welke maat zoek je? Ik heb een nexus 7, ideaal dingquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand hier een tablet? Welke?
Ik wil er eentje maar geen idee wat.
41, zwartquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
welke maat zoek je? Ik heb een nexus 7, ideaal ding
Gears 4 19 euroquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Je kan skyrim, la noire complete, hitman absolution voor 5 EU halen bij dixons.
ook wel optiequote:Op donderdag 16 januari 2014 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom halen jullie Halo 4 niet?
jup ik ook eigenlijk stiekem wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ga ik liever nog Judgement spelen.
Yup, heb ik nog liggenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dixons.nl/game(...)en.html#.UtgPk2TuJck
Heeft die geen co-op?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:16 schreef KneusTeun het volgende:
In judgement zit een lancer neem ik aan, doen we Pietertje weer plezier mee
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als we nou gewoon met z'n vieren dit kijken..zijn we klaar met die serie
Mijn unboxing @ 2.46quote:
Mass effect is wel beter.quote:
Nopequote:
quote:
Dat zei je moeders toen ik hem uit de broek haalde.quote:
Hou je bek. Sneu mannetjequote:Op donderdag 16 januari 2014 19:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat zei je moeders toen ik hem uit de broek haalde.
Zoek je wel eens steun in god?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef Bevert het volgende:
Gewoon, misschien ligt het aan mij, ik vat dingen gewoon heel zwaar op.
Ik zeg telkens de verkeerde dingen.
bid je dat je dood gaat aan een niet dodelijke ziekte? Want ik wil dan wel mee biddenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:41 schreef Bevert het volgende:
Ik bid soms wel eens. Mensen bidden voor me.
it's on video mutherfuckaa!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedere keer als ik dit nummer hoor moet ik aan dat linedancen denken ik de boeka
zonde, want mocht dat wel gebeuren dan ben je een medisch wonder, en dus een bekendheidquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef Bevert het volgende:
Nee ik bid niet dat ik dood ga een een niet dodelijke ziekte.
Maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:46 schreef Cliffy het volgende:
Maar goed, lijstje coop mogelijkheden dus:
- Gears Judgment
- Ghost Recon: FS
- OF: Red River
- Left 4 Dead 2
- Payday 2
- Bulletstorm (horde mode)
Piet, Teun, Roheezy?
Wat vind jij van Jurgen Lokatje?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:59 schreef Bevert het volgende:
Suarez Leuke voetballer om naar te kijken. Mooie acties enzo. Soms stelt ie zich wat aan, maar goed dat vind ik niet zo erg.
Hallo! dat is de vaste links buiten voor de komende 10 jaar in oranje hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:59 schreef Bevert het volgende:
Suarez Leuke voetballer om naar te kijken. Mooie acties enzo. Soms stelt ie zich wat aan, maar goed dat vind ik niet zo erg.
Depay heb ik persoonlijk nog niet heel veel van gezien.
Nu is die wel gears,quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een jaar geleden had ik je uitgelachen
Nelis gaat liever voor Maher.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
https://www.facebook.com/(...)36284&type=1&theater
Leuke meid voor Nelis
Niet zo jaloers.quote:
Op zich wel een leuk nummer, niet echt mijn smaak.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vind je van dit lied Bevert?
he! Even op je taalgebruik letten jonge man!quote:
Wat is wel jou smaakquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:27 schreef Bevert het volgende:
[..]
Op zich wel een leuk nummer, niet echt mijn smaak.
inderdaad, leer van je eigen woordenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:32 schreef Bevert het volgende:
Een grapje kan, maar het kan ook te ver gaan.
Werd er gelinedancet ja?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedere keer als ik dit nummer hoor moet ik aan dat linedancen denken ik de boeka
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat zei je moeders toen ik hem uit de broek haalde.
Hugo was er bijzonder goed inquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:36 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Werd er gelinedancet ja?Overigens zou ik kesha wel hard doen. Geile hoer is het.
Ik vind het allemaal primaquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:46 schreef Cliffy het volgende:
Maar goed, lijstje coop mogelijkheden dus:
- Gears Judgment
- Ghost Recon: FS
- OF: Red River
- Left 4 Dead 2
- Payday 2
- Bulletstorm (horde mode)
Piet, Teun, Roheezy?
Had die vent niet ergens op een parkeerplaats lopen neuken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
https://www.facebook.com/(...)36284&type=1&theater
Leuke meid voor Nelis
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hugo was er bijzonder goed in
Beetje apart inderdaad. Normaal doen nichten datquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Had die vent niet ergens op een parkeerplaats lopen neuken?
Nee, ouwe mobiel met ander nummer, maar hugo weet dat nummer geloof ik dus kan die wel even appen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb je al nieuwe tellie dan Mau?
Ik weet daar echt niks meer van.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hugo was er bijzonder goed in
Hahah nee gelukkig nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
heb jij nog iets gehoord van bregje? Ik kreeg vd week nog een bericht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |