quote:"Come, Nerevar. Friend or traitor, come."
quote:"Yes, the Shivering Isles are wonderful. Except when they're horrible. Then they're horribly wonderful!"
Platformsquote:"Beware, beware, the Dragonborn comes..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! heeft ook een heuse Steamgroup!
http://steamcommunity.com/groups/fokskyrim?
http://www.enderal.de/![]()
Ik vraag je om te stoppen. Dat geschreeuw maakt mensen nerveusquote:
Ik ben rubber, jij bent lijmquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik vraag je om te stoppen. Dat geschreeuw maakt mensen nerveus
Sorry, er komt nog meer van waar dat vandaan kwam
Que?quote:
Kennikniequote:
Ook een standaard uitspraak in het engels btw..quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je moet de HD patch effe downloaden.
Ik ben de enige hier die Morrowind zonder overhauls enzo speeltquote:
As it was meant to be played?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die Morrowind zonder overhauls enzo speelt
Niet! Originele Morrowind, Tibunal en Bloodmoonquote:Op maandag 20 januari 2014 10:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Really? Skyrim was met de kerstsale nog iets van 18 euro voor de legendary edition...quote:Op maandag 20 januari 2014 10:08 schreef StateOfMind het volgende:
Zaterdag alsnog een nieuwe laptop gekocht (wou er al eerder een kopen tijd geleden maar dat heb ik niet gedaan), dus binnenkort maar eens kijken waar ik Skyrim vandaan kan Kuiken![]()
PS3 controller kan op de laptop aangesloten worden las ik, dus dat is ook mooi meegenomen (muis en toetsenbord vind ik verschrikkelijk, daar kon ik vroeger al niet mee overweg).
Jij wil geen HD Desele's House of Earthly Delights?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb 45 euro betaald voor de Legendary versie voor mijn PS3 en wil derhalve niet nog eens geld betalen voor dezelfde game, maar dan voor mijn laptop.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Really? Skyrim was met de kerstsale nog iets van 18 euro voor de legendary edition...
Dit soort games niet kopen
quote:
Broederquote:Op maandag 20 januari 2014 11:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Niet! Originele Morrowind, Tibunal en Bloodmoon
Yesquote:Op maandag 20 januari 2014 11:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Niet! Originele Morrowind, Tibunal en Bloodmoon
* heb nooit echt iets met Blunt gedaan, maar weet dat je bij de Cult op een moment een briljante mace krijgtquote:Race: Nord
Class: Shaman
Birthsign: Atronach ()
Attrib.: Intelligence + Willpower
Focus: Magic
Major:
Blunt Weapon *
Block
Medium Armor **
Destruction
Restoration
Minor:
Alteration
Athletics
Acrobatics
Conjuration
Security
Waarom zet jij je builds hier neer als je na 10 minuten toch een andere aanmaakt?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb gister die altmer spearfighter weer gemaakt, maar ga het omgooien en doe een soort van nord shaman
[..]
* heb nooit echt iets met Blunt gedaan, maar weet dat je bij de Cult op een moment een briljante mace krijgt
** ik weet dat light armor en heavy armor beter zijn, maar starter light is triest en starter heavy te zwaar. Kan altijd nog bijtrainen
Dit....quote:Op maandag 20 januari 2014 12:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zet jij je builds hier neer als je na 10 minuten toch een andere aanmaakt?
Kunt het amper dezelfde game noemen met alle mods, maar goed, zonde..quote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb 45 euro betaald voor de Legendary versie voor mijn PS3 en wil derhalve niet nog eens geld betalen voor dezelfde game, maar dan voor mijn laptop.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik betaal graag voor mijn games, absoluut. Maar niet dubbel.
Verkoop je legendary editie van de PS3 voor het bedrag waarvoor je hem op steam kunt halen.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb 45 euro betaald voor de Legendary versie voor mijn PS3 en wil derhalve niet nog eens geld betalen voor dezelfde game, maar dan voor mijn laptop.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik betaal graag voor mijn games, absoluut. Maar niet dubbel.
Neger alsjeblieftquote:Op maandag 20 januari 2014 12:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zet jij je builds hier neer als je na 10 minuten toch een andere aanmaakt?
Hij heeft wel een punt.quote:
Ik wil sowieso al mijn games (maar ook films en series) fysiek hebben. De enige uitzondering die ik daarop gemaakt heb ik Mass Effect 1 voor de PS3.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verkoop je legendary editie van de PS3 voor het bedrag waarvoor je hem op steam kunt halen.
your lossquote:Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wil sowieso al mijn games (maar ook films en series) fysiek hebben. De enige uitzondering die ik daarop gemaakt heb ik Mass Effect 1 voor de PS3.
Voor de rest wil ik dus alleen maar fysieke én originele exemplaren in mijn kast hebben staan.
En dat geldt zowel voor games, maar dus ook voor films en series
Waarom? Neemt alleen maar plek in.. ik ben blij met programma's zoals steam en originquote:Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wil sowieso al mijn games (maar ook films en series) fysiek hebben. De enige uitzondering die ik daarop gemaakt heb ik Mass Effect 1 voor de PS3.
Voor de rest wil ik dus alleen maar fysieke én originele exemplaren in mijn kast hebben staan.
En dat geldt zowel voor games, maar dus ook voor films en series
Same here. Ben juist hartstikke blij dat ik van de cd's/cartridges/dozen af benquote:Op maandag 20 januari 2014 13:49 schreef invine het volgende:
[..]
Waarom? Neemt alleen maar plek in.. ik ben blij met programma's zoals steam en origin
Gaat over Dzjengis Khan overigens.quote:But at the end of those six years he went against a certain castle that was called CAAJU, and there he was shot with an arrow in the knee, so that he died of his wound. A great pity it was, for he was a valiant man and a wise.
—Marco Polo, The Travels of Marco Polo, Book 1, Chapter 50
Dat hoeft ook al jaren niet meer in WoW. Vond ik ook altijd wel leuk, houdt je wereld ook groter.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:23 schreef So_Surreal het volgende:
Vind het wel gaar dat ze summons en teleports gebruiken om je te verplaatsen op de map.
Dat haalt het hele gevoel van een MMO weg, wat bij betreft.
Ik vond het naar een dungeon reizen altijd een van de leukere dingen in WoW.
Ja dat bedoel ik ook, vond het jammer dat ze dat toen weggehaald hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat hoeft ook al jaren niet meer in WoW. Vond ik ook altijd wel leuk, houdt je wereld ook groter.
Ja dat zeker, maar dat zou bij ESO al niet kunnen, zitten loadingscreens tussen de zones dus het is al niet echt open world.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook, vond het jammer dat ze dat toen weggehaald hebben.
Het is toch juist het gevoel van een open wereld game, dat je moet reizen etc.
Zag ik daar shock magic gebruikt worden op een storm atronach? En dat deed nog damage ook?quote:
Je snapt toch wel dat dingen zoals resistances te moeilijk is voor de huidige doelgroepquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zag ik daar shock magic gebruikt worden op een storm atronach? En dat deed nog damage ook?
Idiocracy komt eraanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dingen zoals resistances te moeilijk is voor de huidige doelgroep
Gelukkig hebben we de oudere spellen nog.quote:
quote:
Ja maar zie ik daar nou een wannabee lich king op het eindequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:15 schreef Smoofie het volgende:
Nieuwe 7 min cinematic van TESO, hadden ze maar moeite in de game zelf gestoken.
Hoewel "an MMO" lekkerder bekt zeg je wel "a massive multi..." en dan klopt de TT gewoonquote:
Die crafting style is wel logisch, maar alle alliances vind ik dan weer wel twijfelachtig. Afhankelijk van hoeveel alliances andere rassen kunnen joinen i.i.g.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat is wel een flinke bonus die je krijgt voor die special imperial editie. Een apart ras (imperial) om als te spelen inclusief de crafting style ervan plus een mount.
Beetje overkill wel.
Elk ras kan maar 1 alliance joinen. Elke alliance heeft 3 rassen waar je uit kunt kiezen. In dit geval kan je gewoon 1 ras kiezen en dan kiezen bij welke alliance je wilt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die crafting style is wel logisch, maar alle alliances vind ik dan weer wel twijfelachtig. Afhankelijk van hoeveel alliances andere rassen kunnen joinen i.i.g.
Oooo ja, ik wist niet meer helemaal zeker of alliance dat bij character creation was of dat het die guilds warenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Elk ras kan maar 1 alliance joinen. Elke alliance heeft 3 rassen waar je uit kunt kiezen. In dit geval kan je gewoon 1 ras kiezen en dan kiezen bij welke alliance je wilt.
Niemand zegt a massive multi..quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoewel "an MMO" lekkerder bekt zeg je wel "a massive multi..." en dan klopt de TT gewoon
En nu twijfel ik toch omdat MMO een afkorting is
Nietes.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dacht ik alquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niemand zegt a massive multi..
Je zegt gewoon an em em o
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dacht ik alIk pas het even aan.
Het gebruik van "a" of "an" ligt puur aan de klank van wat er op volgt. Begint de klank als een klinker, dan is het "an" anders "a".quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoewel "an MMO" lekkerder bekt zeg je wel "a massive multi..." en dan klopt de TT gewoon
En nu twijfel ik toch omdat MMO een afkorting is
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het gebruik van "a" of "an" ligt puur aan de klank van wat er op volgt. Begint de klank als een klinker, dan is het "an" anders "a".
Zie ook deze voorbeelden:
a user
an underdog
a hero
an hour
#struggles #delevenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
Zeu...Servaas de Breton heeft, nadat hij afscheid heeft genomen van zijn metgezel Ralof, een beetje rondgelopen. Hij is eerst terug naar Helgen gegaan, vervolgens overnacht in een verlaten huisje dichtbij, toen kwam hij enkele bandieten tegen. Handig, zo'n Familiar 14.gif.
Even later liep hij in een hinderlaag, maar die bandieten waren ook geen probleem. Toen kwam hij een oude verlaten toren tegen, die een Spriggan herbergde. Gelukkig had hij zijn Power nog niet gebruikt. Er volgde een flink gevecht waar hij bijna al zijn potions verbruikte, en met nog maar 10% health over bracht hij de genadeslag toe.
Onderweg at ie alles wat hij tegenkwam om zo achter de eigenschappen van de ingredienten te komen. En nu is hij in Falkreach, waar hij al zijn loot heeft verkocht. Toen hij een fles ale wou bestellen ging een vrouwelijke Nord met hem ruzie zoeken, die ze met de dood moest bekopen. Zijn alle mensen zo onvriendelijk![]()
Nooit aandacht aan gegeven, 1e klas dildo's die Imperials en Stormcloaks.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:48 schreef TheThirdMark het volgende:
Het is me gelukt. Vrede in Skyrim tussen de Imperials en de Stormcloaks
Kreeg net 3 huurmoordenaars op mijn dak, ze waren ingehuurd door een guard in Falkreathquote:
Weet je dat zeker? De beta key in de e-mail met deze tweede closed beta invite, is identiek aan de key uit de vorige closed beta.quote:Op woensdag 5 februari 2014 06:17 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb weer een beta Inv voor aankomend weekend. Iemand die de key wilt hebben? Ik heb al een account dus kan sowieso spelen.
Owquote:Op woensdag 5 februari 2014 06:23 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? De beta key in de e-mail met deze tweede closed beta invite, is identiek aan de key uit de vorige closed beta.
Ik zou mijn breedband er niet eens aan willen verspillen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:34 schreef Geralt het volgende:
De tering. 21 gieg downloaden aan 500kb/s
Die beta is over voordat ik de client binnen heb man, godverdomme wat is dit voor een kutzooi anno 2013?
Waarom trekt ie dat niet gewoon binnen tegen 11MB/s zoals normaal is met mijn verbinding![]()
![]()
Bij mij ging hij gisteren 300KB/s, even launcher opnieuw opgestart en het ging ineens met 5MB/s.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:34 schreef Geralt het volgende:
De tering. 21 gieg downloaden aan 500kb/s
Die beta is over voordat ik de client binnen heb man, godverdomme wat is dit voor een kutzooi anno 2013?
Waarom trekt ie dat niet gewoon binnen tegen 11MB/s zoals normaal is met mijn verbinding![]()
![]()
Nouja ik wil gewoon even kijken. Belachelijk dat dit zo lang moet duren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou mijn breedband er niet eens aan willen verspillen.
Ook even geprobeerd. Nu doet ie 250kb/squote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij mij ging hij gisteren 300KB/s, even launcher opnieuw opgestart en het ging ineens met 5MB/s.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook even geprobeerd. Nu doet ie 250kb/s![]()
![]()
!!!
Ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Haha sorry
Staat in de instellingen van je launcher de downloadsnelheid wel op unlimited?
Dat is morgenavond wel binnen, en dan is het te laatquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja.
Ik moet nu nog 19,2GB van de 21![]()
Ik heb de firewall eens compleet uitgezet. Kijken of dat wat brengt. Volgens de support zou dat helpen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is morgenavond wel binnen, en dan is het te laat
Dan moet je lang op stap gaan denk ik. Hier staat de download al sinds kwart voor 1 aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef boik het volgende:
denk dat als ik straks thuis kom de client ok maar alvast begin met downloaden, dan ga ik bieren en tegen de tijd dat ik vanacht thuiskom zal die wel klaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |