Het is geen complot, de MSM zijn gewoon de spreekbuis van de heersende klasse. Dat is gewoon duidelijk zichtbaar. Een complot word vooral gekenmerkt door geheimhouding van informatie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een complot van de media, overduidelijk.
Dat niet, maar ik irriteer me aan het feit dat de NOS objectieve dat laat liggen ten faveure van subjectieve data van de NVM.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een complot van de media, overduidelijk.
900 maar?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
900 eurotjes per maand opstrijken van de overheid.
Denk aan je hart Xenoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
Hoe zat het eigenlijk ook alweer met die VOC mentaliteit en de slavernij?
Wat een land mensen, de hoogste private schuld ter wereld, en de enige bank die op dit moment volop groeikansen ziet is de voedselbank. Nou laten we hopen dat die wel solvabel blijken te zijn als mensen wat willen opnemen.
Ik heb iedere dag vakantie en mijn dagelijkse uitje richting de afvalcontainer van de lokale supermarkt houd mij letterlijk op de been.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Denk aan je hart Xenoboek eens een leuke vakantie ofzo, ga er eens even lekker uit.
Mooi man, maar ik bedoel een echte vakantie, zodat je ook even wat anders ziet dan je dagelijkse omgeving.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:45 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik heb iedere dag vakantie en mijn dagelijkse uitje richting de afvalcontainer van de lokale supermarkt houd mij letterlijk op de been.
Die kan hij niet betalen gok ik zo. Zullen we een crowdfunding opstarten voor hem?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mooi man, maar ik bedoel een echte vakantie, zodat je ook even wat anders ziet dan je dagelijkse omgeving.
Ehm. Nee?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die kan hij niet betalen gok ik zo. Zullen we een crowdfunding opstarten voor hem?
Ooh... dat zou top zijn. Dus naast mijn maandelijkse bijdrage via crowdfunding zit een reisje naar Ibiza er ook nog in?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die kan hij niet betalen gok ik zo. Zullen we een crowdfunding opstarten voor hem?
In je dromen ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:52 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ooh... dat zou top zijn. Dus naast mijn maandelijkse bijdrage via crowdfunding zit een reisje naar Ibiza er ook nog in?
Nee hoor... de eerstvolgende verkiezingen stemmen alle tokkies in NL op de SP en gaan de uitkeringen fors omhoog, net als de belastingen voor de 'haves' want het nivelleren van de PvdA bleek alleen voor de middenklasse te gelden.quote:
Ook dit is in je dromen. Lijkt me wel naar, afhankelijk zijn van tokkies voor een paar grijpstuivers meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Nee hoor... de eerstvolgende verkiezingen stemmen alle tokkies in NL op de SP en gaan de uitkeringen fors omhoog, net als de belastingen voor de 'haves' want het nivelleren van de PvdA bleek alleen voor de middenklasse te gelden.
De SP staat anders maar matigjes in de verkiezingen ervoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Nee hoor... de eerstvolgende verkiezingen stemmen alle tokkies in NL op de SP en gaan de uitkeringen fors omhoog, net als de belastingen voor de 'haves' want het nivelleren van de PvdA bleek alleen voor de middenklasse te gelden.
Hmja, daar heb je een puntje. Es denken, of een niksnut geld geven of het aan mezelf uitgeven...ehhh, ik weet 't welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh, kunnen we makkelijk betalen plus hij ook weer blij.
Joh stel nou dat we hem een week naar Ibiza sturen, kan hij een keer van bil, frustraties weg enzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmja, daar heb je een puntje. Es denken, of een niksnut geld geven of het aan mezelf uitgeven...ehhh, ik weet 't wel
Oh nee ik snap wel dat ie er wat aan heeft. Maar ik ga geen geld doneren voor een vakantie voor hem. Ik doneer wel geld aan mezelf voor een Breitling voor mezelf.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh stel nou dat we hem een week naar Ibiza sturen, kan hij een keer van bil, frustraties weg enzo.
Ik ga voor een nieuw McGregor overhemdje denk. Of nieuwe patta's.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh nee ik snap wel dat ie er wat aan heeft. Maar ik ga geen geld doneren voor een vakantie voor hem. Ik doneer wel geld aan mezelf voor een Breitling voor mezelf.
Overhemden heb ik even genoeg nu. Schoenen heb ik wel nieuwe nodig. Zwart en bruin.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga voor een nieuw McGregor overhemdje denk. Of nieuwe patta's.
Psst.... witte sneakers kopen...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Overhemden heb ik even genoeg nu. Schoenen heb ik wel nieuwe nodig. Zwart en bruin.
Pssst. Die heb ik al. Dat zal vast dat chicks witte sneakers diggen. Maar daar koop je geen witte sneakers voor. Als ik daar wel op zou letten dan zou ik de vrouwen die maatpakken diggen veel interessanter vinden trouwens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:22 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Psst.... witte sneakers kopen...
chicks dig that... zo'n pak met strop is leuk voor even maar een man op sneakers... dat is pas echt fun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |