenquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En ik heb m afgevinkt, of wil je ook gelijk een note voor die kaap?
Hoe belachelijker hoe sneller we van het verlost zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moest ik helemaal terug om naar post 296 te gaan kijkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik wou iets over post 296 plaatsen en ff voorzichtig enzo (je weet) en voor ik het wist was ie vol (westerstormlooptopic iig)
Mods, die dreigen. C'mon Maxquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
kunnen we spv naar het volgende slowchat topic, kan ie dicht gauleiter?quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ga maar vast hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:20 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
kunnen we spv naar het volgende slowchat topic, kan ie dicht gauleiter?
duimpje vergetenquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:20 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
/edit ow ow , ik was het duimpje vergeten sorry herr.
Is dit het bitcoin aftel topic. 3 1 2 enzo. Scarefreak ongekeerd.quote:
Feel free om er alvast eentje te openenquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:20 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
/edit ow ow , ik was het duimpje vergeten sorry herr.
Best wel duidelijk dit. Dankje voor de tip. Denk ik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:22 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Is dit het bitcoin aftel topic. 3 1 2 enzo. Scarefreak ongekeerd.
Wedden dat jullie niet weten wie uberhaupt scarefreak is. Vraag maar even na in de crewchatquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Best wel duidelijk dit. Dankje voor de tip. Denk ik.
Je vindt het best gezelligquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:22 schreef crashbangboom het volgende:
Weergaloos en toevoegend subforum enzo
Hangt van het intelligentieniveau af, ah jamer de poste rna je verklote hetquote:
I weet, dat is het ook met Downquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]Dat is ook het leuke aan Doge imo. De community eromheen blijft echt bezig
Ik wacht nog op deze aangepaste versiequote:Op donderdag 16 januari 2014 01:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]Dat is ook het leuke aan Doge imo. De community eromheen blijft echt bezig
Afkorting PAEquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wacht nog op deze aangepaste versie: PeDOGE!
[ afbeelding ]
Slotje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:29 schreef edcetera het volgende:
BIT / [SC] Cryptocurrencies #178: Op de toekomst vorbereid
![]()
Inclusief typo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |