Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Iets meer pit had wel gemogen hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht: laat ik het eens neutraal houden
Noem je mij nou laf?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Iets meer pit had wel gemogen hoor
Die TR was nog meer overdreven dan tijdens die rel met knoflook en die sloeg al nergens op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Je vergist je ik ontmoet altijd graag nieuwe mensen .
O en een TR vind ik ook wat overdreven , we zijn hier mondig genoeg om onze meningen te geven
Jaquote:
Dat zou ik niet meer dan terecht vinden ook, eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pas op joh, straks krijg je een note.
Bring it on!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pas op joh, straks krijg je een note.
En je haar zit ook stom!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou ik niet meer dan terecht vinden ook, eigenlijk.
Ik weet niet... mis je het erg?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Laysa het volgende:
even van een totaal andere orde.....Zal ik na 3 weken het weer aandurven om koffie te drinken?
Nee, daar hebben we ook wel meerdere meets en DM's (wat is nou het meervoud van DM?) voor nodig gehadquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaNou t was echt niet zomaar goed tussen nip en mij hoor
Ik begin er weer een beetje zin in te krijgen en een stuk minder in thee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet... mis je het erg?
Ik durfde niet naar je gezicht te kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is wat je opvalt? Niet mijn bijna bloedende wenkbrauwen?
"Ik moet ff plassen, wil jij ff bij Nip blijven?"quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vreselijk vond ik hetquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Nip bij mij in de auto, het arme kind....
Oja WIDM morgen...zou het bijna vergeten. Dan maar iets minder lang shoppen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef Toekito het volgende:
Nip ik probeerde het onderwerp te veranderen en heb alleen page 12 gelezen en ga niet verder teruglezen.
Wou eigenlijk de coopertest lopen vanavond omdat morgen WIDM is maar a dat is niet goed voor starters, 2 dagen op rij en b het regent
Living on the edge.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik begin er weer een beetje zin in te krijgen en een stuk minder in thee.
ik ga het gewoon doen
Jaha, dan is iemand met moeder Theresa-trekjes toch wel handig he?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Ik moet ff plassen, wil jij ff bij Nip blijven?"
"Neuj"
Zooooo onaardig was dat, ik schaamde me dood
Ik dacht dat jij wel wat extraverter zou zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vreselijk vond ik hetOf althans, ik vond jou wel tof, maar ik baalde zo van mezelf. Dat ik zo stil was en saai en niet wist wat te zeggen en dat jij me vast stom vond en iedereen me stom vond whehe
Dat was mooi jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Neuj"
Viel best mee....op de terugweg kwam je losquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vreselijk vond ik hetOf althans, ik vond jou wel tof, maar ik baalde zo van mezelf. Dat ik zo stil was en saai en niet wist wat te zeggen en dat jij me vast stom vond en iedereen me stom vond whehe
hahahahaha jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Neuj"
Als je me kent dan ben ik dat ook, in het begin ben ik een watjequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel wat extraverter zou zijn
Serieus? De heenweg herinner ik me namelijk nog heel goed, maar van de terugweg weet ik bijna niks meerquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Viel best mee....op de terugweg kwam je los
waarom zou je t onderwerp willen veranderen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef Toekito het volgende:
Nip ik probeerde het onderwerp te veranderen en heb alleen page 12 gelezen en ga niet verder teruglezen.
Wou eigenlijk de coopertest lopen vanavond omdat morgen WIDM is maar a dat is niet goed voor starters, 2 dagen op rij en b het regent
wel een lief watje. Ondanks dat we af en toe mot hebben. (Die stiekem nergens over gaat)quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je me kent dan ben ik dat ook, in het begin ben ik een watje
ik opende de sc en zag rel dit rel dat. Daarom.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom zou je t onderwerp willen veranderen?
that was the booze talkingquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Serieus? De heenweg herinner ik me namelijk nog heel goed, maar van de terugweg weet ik bijna niks meer
Lief van je, maar je kunt van alles over me zeggen, maar ik ben gewoon écht niet liefquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
wel een lief watje. Ondanks dat we af en toe mot hebben. (Die stiekem nergens over gaat)
Dus? Jij hebt de rellers liever op jouw fb?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik opende de sc en zag rel dit rel dat. Daarom.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook altijd wel een "kat uit de boom kijker" ben hoor. Paar biertjes later merk je daar meestal ook niks meer vanquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je me kent dan ben ik dat ook, in het begin ben ik een watje
3js esf denk ik?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Welke meet was dan de eerste van oognip?
Ik heb vast ook niet met haar gepraat toen, maar dat komt omdat ik zelf ook altijd een beetje los moet komen
Wij hebben überhaupt nog nooit meer dan vijftien woorden gewisseld irlquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb vast ook niet met haar gepraat toen, maar dat komt omdat ik zelf ook altijd een beetje los moet komen
Dat was bij de opnames met Rafaella en Joan en zo. Toen reed jij mee met Ingetje vanaf La Place naar de studio. En ik zit achterin, maar dat had je ongetwijfeld niet door want ik zei niksquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat was bij de opnames met Rafaella en Joan en zo. Toen reed jij mee met Ingetje vanaf La Place naar de studio. En ik zit achterin, maar dat had je ongetwijfeld niet door want ik zei niks![]()
![]()
Hilversum, bij La Place.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Klopt, maar dat viel echt heel erg meequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:11 schreef Laysa het volgende:
Ik vond oognip zaterdag ook best stil, heb ik ook tegen haar gezegd
hahahahahahahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat was bij de opnames met Rafaella en Joan en zo. Toen reed jij mee met Ingetje vanaf La Place naar de studio. En ik zit achterin, maar dat had je ongetwijfeld niet door want ik zei niks![]()
![]()
Oh oke. Ja, daar was ik wel bij. Nee niet met nip gepraat. Volgens mij was ons eerste echte gesprek afgelopen jaar pasquote:
Neequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij hebben überhaupt nog nooit meer dan vijftien woorden gewisseld irl
Oh toenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
![]()
Dat is ook wel mijn plan van aanpak mocht ik ooit naar een Fok! Meet komen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook altijd wel een "kat uit de boom kijker" ben hoor. Paar biertjes later merk je daar meestal ook niks meer van
Ja, afgelopen jaar was ook jij wat spraakzamer dan andersquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh oke. Ja, daar was ik wel bij. Nee niet met nip gepraat. Volgens mij was ons eerste echte gesprek afgelopen jaar pas
[..]
NeeIk heb wel hele gesprekken met je mister gevoerd
Maar ik loop dus ook niet snel op een vreemde af nee.
[..]
Oh tonNee, dat weet ik idd niet meer
hé ik bepaalt wel ff zelf mijn eigenste mening okquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief van je, maar je kunt van alles over me zeggen, maar ik ben gewoon écht niet lief
Het helpt dan ook niet dat ik jou al wel kende en dat nip dan ook nog achterin zat.. Dat praat wat minder makkelijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hilversum, bij La Place.
Jij en Nip zaten samen bij mij in de auto van La Place naar de studio
Nou, ik denk wel steeds 'ik ga eens met haar kletsen'... maar om de een of andere reden lukt dat nooitquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef MissBliss het volgende:
NeeIk heb wel hele gesprekken met je mister gevoerd
Maar ik loop dus ook niet snel op een vreemde af nee.
Ja, toen had ik wijn opquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, afgelopen jaar was ook jij wat spraakzamer dan anders
ja maar wij nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
hé ik bepaalt wel ff zelf mijn eigenste mening ok
@Tombo deels heb je gelijk maar ben beetje relmoe.
Dat dusquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef Laysa het volgende:
Ik lul volgens mij wel tegen de meeste mensen aan. Gaat vanzelf
Ben op een paar meets geweest, eerste keer is ff apart, maar je hebt door Fok al best wel wat om met elkaar over te praten, dus dat breekt het ijs wel snel hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook wel mijn plan van aanpak mocht ik ooit naar een Fok! Meet komen.
ging prima zaterdagquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef Laysa het volgende:
Volgende keer zeker doen danquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel steeds 'ik ga eens met haar kletsen'... maar om de een of andere reden lukt dat nooit
Ik vond je wel gezelligquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef Laysa het volgende:
Ben a nog niet thuis en b het regentquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar wij niet
Dus ga maar coopertesten
Vond ik ookquote:
Ja dat was zitten en net doen alsof ik jullie al jaren kende....nu is dat wel het geval met yash en Ib, maar ik heb me niet ongemakkelijk gevoeldquote:
Ja dat merkte ik ook wel toen ik een paar keer één op één gemeet heb.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ben op een paar meets geweest, eerste keer is ff apart, maar je hebt door Fok al best wel wat om met elkaar over te praten, dus dat breekt het ijs wel snel hoor.
jullie Missen elkaar steedsquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel steeds 'ik ga eens met haar kletsen'... maar om de een of andere reden lukt dat nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jullie Missen elkaar steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
jullie Missen elkaar steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk ook meer dat het was omdat het tegen Sara was ('die mij niet aankan' las ik net) dan dat was ik zei heel ernstig was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:16 schreef tombolafan het volgende:
Overigens vind ik een discussie niet per definitie een rel
En vind ik een mening die niet in je straatje past noten echt belachelijk
[..]
jullie Missen elkaar steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Succesquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik ook wel toen ik een paar keer één op één gemeet heb.
Maar ik ben van nature stil en verlegen dus dat helpt niet echt.
Maar goed tijd voor mijn buikdanstraining
En dan eindelijk eten
a ren dan naar huis en b watjequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben a nog niet thuis en b het regent
[..]
jullie Missen elkaar steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest jullie eerst dwingen om samen voor mij op de foto te gaanquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een beetje zo. Althans, zo voelt het welquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat was zitten en net doen alsof ik jullie al jaren kende....nu is dat wel het geval met yash en Ib, maar ik heb me niet ongemakkelijk gevoeld
[..]
Maar toch had ik dat met jou al vrij vanaf het begin. Dus ook bij onze eerste meets enzo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat was zitten en net doen alsof ik jullie al jaren kende....nu is dat wel het geval met yash en Ib, maar ik heb me niet ongemakkelijk gevoeld
Dat weet ik nogquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest jullie eerst dwingen om samen voor mij op de foto te gaan![]()
![]()
Ohhhh wat was dat ongemakkelijk.
dan nog vind ik noten onzin. Zeg dan iets in het topicquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Denk ook meer dat het was omdat het tegen Sara was ('die mij niet aankan' las ik net) dan dat was ik zei heel ernstig was.
Ja wáááááárom moest dat dan ook?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ja he!....Zelfs met jouw Dquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een beetje zo. Althans, zo voelt het wel
[..]
Had je er toen ook al een dan, dat heb ik gemistquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die TR was nog meer overdreven dan tijdens die rel met knoflook en die sloeg al nergens op.
ja op t songfestibalquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat vind ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan nog vind ik noten onzin. Zeg dan iets in het topic
En Sara blijkt t best aan te kunnen zo te zien
Dat komt omdat ik me niet zo heel gauw ongemakkelijk voel...En ik postte met jullie natuurlijk ook al heel lang ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn DKquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar toch had ik dat met jou al vrij vanaf het begin. Dus ook bij onze eerste meets enzo.
Oognip is zo knap, ik weet ook niet of ik dat wel gelijk zou durven hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik me niet zo heel gauw ongemakkelijk voel...En ik postte met jullie natuurlijk ook al heel lang ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn DK![]()
Nee, met die rel waren er toch TR's geplaatst en nu volgens mij weer. En nu heb ik een note en vorige keer niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Had je er toen ook al een dan, dat heb ik gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |