Betekent dit dan dat dit ook een slowchat is?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:53 schreef crashbangboom het volgende:
Welke slowchat is aanbevolen, aangezien dit sobforum enkel daaruit schijn te bestaan
scherp, waerde Olliequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Betekent dit dan dat dit ook een slowchat is?
Maar er zijn dus verschillende topics... Eentje over mining, eentje over bitcoins, eentje over nieuwe coins, eentje voor de FOK! Coin en een SC voor cryptocurrencies in het algemeen.quote:
Wat wil je danquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:05 schreef crashbangboom het volgende:
Maar onder de streep weet ik nog steeds niet welk van de ontelbare (slowchat) topics ik moet raadplegen om deze hype godverdomme superieure ubercurrency te doorgronden. Iemand? Want anders dan 234353 slowchats schijn ik niet aan te treffen, en dat matcht niet helemaal met die godverdomme superieure ubercurrency (want dat zou zelfs ik met mijn godverdomme seperieure minormind moeten kunnen begrrijpen zodat ik haar godverdomme superioriteit met een halve breincel zou moeten kunnen gegrijpen - en laat godslastering voor wat dat betreft het laatste uit respect voor de BitGod afwezig). Iemand?
Wat wil je dan precies weten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:07 schreef crashbangboom het volgende:
En 95% slowchats, Ollie. Waarom heet het dan geen SlowCoin? Het antwoord las ik nog niet terug in het enkele topic dat je memoreerde?
BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:05 schreef crashbangboom het volgende:
Maar onder de streep weet ik nog steeds niet welk van de ontelbare (slowchat) topics ik moet raadplegen om deze hype godverdomme superieure ubercurrency te doorgronden. Iemand? Want anders dan 234353 slowchats schijn ik niet aan te treffen, en dat matcht niet helemaal met die godverdomme superieure ubercurrency (want dat zou zelfs ik met mijn godverdomme seperieure minormind moeten kunnen begrrijpen zodat ik haar godverdomme superioriteit met een halve breincel zou moeten kunnen gegrijpen - en laat godslastering voor wat dat betreft het laatste uit respect voor de BitGod afwezig). Iemand?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar er zijn dus verschillende topics... Eentje over mining, eentje over bitcoins, eentje over nieuwe coins, eentje voor de FOK! Coin en een SC voor cryptocurrencies in het algemeen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Oh, en een topic voor beginnersvragen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |