Owquote:Op woensdag 5 februari 2014 06:23 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? De beta key in de e-mail met deze tweede closed beta invite, is identiek aan de key uit de vorige closed beta.
Ik zou mijn breedband er niet eens aan willen verspillen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:34 schreef Geralt het volgende:
De tering. 21 gieg downloaden aan 500kb/s
Die beta is over voordat ik de client binnen heb man, godverdomme wat is dit voor een kutzooi anno 2013?
Waarom trekt ie dat niet gewoon binnen tegen 11MB/s zoals normaal is met mijn verbinding![]()
![]()
Bij mij ging hij gisteren 300KB/s, even launcher opnieuw opgestart en het ging ineens met 5MB/s.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:34 schreef Geralt het volgende:
De tering. 21 gieg downloaden aan 500kb/s
Die beta is over voordat ik de client binnen heb man, godverdomme wat is dit voor een kutzooi anno 2013?
Waarom trekt ie dat niet gewoon binnen tegen 11MB/s zoals normaal is met mijn verbinding![]()
![]()
Nouja ik wil gewoon even kijken. Belachelijk dat dit zo lang moet duren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou mijn breedband er niet eens aan willen verspillen.
Ook even geprobeerd. Nu doet ie 250kb/squote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij mij ging hij gisteren 300KB/s, even launcher opnieuw opgestart en het ging ineens met 5MB/s.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook even geprobeerd. Nu doet ie 250kb/s![]()
![]()
!!!
Ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Haha sorry
Staat in de instellingen van je launcher de downloadsnelheid wel op unlimited?
Dat is morgenavond wel binnen, en dan is het te laatquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja.
Ik moet nu nog 19,2GB van de 21![]()
Ik heb de firewall eens compleet uitgezet. Kijken of dat wat brengt. Volgens de support zou dat helpen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is morgenavond wel binnen, en dan is het te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |