Soowwww, ik ook overigens deze week nog, kanjer-Oostblokkers.quote:De laatste keer dat ik hoorde van een inbraak van iemand die ik kende was...
Deze week nog
20%
Afgelopen maand
26%
Afgelopen jaar
23%
Kan het me niet meer herinneren
32%
Huisvader spelen voor zijn mokkakindje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Renskegod er in de zomer wel? Of denkt hij dat hij mr Bolder bigstar is?
Als je ergens levenslange klachten aan overhoudt, lijkt een schadeclaim me niet zo'n gek idee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
Claimcultuur maken omdat het kan.
.
Anouk Hoogendijk, Lindey (Utopia), Floortje Dessing & Jessica (een docu maakster, over Death Row, Texas)quote:
Villerius zeker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anouk Hoogendijk, Lindey (Utopia), Floortje Dessing & Jessica (een docu maker, over Death Row, Texas)
Wat was de achternaam van deze Jessica?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anouk Hoogendijk, Lindey (Utopia), Floortje Dessing & Jessica (een docu maker, over Death Row, Texas)
Voor Jessica schakel ik altijd in.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, zeg dat dan eerder....quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anouk Hoogendijk, Lindey (Utopia), Floortje Dessing & Jessica (een docu maakster, over Death Row, Texas)
Villeriusquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat was de achternaam van deze Jessica?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |