Lekker bezigquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aantal posts voor VoornaamAchternaam voor vandaag tot nu toe: 265
Ik ga al lekker, ben 4 uur wakker
Je noemde mij poepstamper, poep is bruin, ergo racist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Geef mij één voorbeeld waarin ik racistisch ben
Niks voor niks een ex.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:53 schreef Roburtt het volgende:
Is het heel erg lullig als je hebt gezoend met de ex van een vriend?
Alleen als je daarna nog met die vriend zoent.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:53 schreef Roburtt het volgende:
beetje, maak er geen ding van verderquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:53 schreef Roburtt het volgende:
Zijn toch maar garpjesquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je noemde mij poepstamper, poep is bruin, ergo racist.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als je daarna nog met die vriend zoent.
Nou als je bijvoorbeeld zegt dat alle negers graag kip en watermeloen eten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Geef mij één voorbeeld waarin ik racistisch ben
heb vandaag niks te doen, dus ik denk dat het een record wordt.quote:
Nog nooit gezegdquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nou als je bijvoorbeeld zegt dat alle negers graag kip en watermeloen eten.
Dat is een voorbeeld waarin jij racistisch bent.
Het is toch de ex? I mean, het is een dick move, maar het is niet voor niets zijn ex, toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:53 schreef Roburtt het volgende:
Ik heb ook een dagje vrijquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb vandaag niks te doen, dus ik denk dat het een record wordt.
Ja zij had het uitgemaakt.quote:
hommoquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als je daarna nog met die vriend zoent.
ben ik niet van planquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje, maak er geen ding van verder
Als een vriend van me met mijn ex zou zoenen zou ik dat niet echt heel cool vinden.quote:
Ja maar hij kan het niet accepterenquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Het is toch de ex? I mean, het is een dick move, maar het is niet voor niets zijn ex, toch?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja zij had het uitgemaakt.
[..]
hommo
[..]
ben ik niet van plan
Waarom nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar hij kan het niet accepteren
Hij weet van niksquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom niet
Hij is gewoon jaloers
Ik zou het wel accepteren, maarja, voelt toch raarquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Houden zoquote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Jammer dan tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het wel accepteren, maarja, voelt toch raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |