Nooit gekeken, zo confronterdendquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:04 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Goeie serie blijkt, binnenkort even kijken
En dan eindelijk die ban te krijgen die je al heel lang wil hebben?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ben nu geneigd een horde topics te maken in CRE.
Denk niet dat ik een ban krijg. MIB enzo...quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan eindelijk die ban te krijgen die je al heel lang wil hebben?
De ban die je wist dat ging komen is eindelijk hieeeeeeeerquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan eindelijk die ban te krijgen die je al heel lang wil hebben?
Ik meen het, ik heb een wollen trui en daar gaan m'n ogen van jeuken maar weet niet of dat tussen m'n oren zitquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik meen het, ik heb een wollen trui en daar gaan m'n ogen van jeuken maar weet niet of dat tussen m'n oren zit
Uhu.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Denk niet dat ik een ban krijg. MIB enzo...
Je ogen gaan jeuken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik meen het, ik heb een wollen trui en daar gaan m'n ogen van jeuken maar weet niet of dat tussen m'n oren zit
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De ban die je wist dat ging komen is eindelijk hieeeeeeeer
Ja allergische reacties enzo, en ze gaan branden.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:07 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja allergische reacties enzo, en ze gaan branden.
Dan ga je naar LIF.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:07 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja allergische reacties enzo, en ze gaan branden.
Dit is oprecht waar, negers.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga er nou niet op in joh
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:08 schreef Rezania het volgende:
SASSEMERS ZIJN NIET NORMAAL! YOLO! ROLFMOA!
harder dan hardquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben blanker dan blank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |