abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135527962
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nope, Betaalpas.
En vorige week net de gratis creditcard aangevraagd. :)
Creditcard! :D

En Amoeba, je doet je best om niet serieus genomen te worden he? :')
pi_135527980
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Alleen om rekeningen te betalen gebruik ik de site nog.
Zelfs dat doe ik via de app :P

Nou moet ik wel zeggen dat ik als thuiswoner weinig rekeningen krijg. Zorgverzekering en telefoon zijn mijn enige vaste lasten en die gaan met automatische incasso.
pi_135528064
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:16 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Creditcard! :D

En Amoeba, je doet je best om niet serieus genomen te worden he? :')
Ik zat net op pipashop.nl te kijken. :') Vandaar mijn obsceen taalgebruik.

Excuseert mij voor mijn misdragingen. O-)
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nou moet ik wel zeggen dat ik als thuiswoner weinig rekeningen krijg. Zorgverzekering en telefoon zijn mijn enige vaste lasten en die gaan met automatische incasso.
Ik maak alleen geld over tussen eigen rekeningen met de app. Verder is het altijd e.dentifier en Chrome op de computer.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, maar eigenlijk vind ik dat niet kunnen. Je kunt vast prima rijden als je dit werk doet, maar je rijdt wel in bakken die je niet kent. Da's altijd moeilijker inschatten. Ik wil best proberen te parkeren daar hoor, maar ik vind eigenlijk dat je wanneer je zoiets van je werknemers vraagt, het niet kunt maken om werken risico te hanteren. Niet bij zulke wagenparken.
Precies dit. Ik weet echt niet hoeveel ruimte ik met zo'n Megane heb achter hoor. Straks zet ik 'm tegen de muur kan ik weer een hoop geld aftikken.
pi_135528075
Dacht dat ik met mijn 2 jaar EW het ergste wel had meegemaakt... Maar vandaag kon het dus echt nog erger.

Opscheept met een Daily Iveco zonder laadbak, geen benzine, schakelen kon amper en het trilde zowat uitelkaar. Durfde niet harder dan 90 :')

pi_135528086
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Enige wat ik via internet betaal is de wegenbelasting, omdat ik niet wil dat die automatisch gaat maar wil betalen wanneer mij dat uitkomt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135528127
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef dery1990 het volgende:
Dacht dat ik met mijn 2 jaar EW het ergste wel had meegemaakt... Maar vandaag kon het dus echt nog erger.

Opscheept met een Daily Iveco zonder laadbak, geen benzine, schakelen kon amper en het trilde zowat uitelkaar. Durfde niet harder dan 90 :')

[ afbeelding ]
Wees blij dat er geen benzine in zat. Dan kon je na 2 km namelijk gaan lopen. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135528134
quote:

[ afbeelding ]
Wel diesel? *)
pi_135528184
Ja godver diesel :6
pi_135528239
quote:

[ afbeelding ]
Zo iets heb ik ook eens gereden maar dan als Renault Mascot _O-
Zat ook geen druppel meer in, maar wel gewoon met 110 (harder kon ie niet :P) naar Almere gereden :7
pi_135528270
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Precies dit. Ik weet echt niet hoeveel ruimte ik met zo'n Megane heb achter hoor. Straks zet ik 'm tegen de muur kan ik weer een hoop geld aftikken.
Alsof dat hogere wiskunde is :') Je kan toch door de achterruit zien of je bijna tegen de muur staat.
pi_135528293
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef dery1990 het volgende:
Ja godver diesel :6
Zat dat er wel in?

quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:23 schreef Viezze het volgende:

[..]

Alsof dat hogere wiskunde is :') Je kan toch door de achterruit zien of je bijna tegen de muur staat.
Inderdaad slecht voorbeeld. Iets met een kofferbak dan. :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 18:24:02 ]
pi_135528339
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zo iets heb ik ook eens gereden maar dan als Renault Mascot _O-
Zat ook geen druppel meer in, maar wel gewoon met 110 (harder kon ie niet :P) naar Almere gereden :7
Dit is werkelijk innovatief, rijden zonder vloeibare brandstof. Wat zat erin? Elektromotor of toch een LPG installatie? :D
pi_135528344
Heel veel van die bakken hebben tegenwoordig parkeersensoren toch?
pi_135528369
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:08 schreef BlackLining het volgende:
Gewoon die man laten voor wat ie is en gewoon goed parkeren. Desnoods ff een foto maken voor als ze nog via AR/EW gaan zeiken. Als je er gewoon een half metertje tussen laat heeft ie geen reden om te zeiken en anders doet ie het zelf maar.

Ik ga echt geen risico nemen, een krasje op zo'n bak is meteen je complete eigen risico. Zo moet je eigenlijk ook bepaalde wagenpark (hallo Nieuwegein) gewoon weigeren. Te lomp met schade voor eigen risico. Parkeert hem zelf maar.
BL in Nieuwegein valt toch wel mee? Ik ben daar pas 1x geweest, maar ik kon 'm toen meteen achter de poort rechts in een vak zetten. Moet wel zeggen dat het met een Nissan Pixo was, dus die krijg je overal wel in :+
pi_135528371
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja. Daarmee kan je gewoon doorrijden tot ze een constante piep geven over het algemeen :P
pi_135528378
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Megane wel. Zet 'm in z'n achteruit, camera popt op het scherm. *)
pi_135528379
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit is werkelijk innovatief, rijden zonder vloeibare brandstof. Wat zat erin? Elektromotor of toch een LPG installatie? :D
Trappers in plaats van een gas- en rempedaal.
pi_135528389
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:25 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

BL in Nieuwegein valt toch wel mee? Ik ben daar pas 1x geweest, maar ik kon 'm toen meteen achter de poort rechts in een vak zetten. Moet wel zeggen dat het met een Nissan Pixo was, dus die krijg je overal wel in :+
Ja daar was dus geen ruimte toen ik er laatst was :+
pi_135528528
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die Megane wel. Zet 'm in z'n achteruit, camera popt op het scherm. *)
Dat hebben wij thuis ook, is ideaal. Ook zon geel vak erin met waar je auto heengaat als je zo doorstuurt etc. Zo handig :P
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_135528583
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:29 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Dat hebben wij thuis ook, is ideaal. Ook zon geel vak erin met waar je auto heengaat als je zo doorstuurt etc. Zo handig :P
Ik snapte die lijntjes op het scherm niet helemaal. :')
pi_135528616
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:29 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Dat had de V40 die ik gisteren reed ook. Heel fijn, want ik moest 'm bij een klant in een ontzettend krappe parkeergarage afleveren. Ik parkeer 'm dan wel altijd braaf achteruit in, maar eigenlijk is dat in sommige parkeergarages ook te gek voor woorden.
pi_135528671
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Dat had de V40 die ik gisteren reed ook. Heel fijn, want ik moest 'm bij een klant in een ontzettend krappe parkeergarage afleveren. Ik parkeer 'm dan wel altijd braaf achteruit in, maar eigenlijk is dat in sommige parkeergarages ook te gek voor woorden.
Als het vooruit in zo'n enorm krap parkeervak gaat, heb je een nog groter probleem als je er weer uit wil.

Of je laat dat lekker aan de ontvangende partij over :+
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135528795
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Babananana het volgende:

[..]

Als het vooruit in zo'n enorm krap parkeervak gaat, heb je een nog groter probleem als je er weer uit wil.

Of je laat dat lekker aan de ontvangende partij over :+
Geen probleem. Kwijt is kwijt.

Maar dat is bij EW de policy toch, achteruit inparkeren altijd en nooit anders?
pi_135528920
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Geen probleem. Kwijt is kwijt.

Maar dat is bij EW de policy toch, achteruit inparkeren altijd en nooit anders?
In principe wel ja. Ik doe het vrijwel altijd, omdat ik achteruit makkelijker vind dan vooruit inparkeren. Maar verschilt per situatie, soms is vooruit gewoon minder omslachtig, dan lekker vooruit. Niet zo janken daar bij EW hoor ..
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135528995
Ik parkeer dus echt nooit achteruit. Is me ook nog nooit gevraagd trouwens.
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')