quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vast wat Chagirijnig, hoe hij keek?
Kijk maar uit, straks ga je nog over De Rooye.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het de Nacht van de Flauwe Grappen ja?
Dan hebben ze het goed begrepen, want ik wist tot op heden niet wat Eurol was. Misschien dat dat nu gaat komen dan hequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks ga je nog over De Rooye.
Valt me overigens op hoeveel Nederlandse deelnemers door Eurol gesponsord worden. Als je erop gaat letten is het echt bizar.
truckracerij en autocross idem dito. Veka en Eurol werken ook veel samen qua spnsorschappen overigens.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks ga je nog over De Rooye.
Valt me overigens op hoeveel Nederlandse deelnemers door Eurol gesponsord worden. Als je erop gaat letten is het echt bizar.
nee dat was de nacht dat Tim Alfa en Tom Romeo Coronel werden geboren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het de Nacht van de Flauwe Grappen ja?
morgen en overmorgen zijn de zwaarste dagen, daar wil de rooy het verschil gaan maken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:31 schreef M.Melandri het volgende:
Krijgen we aan het eind van deze etappe nog duinen? Dat lijkt me wel in het voordeel voor De Rooy, komt meer aan op tactisch rijden en het juiste spoor zoeken.
Mooi. Ik hoop dat die rooie October finaal naar de kelder gaat. Blauwe. Dinges. You get the pointquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen en overmorgen zijn de zwaarste dagen, daar wil de rooy het verschil gaan maken.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Ik hoop dat die rooie October finaal naar de kelder gaat. Blauwe. Dinges. You get the point
twitter:Officialferm twitterde op woensdag 15-01-2014 om 19:35:43bazin RT @Mpresss: @TomCoronel @rtlgp wat nou, #zandBOEK
http://t.co/9JI9jAR7bk reageer retweet
Aha ok, laten we het hopen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen en overmorgen zijn de zwaarste dagen, daar wil de rooy het verschil gaan maken.
Nataschaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
twitter:Officialferm twitterde op woensdag 15-01-2014 om 19:35:43bazin RT @Mpresss: @TomCoronel @rtlgp wat nou, #zandBOEK
http://t.co/9JI9jAR7bk reageer retweet
twitter:Lisaxliefsx twitterde op maandag 13-01-2014 om 22:40:34@RTLGP is die mooie muts van tom coronel ook te winnen? Die hij opheeft in bolivia? I LIKE IT! #RTLGP #DAKKAR #MUTS #coronel #etappe8 #love reageer retweet
Jullie zijn op dreef hequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar wil ze haar muts kwijt #muts #flauwegrappen #twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |