Daar zijn de meningen over verdeeld. Just sayin'quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oognip is zo knap, ik weet ook niet of ik dat wel gelijk zou durven hoor
Oh jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Just sayin'
Oognip is een dik, lelijk, kwetsend zwijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, ik heb haar dus afgelopen zaterdag gezien, en het is echt geen Miss Universe ofzo hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gezelligert die Tombo!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En nu even saampjes op de foto...
tombo:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Just sayin'
Om heel eerlijk te zijn: ik ben eigenlijk doodsbangquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Sara blijkt t best aan te kunnen zo te zien
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou, ik heb haar dus afgelopen zaterdag gezien, en het is echt geen Miss Universe ofzo hoor
Shit, ja, op foto's vertekend alles hèquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou, ik heb haar dus afgelopen zaterdag gezien, en het is echt geen Miss Universe ofzo hoor
Omdat een cardiofitness arts me dat zeiquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom zou je een coopertest gaan doen als je Evy les 1 niet eens overleeft toek?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Ik moet ff plassen, wil jij ff bij Nip blijven?"
"Neuj"
Zooooo onaardig was dat, ik schaamde me dood
mooi zoquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat was zitten en net doen alsof ik jullie al jaren kende....nu is dat wel het geval met yash en Ib, maar ik heb me niet ongemakkelijk gevoeld
heb ik vanaf tram gedaan en b ja duh.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
a ren dan naar huis en b watje
Maar de cooper is toch zoveel mogelijk lopen in 12 min? Dat gaat echt wel mis als je les 1 Evy al niet uitlooptquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:24 schreef Toekito het volgende:
geen idee waarom precies. Maar die gaf aan dat ik daar niet terecht kan maar als ik daar terecht kwam dat ik de eerste les individueel de cooper moet doen.En dat was in 2007 volgens mij ook. Maar weet het niet zeker meer.
Echt twee van deze muilen zo naast elkaar:quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En nu even saampjes op de foto...
tombo:
Je bedoeltquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt twee van deze muilen zo naast elkaar:
![]()
![]()
Eeeeeeenige foto geworden!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik máákte de foto, ik stond er niet tussen.
Dat durfde ik niet![]()
Die meet was gewoon Echt Heel Eng. Zeker ook omdat ik niet lekker lag bij Tombo en ik gewoon echt NIEMAND kende. Dan haat ik het ook om als laatste binnen te komen vallen en dat deden we want La Place was onvindbaar. Kom ik zo'n ruimte binnen met allemaal enge mensen, super eng en ik had nog super lelijke kleren aan ook, maar had niks beters want kwam bij m'n moeder vandaanquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit weer te janken van het lachen nu
Idd ook heel erg onaardig, maar wel eerlijk!
En zie nu!
misschien moet ik beginnen met niet in 5 minuten van hier bij jou te willen zijn met rennenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar de cooper is toch zoveel mogelijk lopen in 12 min? Dat gaat echt wel mis als je les 1 Evy al niet uitloopt
Is die foto nog ergens terug te zien?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt twee van deze muilen zo naast elkaar:
![]()
![]()
Eeeeeeenige foto geworden!
Daarna gaven we ook allemaal netjes toe dat het Heel Stoer van je was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die meet was gewoon Echt Heel Eng. Zeker ook omdat ik niet lekker lag bij Tombo en ik gewoon echt NIEMAND kende. Dan haat ik het ook om als laatste binnen te komen vallen en dat deden we want La Place was onvindbaar. Kom ik zo'n ruimte binnen met allemaal enge mensen, super eng en ik had nog super lelijke kleren aan ook, maar had niks beters want kwam bij m'n moeder vandaan
Als ik er zo aan terugdenk vind ik het retestoer dat ik toen geweest ben, geen idee of ik dat nu gedurfd zou hebben
Deels heb je gelijk maar zoals ik net zei die Cooper hoeft niet zo snel als Usain B.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef Greys het volgende:
Toekje, ik denk dat je teveel te snel wilt![]()
Je bent niet overnight een hardloper.
Pas nou maar gewoon op en bouw het RUSTIG (!!!!) op.
Je had een half uur bedenktijd destijdsquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die meet was gewoon Echt Heel Eng. Zeker ook omdat ik niet lekker lag bij Tombo en ik gewoon echt NIEMAND kende. Dan haat ik het ook om als laatste binnen te komen vallen en dat deden we want La Place was onvindbaar. Kom ik zo'n ruimte binnen met allemaal enge mensen, super eng en ik had nog super lelijke kleren aan ook, maar had niks beters want kwam bij m'n moeder vandaan
Als ik er zo aan terugdenk vind ik het retestoer dat ik toen geweest ben, geen idee of ik dat nu gedurfd zou hebben
Ja, hij staat in de ESF bucketquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is die foto nog ergens terug te zien?
Best kans dat Usain Bolt de Cooper ook niet zo snel loopt als je zou verwachten, Bolt is een sprintkanon, Cooper test is meer endurance.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Deels heb je gelijk maar zoals ik net zei die Cooper hoeft niet zo snel als Usain B.
ok, niet lullig bedoeld, maar waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: ik ben eigenlijk doodsbang
Ja dat deden jullie!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarna gaven we ook allemaal netjes toe dat het Heel Stoer van je was.
En ik vond het zo schattig dat je na afloop zei dat je het zo leuk vond
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, hij staat in de ESF bucket
Ik zet hem hier niet neer hoor, maar ik zoek hem straks wel even.
Volgens mij lachen jullie uiteindelijk op de foto zelf allebei als een boer met kiespijn
Nee niet stampen, maar als je zat (op de tribune) zat je met je ene been over het andere en met je bovenste been zat je steeds te wiebelen met een stuurs hoofd er bijquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat deden jullie!
Ik keek wel de hele tijd zo '' en blijkbaar was ik steeds aan het stampen
maar ik vond het toch leuk
Whehequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je had een half uur bedenktijd destijds![]()
"Ben jij in Meppel? Dan pik ik je op, over een half uur bij de Mac"
Ik zat er gewoon bij als een debiel die geen controle had over haar bewegingenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet stampen, maar als je zat (op de tribune) zat je met je ene been over het andere en met je bovenste been zat je steeds te wiebelen met een stuurs hoofd er bij
Maar dat stond wel schattig(Ja-aaaa je bent niet schattig, dat weten we nu wel
).
Gelukkig hupste ik keihard voor je langs steeds, dus het viel niet opquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zat er gewoon bij als een debiel die geen controle had over haar bewegingen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:33 schreef Laysa het volgende:
ik zat daarstraks bij de kapper en toen ik zat te wachten tot de verf klaar was met intrekken zag ik in de spiegel dat mijn standaard gezicht ook een kruising tussenen
is....En toen moest ik wel even aan nip denken
jawelquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:34 schreef Oognip het volgende:
[..]Maar zaterdag heb ik geloof ik helemaal niet boos gekeken
Nouquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:34 schreef Oognip het volgende:
[..]Maar zaterdag heb ik geloof ik helemaal niet boos gekeken
Ik wil het zo graag maar kan moeilijk inschatten of het wel kliktquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok, niet lullig bedoeld, maar waarom doe je het dan?
Een beetje spanning ok, maar doodsbang is echt niet goed imho
Als het jou heel leuk lijkt dan moet je gewoon gaan, en er zijn vast mensen die wel even met je kletsen. Maar er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die daar geen interesse in hebben, het is misschien handig om dat van tevoren te weten.
Ik ga (als ik kom) ook alleen met mensen praten die ik al ken of die me leuk lijken
En er zijn er ook die ik dan liever links laat liggen mY
En daardoor voelde ik me nóg ongemakkelijker, want iedereen deed zo uitbundig en dat wil ik ook maar dat durf ik nieeehieetquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig hupste ik keihard voor je langs steeds, dus het viel niet op
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel![]()
En toen moest ik ook grinikken
Had dat even gezegd danquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Noutoen wij nog sushi hadden keek je ook niet bepaald blij
Ja, dat kan... alleen lijkt me dat niet helemaal het idee van die test, maar ´t kanquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien moet ik beginnen met niet in 5 minuten van hier bij jou te willen zijn met rennenEn stel ik merk na 8 min dat rennen niet gaat loop ik toch lekker die vier uit?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:33 schreef Laysa het volgende:
ik zat daarstraks bij de kapper en toen ik zat te wachten tot de verf klaar was met intrekken zag ik in de spiegel dat mijn standaard gezicht ook een kruising tussenen
is....En toen moest ik wel even aan nip denken
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
En daardoor voelde ik me nóg ongemakkelijker, want iedereen deed zo uitbundig en dat wil ik ook maar dat durf ik nieeehieet'dit doe ik echt nooit meer, echt nooit meer, wat doe ik hier, niemand vindt mij leuk'
Zoooo leuk was dat!
Ik ben vrij uitbundig soms, sollyquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
En daardoor voelde ik me nóg ongemakkelijker, want iedereen deed zo uitbundig en dat wil ik ook maar dat durf ik nieeehieet'dit doe ik echt nooit meer, echt nooit meer, wat doe ik hier, niemand vindt mij leuk'
Zoooo leuk was dat!
Miss_dynastiequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok, niet lullig bedoeld, maar waarom doe je het dan?
Een beetje spanning ok, maar doodsbang is echt niet goed imho
Als het jou heel leuk lijkt dan moet je gewoon gaan, en er zijn vast mensen die wel even met je kletsen. Maar er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die daar geen interesse in hebben, het is misschien handig om dat van tevoren te weten.
Ik ga (als ik kom) ook alleen met mensen praten die ik al ken of die me leuk lijken
En er zijn er ook die ik dan liever links laat liggen mY
sorry je zat 2 tafels verder, teveel moeite.quote:
Is een functie in mijn app en wil hem elke maand 2x lopen tot 1 januari om te kijken hoeveel ik verbeter. U snapt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat kan... alleen lijkt me dat niet helemaal het idee van die test, maar ´t kan
Vergeet je haar niet!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:37 schreef Greys het volgende:
Als ik niet lach heb ik ook een nors boos gezicht.
En nog flets, ook![]()
Babies gaan standaard huilen als ik ze vasthoud.
1 Uitzondering
Ik kan wel een vriendelijk gezichtje tevoorschijn toverenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom....dat is toch je standaard gezicht...niks mis mee, heb ik zelf ook
Jazeker is dat zo, ik ben altijd blij als ik je weer ziequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mijn gezicht staat van zichzelf altijd heel vrolijk...
....
Bwahahaha![]()
Staren was je anders niet te veel moeitequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
sorry je zat 2 tafels verder, teveel moeite.
[..]
Awwwwwquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Jazeker is dat zo, ik ben altijd blij als ik je weer zie![]()
en dat heb ik niet altijd met mijn echte familie
Niet om het een of ander, maar persoonlijk ben ik zelf altijd doodop als ik echt heel de dag een geforceerde glimlach op mn kop heb moeten toveren...ik kan ook best heel vrolijk kijken, maar een hele dag hou ik niet volquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan wel een vriendelijk gezichtje tevoorschijn toverenStaat toch een stuk gezelliger.
Nou, dat lukte je ook wel aardig zie ik netquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik probeerde best te lachen op die foto trouwens
oeps betrapt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Staren was je anders niet te veel moeite
Van mij hoeft dat ook niet, dat iedereen maar gewoon zichzelf is met gezicht en alquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar persoonlijk ben ik zelf altijd doodop als ik echt heel de dag een geforceerde glimlach op mn kop heb moeten toveren...ik kan ook best heel vrolijk kijken, maar een hele dag hou ik niet vol
dus datquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat ook niet, dat iedereen maar gewoon zichzelf is met gezicht en al, dat geforceerd gedoe komt maar nep over .
whahahahahahaquote:
jou niet zeker?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, dat lukte je ook wel aardig zie ik net
Snap ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:43 schreef tombolafan het volgende:
Toek vind ik soms/vaak irritant overkomen hier.
Ja ditquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die foto
Heeft iemand een link in dm?
Hahaha ik dm hem net aan Nip en we vonden allebei dat jij ook gewoon goed lachtquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik probeerde best te lachen op die foto trouwens
eh heel evenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef Oognip het volgende:
Van mij mag die foto wel heel even in het topic. Van jou niet Tombo?
Aan dat blije hoofd zien ze denk ik al genoeg. Zo blij kan ik niet kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh heel even
Maar als je verraad dat ik die in t rood ben hebben we weer ruzie
Dat begrijp ik, maar dat gebeurde mij zaterdag onbedoeld eigenlijk ook omdat ik Oognip en Mama Mia al lang niet meer gezien had, maar achteraf vind ik het jammer dat ik niet met de voor mij nieuwe gezichten heb gepraat .quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whahahahahaha
Nee sorry
Kijk, mensen zoals Yasha en IB heb ik nog niet vaak genoeg meegemaakt om te denken 'daar ga ik mee kletsen, en mensen als Sara en Toek vind ik soms/vaak irritant overkomen hier.
Daar ga ik dus geen tijd in steken, dan gebruik ik die paar uurtjes liever om bij te kletsen met mensen die ik sowieso leuk vind![]()
je moet niet veranderen voor anderen, alleen als je zelf wiltquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:47 schreef sararaats het volgende:
Dat ik irritant over kom ligt gewoon aan mezelf en handicap
Maar ik werk aan mezelf.
Ja maar om nou even snel op mobiel 1000 pm's te doorzoeken is me iets teveel moeitequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie allemaal de inlog van die bucket niet meer dan?
+1quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar om nou even snel op mobiel 1000 pm's te doorzoeken is me iets teveel moeite
Ik wel geloof ik, maar ik dacht dat het om de NSF meet ging waar Oognip voor het eerst naar een meet ging en daar was ik niet bijquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie allemaal de inlog van die bucket niet meer dan?
Hoezo? Ik weet van mezelf dat ik soms irritant ben. Kreeg van collega wel compliment dat het nu veel beter met me gaat dan 5 jaar terug. Ze had meegeluisterd met me gisteren en vond me rustiger en dat merkte ze aan veel zei ze. Bijvoorbeeld aan de manier waarop ik nu met zaken omga die niet goed gaan.quote:
ja maar ik vind t zondeder (? meer zonde?) als ik niet met de bekenden gekletst hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dat gebeurde mij zaterdag onbedoeld eigenlijk ook omdat ik Oognip en Mama Mia al lang niet meer gezien had, maar achteraf vind ik het jammer dat ik niet met de voor mij nieuwe gezichten heb gepraat .
De meet was gewoon te kort
jajaja als je me kon noten zou je t doen hequote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:50 schreef Greys het volgende:
Greys: "Nip! Nip!"
Nip: "Ja?"
Greys: "Kom, even met Tombo op de foto!!![]()
"
Tombo: "NEE WAAROM!??!?!"
Nip: "NEE DOE NORMAAL MAN!"
Greys: "Ah toe nouhouuuuuuhouuuuuuu![]()
"
Tombo en Nip in koor: "NEE!!!!"
(Dat verbroederde volgens mij een beetje, dat ze mij allebei irritant vonden!)
Greys: "JAWEL! Hop! Nee, niet zo" (hier keken ze allebei als donderwolk)
Tombo en Nip: "Zucht![]()
"
Greys: "LACHEN! JEZUS!"
*klik*
Ik vind het ook een leuke foto en als je het verhaal erachter niet kent zouden het gewoon 2 vriendinnen geweest kunnen zijn toen , gelukkig kwam later alles goedquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:47 schreef Greys het volgende:
(Ik vind het serieus een leuke foto gewordenWie had dát gedacht
)
Ja daarna is de killgreyschat gestartquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:50 schreef Greys het volgende:
"
"
"
*klik*
Dit was voor mij wel een beetje zo jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:50 schreef Greys het volgende:
"
"
"
*klik*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |