Nee helaas.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen trouwens Rotterdam - Amersfoort in een BMW 320d. Ophalen is tussen 13.00 en 14.00. Prima zou je zeggen, maar het is ergens in de haven, dus 'fantastisch' OV
Aanschouw mijn reisopties (als het werkt, ik zit mobiel) :
[ afbeelding ]
Uiteraard broeder.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef zazzel het volgende:
[..]
Als je nou die coole praat eens voor je matties bewaard.
Almere is gewoon naar binnen rijden, raam open. En kenteken papieren meenemen naar zo'n chick in dat hok naast de wasstraat.
Kijk wel uit voor die bromsnor, die wilt het liefst dat je bumper aan bumper parkeerde daarbinnen
Dat is een overstap van een uur of 6 van het ene veer naar een ander veerquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:59 schreef Viezze het volgende:
Jezus waar dat gat advies wat >8 uur duurt helemaal langs
Gewoon heel zachtjes naar voren tot je de lichten in de achterklep van de auto voor je ziet. Als die auto een trekhaak heeft iets eerder stoppen. En hopen dat het geen handbak is want dan kan je voet van de koppeling afschietenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee helaas.
[..]
Uiteraard broeder.
Weinig kans. Zeker met een S60 niet die 10x mijn eeuwsalaris is.
Ik neem aan dat als je zo nauwkeurig aan het manoeuvreren bent, je je poot wel recht op het pedaal zet, of ben ik nou zo netjes van mezelf?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:02 schreef Viezze het volgende:En hopen dat het geen handbak is want dan kan je voet van de koppeling afschieten
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:02 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gewoon heel zachtjes naar voren tot je de lichten in de achterklep van de auto voor je ziet. Als die auto een trekhaak heeft iets eerder stoppen. En hopen dat het geen handbak is want dan kan je voet van de koppeling afschieten
Jup, of gewoon heel zachtjes tegen de andere auto aanrijden en dan weer een cm terugrollen. Als je het zachtjes genoeg doet levert da geen schade op. (Zo doen mij het op het werk heel vaak omdat er dan 3 busjes meer in de loods passen en 2 Tourans meer in de garage.)quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:02 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gewoon heel zachtjes naar voren tot je de lichten in de achterklep van de auto voor je ziet. Als die auto een trekhaak heeft iets eerder stoppen. En hopen dat het geen handbak is want dan kan je voet van de koppeling afschieten
Doe het met een trekhaak op de lak en er staat een kras. Hoe zachtjes ook, maak je mij niet wijs.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jup, of gewoon heel zachtjes tegen de andere auto aanrijden en dan weer een cm terugrollen. Als je het zachtjes genoeg doet levert da geen schade op. (Zo doen mij het op het werk heel vaak omdat er dan 3 busjes meer in de loods passen en 2 Tourans meer in de garage.)
EW gaf het van te voren aan. Dus ik kon geld oversluizen naar m'n betaalrekening. Kreeg vrij snel al terug van de grote in Bredaquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee helaas.
[..]
Uiteraard broeder.
Weinig kans. Zeker met een S60 niet die 10x mijn eeuwsalaris is.
ABN Amro appquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:08 schreef zazzel het volgende:
[..]
EW gaf het van te voren aan. Dus ik kon geld oversluizen naar m'n betaalrekening. Kreeg vrij snel al terug van de grote in Breda
BL in Nieuwegein?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:08 schreef BlackLining het volgende:
Gewoon die man laten voor wat ie is en gewoon goed parkeren. Desnoods ff een foto maken voor als ze nog via AR/EW gaan zeiken. Als je er gewoon een half metertje tussen laat heeft ie geen reden om te zeiken en anders doet ie het zelf maar.
Ik ga echt geen risico nemen, een krasje op zo'n bak is meteen je complete eigen risico. Zo moet je eigenlijk ook bepaalde wagenpark (hallo Nieuwegein) gewoon weigeren. Te lomp met schade voor eigen risico. Parkeert hem zelf maar.
30km/u is echter weer iets te hard..quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:07 schreef Viezze het volgende:
Ik weet uit ervaring dat je best hard tegen een trekhaak kan rijden zonder schade
Kreeg vandaag zomaar een nieuwe pas van hun.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ABN Amro app
Doekoe on the road uitwisselen tussen je rekeningen.![]()
Pfff ja dat is wel erg kut daar. Die keren dat ik er ben geweest had ik nog een grote auto mee ook, dan worden je parkeerkunsten wel even op de proef gesteldquote:
Prima ding inderdaad. Sowieso gebruik ik sinds ik die app heb nooit meer de site zelf voor bankzaken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ABN Amro app
Doekoe on the road uitwisselen tussen je rekeningen.![]()
Chill. Ik heb een Wereldpas, jij ook?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kreeg vandaag zomaar een nieuwe pas van hun.Kan nu ook met NFC betalen
Ja, maar eigenlijk vind ik dat niet kunnen. Je kunt vast prima rijden als je dit werk doet, maar je rijdt wel in bakken die je niet kent. Da's altijd moeilijker inschatten. Ik wil best proberen te parkeren daar hoor, maar ik vind eigenlijk dat je wanneer je zoiets van je werknemers vraagt, het niet kunt maken om werken risico te hanteren. Niet bij zulke wagenparken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:11 schreef Viezze het volgende:
[..]
Pfff ja dat is wel erg kut daar. Die keren dat ik er ben geweest had ik nog een grote auto mee ook, dan worden je parkeerkunsten wel even op de proef gesteld
Alleen om rekeningen te betalen gebruik ik de site nog.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Prima ding inderdaad. Sowieso gebruik ik sinds ik die app heb nooit meer de site zelf voor bankzaken.
Vandaag nog bij een dealer een auto van zo'n dak gehaald. Dat is ook altijd leukquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:11 schreef Viezze het volgende:
[..]
Pfff ja dat is wel erg kut daar. Die keren dat ik er ben geweest had ik nog een grote auto mee ook, dan worden je parkeerkunsten wel even op de proef gesteld
Nope, Betaalpas.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Chill. Ik heb een Wereldpas, jij ook?
Bij mijn sollicitatie bij EW werd verteld dat je in zo'n geval gewoon naar binnen moet lopen en iemand moet vragen om mee te kijken of het voor je te laten doen. Maar goed, ik ben wat dat betreft niet zo bang aangelegd en als je het heel voorzichtig doet kan er niks mis gaan. Met de buitenspiegels kan je de breedte prima inschatten dus zo snel rij je niet ergens tegenaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk vind ik dat niet kunnen. Je kunt vast prima rijden als je dit werk doet, maar je rijdt wel in bakken die je niet kent. Da's altijd moeilijker inschatten. Ik wil best proberen te parkeren daar hoor, maar ik vind eigenlijk dat je wanneer je zoiets van je werknemers vraagt, het niet kunt maken om werken risico te hanteren. Niet bij zulke wagenparken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |