http://www.hoevrouwendenk(...)forum-sokken-in-bed/quote:Ja, er bestaan ook mannenfora. Ze zijn niet zo bekend als het vermakelijke vrouwelijke zusje waar onze mannelijke collega’s vaak over schrijven, maar als je goed zoekt, zijn de heren ook wel eens onzeker en voelen ze de behoefte hun virtuele maten om hulp te vragen. Omdat wij van Hoe Vrouwen Denken niet de beroerdste zijn, behandelen we iedere week een vraag van een man in nood op een willekeurig Nederlands of internationaal forum.
quote:Hallo lieve Miss Pointwood en een ieder die meeleest,
Ten eerste ben ik zeer geschokt dat u denkt dat FOK! een mannen forum is, er komen ook genoeg mannelijke vrouwen en mannen die zich voordoen als vrouwen. Daarnaast vind ik het zeer teleurstellend dat u een vraag heeft behandeld van iemand wiens voornaamste doel is om te trollen en u daarmee onderschat hoe serieus FOK! daadwerkelijk is.
Ook denk ik dat u erg weinig expertise heeft over het onderwerp en uw beantwoording van de gestelde vraag zeer tegenvallend is. Misschien dat uw seksleven heel plat is, maar veel mensen denken niet bekrompen over fetisjisme.
Ik hoop dat u de volgende keer meer uw best doet als u het FOK!-forum bezoekt.
Vriendelijke groet,
Demon_From_Heaven
Gedoogdquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:51 schreef Spongeboss het volgende:
Niet weten dat FOK! vrouwen enkel gedoogd, maar eigenlijk een mannenforum is.
Ja nou, je moet het ook maar weten. Want ik had geloof ik mijn eerste keer mijn sokken nog aan, want tja zij was al naakt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS vindt naakt met sokken ook geil
gedoogdquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:51 schreef Spongeboss het volgende:
Niet weten dat FOK! vrouwen enkel gedoogd, maar eigenlijk een mannenforum is.
Lastig gevallen worden is je eigen schuld, je kan iemand gewoon blokkeren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komt door je foto met snor. Daarom denkt ze dat zelfs de vrouwen mannen zijn.
Dat, en het feit dat vrouwen een mannenicoontje nemen om niet lastig gevallen te worden.
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Lastig gevallen worden is je eigen schuld, je kan iemand gewoon blokkeren.
Betreurenswaardig dat je überhaupt een vrouwenkloon had.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar met mijn vrouwelijke kloon had ik binnen de kortste keren hijgende mannen in mijn dm.
Komt vaak door:quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat, en het feit dat vrouwen een mannenicoontje nemen om niet lastig gevallen te worden.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef zarGon het volgende:
Wanneer je een account aanmaakt krijg je het geslacht 'onbekend' mee. (/
)
Inloggegevens en het geslacht en nog meer kun je wijzigen op de Profiel-pagina. Als geslacht kun je alleen kiezen tussen 'man' en 'vrouw'. 'Onbekend' staat er dus niet tussen.
Wanneer je alleen je wachtwoord of signature (of iets anders) verandert (en dus niets wijzigt aan je geslacht), komt het geslacht automatisch op 'man' te staan. 'Onbekend' is er immers niet en 'man' komt alfabetisch oplopend gesorteerd eerder voor.
Zodoende.
En met volle teugen genoot je van de aandacht, sletquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar met mijn vrouwelijke kloon had ik binnen de kortste keren hijgende mannen in mijn dm.
Waar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Betreurenswaardig dat je überhaupt een vrouwenkloon had.
Schuldig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:59 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
En met volle teugen genoot je van de aandacht, slet
Oké. Bedankt.quote:
Dat is omdat je nieuw bent. Dat is een reeks fanatiekelingen, maar die kun je gewoon gelijk blokkeren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Nee hij gaat zelf op zoek naar de facebook van een FOK!ster..quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is omdat je nieuw bent. Dat is een reeks fanatiekelingen, maar die kun je gewoon gelijk blokkeren.
Ja best wel, het gaat allemaal om de spanning die het losmaakt. Niet te naakt, niet te verhullend want de sok zit strak om de voet, je kan een lichte belijning van tenen zien. Je kan erover wrijven en ieder detail voelen, maar nog is het buiten bereik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS vindt naakt met sokken ook geil
Hiervan ging mijn bloed toch even sneller stromen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:02 schreef Kola het volgende:
Ja best wel, het gaat allemaal om de spanning die het losmaakt. Niet te naakt, niet te verhullend want de sok zit strak om de voet, je kan een lichte belijning van tenen zien. Je kan erover wrijven en ieder detail voelen, maar nog is het buiten bereik.
Je verlangen groeit met iedere gedachte eraan. Hoe meer je fantaseert, hoe meer je wil. Klassiek erotisch.
Het is echter ook wel een kut vraag. Die van de vent op FOK! in de op hier.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:03 schreef Seam het volgende:
haha typisch dat Demon ook daar gepost heeft
Valt me mee dat er nog geen 20 TLDR's staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |