Waarmee compleet Amsterdam CS-Amsterdam Bijlmer ArenA uit twee losse sporen bestaat. Enkelspoor rijden gaat daar dus niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:51 schreef ReisT het volgende:
[..]
Doet me denken aan die ontsporing bij Muiderpoort (2008), daar zijn de bewuste wissels, die bij de herstelwerkzaamheden waren vervangen door recht spoor, nooit meer teruggekeerd...
er is niets Frans aan, alleen dat het nu ook weer geen hogere school wiskunde isquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:50 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Sjonge.. Dan vraag ik me toch af wat er Frans is aan "voorzichtig uitgegraven IVM ONDERZOEK". Dat betekent gewoon dat alles minutieus bekeken gaat worden in plaats van dat de hele rommel in een keer eruitgehaald wordt (wat natuurlijk veel sneller is).
Zit de Majesteit er nog op dat pleintje vlakbij de brug van het station?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:48 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Dan ga je een keertje op en neer naar Kampen, bazenstad
Je kan de hele meuk in een dagje regelen maar dan kan je het veiligheidonderzoek vergeten. Begon Rikus gister niet iets over veiligheid en slecht onderhoud? Mensen die hetzelfde roepen krijgen het voor elkaar dat het wat langer duurt dan strikt noodzakelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er is niets Frans aan, alleen dat het nu ook weer geen hogere school wiskunde is
Ja de Majesteit zit er nog altijd. Ook een leuke is de brug aflopen en dan op de Oudestraat naar rechts, kom je na een klein stukje op een plein en daar zit de Stomme van Campen, die hebben heel veel lekker speciaalbier.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zit de Majesteit er nog op dat pleintje vlakbij de brug van het station?
Daar ging ik nog regelmatig met een klasgenoot wat drinken toen ik nog in Zwolle woonde.
Domme kut!quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb er ook geen probleem mee dat ze minutieus uit willen zoeken wat er precies gebeurd is, maar dan nog zou je mogen verwachten dat er zaterdag bij aanvang dienstregeling weer wat rijdt.
Het vervelende is vooral dat het probleem elke keer weer opnieuw verplaatst wordt. Het is nauwelijks bij te houden op welke trajecten er nu wel of niet treinen met een gelijkvloerse instap rijden. Het zelfde (of nou ja, eigenlijk precies omgekeerd) geldt voor het wel of niet aanwezig zijn van toiletten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar nu hebben de rolstoelers op een ander traject waar nu wel SLT wordt ingezet geen hulp nodig. Je verplaatst het probleem enkel.
Mee eens, ik zou zelfs zeggen dat de NS in de reisplanner erbij moet zetten welke trein komt voorrijden, met name op sprintertrajecten. Zodat de rolstoelers daarop kunnen anticiperen door bijvoorbeeld op tijd NS te bellen om te vragen om een servicemedewerker op die en die tijdstip. Als er een SLT komt hoeven ze niets te doen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:10 schreef ReisT het volgende:
[..]
Het vervelende is vooral dat het probleem elke keer weer opnieuw verplaatst wordt. Het is nauwelijks bij te houden op welke trajecten er nu wel of niet treinen met een gelijkvloerse instap rijden. Het zelfde (of nou ja, eigenlijk precies omgekeerd) geldt voor het wel of niet aanwezig zijn van toiletten.
Het is blijkbaar te lastig voor NS om gewoon eens te zeggen: vanaf nu rijden er op dit en dit traject gelijkvloerse treinen en dat blijft zo.
Goed idee, daar ga ik binnenkort eens even buurten danquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:05 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Ja de Majesteit zit er nog altijd. Ook een leuke is de brug aflopen en dan op de Oudestraat naar rechts, kom je na een klein stukje op een plein en daar zit de Stomme van Campen, die hebben heel veel lekker speciaalbier.
Dit. Maar materieelplanning is niet de sterkste kant van de NSquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mee eens, ik zou zelfs zeggen dat de NS in de reisplanner erbij moet zetten welke trein komt voorrijden, met name op sprintertrajecten. Zodat de rolstoelers daarop kunnen anticiperen door bijvoorbeeld op tijd NS te bellen om te vragen om een servicemedewerker op die en die tijdstip. Als er een SLT komt hoeven ze niets te doen.
Omdat jullie weer een rondje hebben geplanned. Doe dat nu ook gewoon niet dan hebben andere reizigers ook geen last van vertraging. En had ik morgen zonder gedoe mijn retourtje Hilversum Amsterdam Zuid kunnen maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
WAAROM GAAT ER WEER VAN ALLES FOUT!
Ster***[&*^@%$^*%@quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en je was eerder nog wel zo'n rasoptimist met je voorspelling dat het een dag langer zou gaan duren en niet nog langer
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:59 schreef James1988 het volgende:
Duidelijk... dat wordt dus ook de Duitse actuele vertrektijden in de gaten houden.
Voor vandaag gaat dat niet veel opleveren, ICE 1028 (uit Osnabrück om 12:53) rijdt niet, er rijdt een vervangende IC.
zo zo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Geen idee, er stond op de site van DB niets meer dan "Rit valt uit"
Daar stond hij gisteravond ook al op overigensquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Geen idee, er stond op de site van DB niets meer dan "Rit valt uit"
Het is gewoon Prorail die de trein deed ontsporenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:51 schreef ReisT het volgende:
[..]
Doet me denken aan die ontsporing bij Muiderpoort (2008), daar zijn de bewuste wissels, die bij de herstelwerkzaamheden waren vervangen door recht spoor, nooit meer teruggekeerd...
Ik vind die laatste foto erg raar. "HIER NIET HET SPOOR OP LOPEN!! I.v.m. calamiteit. (Volgende week mag het gewoon weer hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
Een stukje op de site van ProRail over Hilversum
http://www.prorail.nl/nie(...)versum-in-volle-gang
Waarschijnlijk huren ze gewoon treinkoppers in zodat ze wekelijks een reden hebben om de reizigers te pesten met vertragingen en uitvallende treinen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind die laatste foto erg raar. "HIER NIET HET SPOOR OP LOPEN!! I.v.m. calamiteit. (Volgende week mag het gewoon weer hoor)"
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk huren ze gewoon treinkoppers in zodat ze wekelijks een reden hebben om de reizigers te pesten met vertragingen en uitvallende treinen.
En volgens ProRail is het een Sneltrein die naast de rails gelopen was!quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind die laatste foto erg raar. "HIER NIET HET SPOOR OP LOPEN!! I.v.m. calamiteit. (Volgende week mag het gewoon weer hoor)"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |