Vergeet je haar niet!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:37 schreef Greys het volgende:
Als ik niet lach heb ik ook een nors boos gezicht.
En nog flets, ook![]()
Babies gaan standaard huilen als ik ze vasthoud.
1 Uitzondering
Ik kan wel een vriendelijk gezichtje tevoorschijn toverenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom....dat is toch je standaard gezicht...niks mis mee, heb ik zelf ook
Jazeker is dat zo, ik ben altijd blij als ik je weer ziequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mijn gezicht staat van zichzelf altijd heel vrolijk...
....
Bwahahaha![]()
Staren was je anders niet te veel moeitequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
sorry je zat 2 tafels verder, teveel moeite.
[..]
Awwwwwquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Jazeker is dat zo, ik ben altijd blij als ik je weer zie![]()
en dat heb ik niet altijd met mijn echte familie
Niet om het een of ander, maar persoonlijk ben ik zelf altijd doodop als ik echt heel de dag een geforceerde glimlach op mn kop heb moeten toveren...ik kan ook best heel vrolijk kijken, maar een hele dag hou ik niet volquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan wel een vriendelijk gezichtje tevoorschijn toverenStaat toch een stuk gezelliger.
Nou, dat lukte je ook wel aardig zie ik netquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik probeerde best te lachen op die foto trouwens
oeps betrapt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Staren was je anders niet te veel moeite
Van mij hoeft dat ook niet, dat iedereen maar gewoon zichzelf is met gezicht en alquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar persoonlijk ben ik zelf altijd doodop als ik echt heel de dag een geforceerde glimlach op mn kop heb moeten toveren...ik kan ook best heel vrolijk kijken, maar een hele dag hou ik niet vol
dus datquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat ook niet, dat iedereen maar gewoon zichzelf is met gezicht en al, dat geforceerd gedoe komt maar nep over .
whahahahahahaquote:
jou niet zeker?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, dat lukte je ook wel aardig zie ik net
Snap ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:43 schreef tombolafan het volgende:
Toek vind ik soms/vaak irritant overkomen hier.
Ja ditquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die foto
Heeft iemand een link in dm?
Hahaha ik dm hem net aan Nip en we vonden allebei dat jij ook gewoon goed lachtquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik probeerde best te lachen op die foto trouwens
eh heel evenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef Oognip het volgende:
Van mij mag die foto wel heel even in het topic. Van jou niet Tombo?
Aan dat blije hoofd zien ze denk ik al genoeg. Zo blij kan ik niet kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh heel even
Maar als je verraad dat ik die in t rood ben hebben we weer ruzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |