abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135527328
Jezus waar dat gat advies wat >8 uur duurt helemaal langs :')
pi_135527336
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen trouwens Rotterdam - Amersfoort in een BMW 320d. Ophalen is tussen 13.00 en 14.00. Prima zou je zeggen, maar het is ergens in de haven, dus 'fantastisch' OV :')

Aanschouw mijn reisopties (als het werkt, ik zit mobiel :P) :

[ afbeelding ]
Nee helaas.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef zazzel het volgende:

[..]

Als je nou die coole praat eens voor je matties bewaard.
Almere is gewoon naar binnen rijden, raam open. En kenteken papieren meenemen naar zo'n chick in dat hok naast de wasstraat.
Kijk wel uit voor die bromsnor, die wilt het liefst dat je bumper aan bumper parkeerde daarbinnen
Uiteraard broeder.

Weinig kans. Zeker met een S60 niet die 10x mijn eeuwsalaris is.
pi_135527378
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:59 schreef Viezze het volgende:
Jezus waar dat gat advies wat >8 uur duurt helemaal langs :')
Dat is een overstap van een uur of 6 van het ene veer naar een ander veer _O-
pi_135527413
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee helaas.

[..]

Uiteraard broeder.

Gewoon heel zachtjes naar voren tot je de lichten in de achterklep van de auto voor je ziet. Als die auto een trekhaak heeft iets eerder stoppen. En hopen dat het geen handbak is want dan kan je voet van de koppeling afschieten O+
pi_135527497
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:02 schreef Viezze het volgende:En hopen dat het geen handbak is want dan kan je voet van de koppeling afschieten O+
Ik neem aan dat als je zo nauwkeurig aan het manoeuvreren bent, je je poot wel recht op het pedaal zet, of ben ik nou zo netjes van mezelf?
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_135527498
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:02 schreef Viezze het volgende:

[..]

Gewoon heel zachtjes naar voren tot je de lichten in de achterklep van de auto voor je ziet. Als die auto een trekhaak heeft iets eerder stoppen. En hopen dat het geen handbak is want dan kan je voet van de koppeling afschieten O+
_O_

Overigens is die Shell tankpas best wel fijn moet ik zeggen :P Zie nauwelijks Essos , en die wasstraat in Vianen is gelukkig ook een Shell _O_
Nee, toch niet
pi_135527502
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:02 schreef Viezze het volgende:

[..]

Jup, of gewoon heel zachtjes tegen de andere auto aanrijden en dan weer een cm terugrollen. Als je het zachtjes genoeg doet levert da geen schade op. (Zo doen mij het op het werk heel vaak omdat er dan 3 busjes meer in de loods passen en 2 Tourans meer in de garage.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135527607
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:04 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Jup, of gewoon heel zachtjes tegen de andere auto aanrijden en dan weer een cm terugrollen. Als je het zachtjes genoeg doet levert da geen schade op. (Zo doen mij het op het werk heel vaak omdat er dan 3 busjes meer in de loods passen en 2 Tourans meer in de garage.)
Doe het met een trekhaak op de lak en er staat een kras. Hoe zachtjes ook, maak je mij niet wijs.
pi_135527631
Ik weet uit ervaring dat je best hard tegen een trekhaak kan rijden zonder schade
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:08:14 #110
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135527639
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee helaas.

[..]

Uiteraard broeder.

EW gaf het van te voren aan. Dus ik kon geld oversluizen naar m'n betaalrekening. Kreeg vrij snel al terug van de grote in Breda
pi_135527655
Gewoon die man laten voor wat ie is en gewoon goed parkeren. Desnoods ff een foto maken voor als ze nog via AR/EW gaan zeiken. Als je er gewoon een half metertje tussen laat heeft ie geen reden om te zeiken en anders doet ie het zelf maar.

Ik ga echt geen risico nemen, een krasje op zo'n bak is meteen je complete eigen risico. Zo moet je eigenlijk ook bepaalde wagenpark (hallo Nieuwegein) gewoon weigeren. Te lomp met schade voor eigen risico. Parkeert hem zelf maar.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135527674
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:08 schreef zazzel het volgende:

[..]

EW gaf het van te voren aan. Dus ik kon geld oversluizen naar m'n betaalrekening. Kreeg vrij snel al terug van de grote in Breda
ABN Amro app _O_

Doekoe on the road uitwisselen tussen je rekeningen. :) _O_
pi_135527684
Haha, ik ben nog maar één keer in Almere geweest dat echt de hele garage vol stond, en dat ik de BMW 5 serie die ik kwam afleveren in een vak moest zetten wat echt net aan kon. Na 10 keer steken en heel wat manoeuvres verder stond ie er eindelijk in, overigens wel meegekeken door een medewerker van A. daar, waarvoor nog steeds mijn complimenten. Was tevens m'n eerste rit voor EW :+

De keren dat ik daarna in Almere moest zijn, stonden er max. 10 auto's ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135527732
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:08 schreef BlackLining het volgende:
Gewoon die man laten voor wat ie is en gewoon goed parkeren. Desnoods ff een foto maken voor als ze nog via AR/EW gaan zeiken. Als je er gewoon een half metertje tussen laat heeft ie geen reden om te zeiken en anders doet ie het zelf maar.

Ik ga echt geen risico nemen, een krasje op zo'n bak is meteen je complete eigen risico. Zo moet je eigenlijk ook bepaalde wagenpark (hallo Nieuwegein) gewoon weigeren. Te lomp met schade voor eigen risico. Parkeert hem zelf maar.
BL in Nieuwegein?
pi_135527736
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:07 schreef Viezze het volgende:
Ik weet uit ervaring dat je best hard tegen een trekhaak kan rijden zonder schade
30km/u is echter weer iets te hard..
Kapotte bumper, koplamp, mistlamp en deuk in de radiateur. :o
pi_135527750
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Viezze het volgende:

[..]

BL in Nieuwegein?
Ja.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135527767
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

ABN Amro app _O_

Kreeg vandaag zomaar een nieuwe pas van hun. _O_ Kan nu ook met NFC betalen :9
pi_135527790
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja.
Pfff ja dat is wel erg kut daar. Die keren dat ik er ben geweest had ik nog een grote auto mee ook, dan worden je parkeerkunsten wel even op de proef gesteld :+
pi_135527828
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

ABN Amro app _O_

Prima ding inderdaad. Sowieso gebruik ik sinds ik die app heb nooit meer de site zelf voor bankzaken.
pi_135527867
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:11 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Kreeg vandaag zomaar een nieuwe pas van hun. _O_ Kan nu ook met NFC betalen :9
Chill. Ik heb een Wereldpas, jij ook?
pi_135527881
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:11 schreef Viezze het volgende:

[..]

Pfff ja dat is wel erg kut daar. Die keren dat ik er ben geweest had ik nog een grote auto mee ook, dan worden je parkeerkunsten wel even op de proef gesteld :+
Ja, maar eigenlijk vind ik dat niet kunnen. Je kunt vast prima rijden als je dit werk doet, maar je rijdt wel in bakken die je niet kent. Da's altijd moeilijker inschatten. Ik wil best proberen te parkeren daar hoor, maar ik vind eigenlijk dat je wanneer je zoiets van je werknemers vraagt, het niet kunt maken om werken risico te hanteren. Niet bij zulke wagenparken.
pi_135527885
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Prima ding inderdaad. Sowieso gebruik ik sinds ik die app heb nooit meer de site zelf voor bankzaken.
Alleen om rekeningen te betalen gebruik ik de site nog.
pi_135527896
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:11 schreef Viezze het volgende:

[..]

Vandaag nog bij een dealer een auto van zo'n dak gehaald. Dat is ook altijd leuk :')
pi_135527907
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Chill. Ik heb een Wereldpas, jij ook?
Nope, Betaalpas.
En vorige week net de gratis creditcard aangevraagd. :)
pi_135527954
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, maar eigenlijk vind ik dat niet kunnen. Je kunt vast prima rijden als je dit werk doet, maar je rijdt wel in bakken die je niet kent. Da's altijd moeilijker inschatten. Ik wil best proberen te parkeren daar hoor, maar ik vind eigenlijk dat je wanneer je zoiets van je werknemers vraagt, het niet kunt maken om werken risico te hanteren. Niet bij zulke wagenparken.
Bij mijn sollicitatie bij EW werd verteld dat je in zo'n geval gewoon naar binnen moet lopen en iemand moet vragen om mee te kijken of het voor je te laten doen. Maar goed, ik ben wat dat betreft niet zo bang aangelegd en als je het heel voorzichtig doet kan er niks mis gaan. Met de buitenspiegels kan je de breedte prima inschatten dus zo snel rij je niet ergens tegenaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')