broodkruimels op de rails. NS zet mussen inquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:54 schreef Fixers het volgende:
[..]
Uit het nieuwsbericht over de ontsporing op de Frontpage.
Ik denk dat het morgen nog niet opgelost is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
God god, zullen we gewoon op het ILT rap[port wachten anders? Trein is stuk, rails is stuk, Bovenleiding is ook een beetje stuk. Niemand gewond, morgen rijden er weer treinen. En hoe het kwam zien we later wel
Hopelijk tegen zaterdag wel, de Pimpel rijdt daarlangs.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen nog niet opgelost is.
ja vet leuk, maar in Osnabliksemstein hebben we minder dan 20 minuten overstap dus dan valt alsnog de hele dag zo'n beetje in het water.quote:
mja, starten vanuit Amersfoort zou nog kunnen, maar ik denk dat het wel op tijd gefixt isquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vet leuk, maar in Osnabliksemstein hebben we minder dan 20 minuten overstap dus dan valt alsnog de hele dag zo'n beetje in het water.
Dat denk ik ook. En anders maar een half uur eerder uit Amsterdam weg stelletje huftersquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, starten vanuit Amersfoort zou nog kunnen, maar ik denk dat het wel op tijd gefixt is
ik ga zaterdag met de 8.04 uit Leeuwarden weg. Kan ik rustig aan doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En anders maar een half uur eerder uit Amsterdam weg stelletje hufters
Ik woon in Elsloo en kan me niet herinneren dat hier in de afgelopen paar jaar ook maar een iemand onder een trein is gekomen... Tevens geen kliniek oid. in de buurt hier.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een bekende hotspot ja. Net als bij Beek-Elsloo, Ermelo, Wolfheze. Krankzinnigengesticht + spoor = bingo.
Oh dan ben ik in de war met oeen andere plek daar. Bunde?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik woon in Elsloo en kan me niet herinneren dat hier in de afgelopen paar jaar ook maar een iemand onder een trein is gekomen... Tevens geen kliniek oid. in de buurt hier.
Inderdaad, vandaar "zou". Verder inderdaad maar een ILENT-rapport afwachten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Staat wel duidelijk bij vermeld dat het een persoonlijke opvatting is hč.
Wat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef JDude het volgende:
Godver, zijn er al users in de 400K-reeks?
Allang man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef JDude het volgende:
Godver, zijn er al users in de 400K-reeks?
Dan kunnen we toch gewoon mee met de volgende trein (2 uur later ofzo...)quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vet leuk, maar in Osnabliksemstein hebben we minder dan 20 minuten overstap dus dan valt alsnog de hele dag zo'n beetje in het water.
ja of misschien wel 1 uur later, maar dan valt het hele stadsbezoek in Bremen in de puin, of we moeten ALLES een uur opschuiven. Wat ik op zich ook wel prima vind hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan kunnen we toch gewoon mee met de volgende trein (2 uur later ofzo...)
Laten we eerst maar even kijken hoe het loopt. Ben lang genoeg bezig geweest met dat boekie, als ik nou op stel en sprong de helft ineens totaal overnieuwt moet doen dan ehmm. Kan dat gewoon.quote:
Wat? Er liggen daar geen vier sporen hoor. Vanmiddag toen ik op weg was naar Amsterdam niet in ieder geval.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
leuk man. Twee keer zo VEEL sporen, dan ook twee keer zo WEINIG treinen. Ja zo komen we er wel
Echt niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
tuurlijk liggen er bij Lunetten vier sporen. Tot aan de Schalkwijkse brug liggen er gewoon 4 sporen.
Er zijn maar twee sporen in gebruik bij Lunetten. Rest wordt nog aan gewerkt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
tuurlijk liggen er bij Lunetten vier sporen. Tot aan de Schalkwijkse brug liggen er gewoon 4 sporen.
Ze blijven optimistisch bij de NSquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen nog niet opgelost is.
quote:Treinverkeer Hilversum nog tot in ochtend ontregeld
Het treinverkeer tussen Hilversum en Naarden-Bussum ligt in ieder geval nog tot en met de ochtendspits van donderdag plat vanwege de ontsporing van een rijtuig van een passagierstrein woensdagmiddag. Gehoopt wordt dat er rond 10.00 uur weer treinen kunnen rijden, maar ook dat is onder voorbehoud, laat een woordvoerder van de NS weten.
De trein wordt woensdagavond opgetakeld om te zien wat de schade is aan de trein. Dan wordt besloten of de trein kan worden weggesleept of op een andere wijze moet worden weggehaald. Ook moet nog worden bekeken hoeveel meter spoor en bovenleiding is beschadigd, waarna ook dit nog moet worden hersteld.
als ze NU al zoiets zeggen dan wordt het wel vrijdagmiddag.quote:Gehoopt wordt dat er donderdagochtend rond 10.00 uur weer treinen kunnen rijden, maar ook dat is onder voorbehoud, laat een woordvoerder van de NS weten.
Nachtbraken ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb je er als treinliefhebber aan bedoelde ik natuurlijk. "Lijntje open houden"
Eerst de onderkant bekijken, je wilt niet dat die trein na een hersporing en wegsleepactie een paar km dwarsliggers beschadigt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hoezo van het spoor worden getakeld, werkt hersporen anders tegenwoordig?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik maak geen beloftes die ik niet kan nakomen
Jij doet de aanname dat de trein onbeschadigd is. Ik kan je vertellen: Dat is niet zo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hoezo van het spoor worden getakeld, werkt hersporen anders tegenwoordig?
Nee, en die omruilactie voor de nieuwe generatie ga ik zo lang mogelijk uitstellen. Dr zit meer geheugen in dat ding, dus meer historiek, en dus bij uitlezen meer ritjes waarin misschien wel een een check in dan wel check out mistquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:51 schreef James1988 het volgende:
Darkwing, heb je al een nieuwe Pass Navigo? Nu ook via NFC op te laden.
[ afbeelding ]
Salopérie de caténaire!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
6. 7. Paar geknapte hangdraden, rijdraad was intact.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |