Die had ik vroegerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:23 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ooh... en koop ook een dikke gouden ketting, dat is niet alleen voor de show maar ook nog eens een hedge tegen het falende fiat geldsysteem.
Alles wat ie heeft verkopen? En dan? Met die 4 tientjes dik cashen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap niet dat wanneer je een zo volle overtuiging hebt dat een systeem gaat falen, je alles wat je hebt niet gaat verkopen om te shorten en ons (de domme sukkels) eindelijk laat zien dat wij het fout hadden.
Onzin...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Pssst. Die heb ik al. Dat zal vast dat chicks witte sneakers diggen. Maar daar koop je geen witte sneakers voor. Als ik daar wel op zou letten dan zou ik de vrouwen die maatpakken diggen veel interessanter vinden trouwens.
Mmm.... schatkaart kopen? Wel betalen in PM want fiat is zo 2013.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alles wat ie heeft verkopen? En dan? Met die 4 tientjes dik cashen?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Onzin...
[ afbeelding ]
Hij draagt ook altijd sneakers en heeft is altijd voorzien van leuke, slimme en avontuurlijke reisgenoten
Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Onzin...
[ afbeelding ]
Hij draagt ook altijd sneakers en heeft is altijd voorzien van leuke, slimme en avontuurlijke reisgenoten
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:36 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Mmm.... schatkaart kopen? Wel betalen in PM want fiat is zo 2013.
Stel hij zou met 150,- shorten op de DJ30 als begin. En de DJ kakt slechts(!) met 3% in per dag, zit je na 3 dagen CFD handel op 1.975.790 dollar. Ik ruik kansen CC!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alles wat ie heeft verkopen? En dan? Met die 4 tientjes dik cashen?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Stel hij zou met 150,- shorten op de DJ30 als begin. En de DJ kakt slechts(!) met 3% in per dag, zit je na 3 dagen CFD handel op 1.975.790 dollar. Ik ruik kansen CC!
Zeg nou zelf, op de bank, met een goedkoop merkoos pilsje naar iedereen schreeuwen om 8 uur als ze naar het werk gaan en iedereen weer uitschreeuwen als ze van werk terugkomen is toch heerlijk? En wanneer hun buurman het 2e huis gaat aanschaffen maar blijven zeuren dat alles einz!!eA@einz! gaat instorten!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar stel, hij zou eens gewoon geen luie flikker zijn en gewoon werken, dan zou al deze bullshit helemaal niet nodig zijn.
Neuh, dat zou ik helemaal niet heerlijk vinden nee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, op de bank, met een goedkoop merkoos pilsje naar iedereen schreeuwen om 8 uur als ze naar het werk gaan en iedereen weer uitschreeuwen als ze van werk terugkomen is toch heerlijk? En wanneer hun buurman het 2e huis gaat aanschaffen maar blijven zeuren dat alles einz!!eA@einz! gaat instorten!
Oh oh oh! Tof man, de nick verdraaien en zo. Shit just got serious!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:55 schreef FrankElst het volgende:
Kunnen we on topic blijven? Leuk dat sitting-befling met een merkloos biertje op de bank zit, maar de toegevoegde waarde ontbreekt.
Dat was sarcastischquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:55 schreef FrankElst het volgende:
Kunnen we on topic blijven? Leuk dat sitting-befling met een merkloos biertje op de bank zit, maar de toegevoegde waarde ontbreekt.
Dat moet direct naar de schuldsanering.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap niet dat wanneer je een zo volle overtuiging hebt dat een systeem gaat falen, je alles wat je hebt niet gaat verkopen om te shorten en ons (de domme sukkels) eindelijk laat zien dat wij het fout hadden.
Ok, wat is de waarde van het afzetten van de hypotheekoffertes uit twee willekeurige weken tegen een willekeurige andere maand? Je trok daar nogal conclusies uit namelijk. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:55 schreef FrankElst het volgende:
Gelukkig zijn wij het fundamenteel over een aantal zaken oneens. Stel je voor dat iedereen als lemmingen richting de afgrond zou lopen, dan bleef er niemand meer overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat was sarcastisch. CC, ikweethetookniet, MM, hd9, xeno en consorten vallen in die zin qua gemekker allemaal in dezelfde hoek. Banksters zijn fout! Huizen zijn nog veel te duur. De regering kan er niks van( waar ze opzich een punt hebben
).
Oke, dat ben ik wel met je eens. Ik ben het met je eens dat wij fundamenteel het niet met elkaar eens zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:11 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij het fundamenteel over een aantal zaken oneens. Stel je voor dat iedereen als lemmingen richting de afgrond zou lopen, dan bleef er niemand meer over
Dat klopt, de lemmingen liepen de afgrond in. De verstandige mensen dachten wel 2x na en zetten hun handtekening niet onder een woekerproduct.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:11 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij het fundamenteel over een aantal zaken oneens. Stel je voor dat iedereen als lemmingen richting de afgrond zou lopen, dan bleef er niemand meer over
Mja. Jij noemt het masochistisch, ik noem het anti sadistisch...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik denk dat je de meeste mensen in dit draadje niet al te serieus moet nemen. Als het goed is zitten er een hoop mensen die dolgelukkig zijn met hun paleisje en maandlasten. Toch begrijp ik dan niet zo goed waarom ze hier keer op keer hun visie op de huizenmarkt komen geven? Wat drijft deze mensen dat ze dit onderwerp interessant blijven vinden? Zijn het verstokte masochisten? Wereldverbeteraars? Of staan ze toch een beetje onder water en vragen ze zich af hoe ze weer terug kunnen naar de gouden eeuw waarin huizenprijzen vanzelf tot on de zevende hemel stegen? Wie het weet mag voor zichzelf een antwoord geven.
En vrijwel niemand heeft er:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:33 schreef FrankElst het volgende:
Jaja, 2013 was voor de woningmarkt 'n historisch kutjaar:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:33 schreef FrankElst het volgende:
Jaja, 2013 was voor de woningmarkt 'n historisch kutjaar:
http://daskapital.nl/2014/01/2013_was_slechtste_jaar_woning.html
Dus de trend van verkoopstijging is pas over ongeveer 3 maanden zichtbaar bij de cijfers van het kadaster.quote:Door een verschil in peilmomenten verschillen de woningmarktcijfers van de NVM met die van CBS/Kadaster. Het Kadaster registreert de transacties van een bestaande koopwoning op het moment van transport bij de notaris (eigendomsoverdracht). De NVM registreert de verkoop van een zelfde woning op het moment dat de koopovereenkomst wordt ondertekend. In de praktijk blijkt dat de periode tussen ondertekening van de overeenkomst bij de NVM-makelaar en het transporteren van de woning bij de notaris 2,5 tot 3 maanden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |