Gingen ze bij Autoreset maar eens een tankpas invoeren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:21 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog met m'n ESSO-pas getankt, dus die zijn nog niet geblokkeerd.
Hahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gingen ze bij Autoreset maar eens een tankpas invoeren.
Serieus joh? Beter sturen ze mij dan ook snel zo'n ding van Shell. Geen zin om al die troep elke keer voor te schieten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:00 schreef S-RS het volgende:
[..]
De Essopas gaat er in zijn geheel uit, niet alleen bij Easyway
Vertelde een kassiere me laatst om me te waarschuwen.
Yes dat vertelde ze! Dus we krijgen vast snel allemaal zo'n shell pas, zo niet mail ik volgende week wel even waar die blijftquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:24 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Serieus joh? Beter sturen ze mij dan ook snel zo'n ding van Shell. Geen zin om al die troep elke keer voor te schieten.
Sowieso is Shell veel chiller voor mij. ESSO's zijn er veel minder dan Shell's hier in regio.
Joppie is alleen van de V6en in Superb'squote:Op woensdag 15 januari 2014 16:37 schreef Solidberg het volgende:
Joppie, is die 1.2 TSI in de Octavia's wat? Morgen Leeuwarden - Amsterdam in Octavia en Haarlem - Oldenzaal in een VW Touran 2.0 TDi
Ook maar eens doen, ik stop nog wel eens met gevarenlichten aan om de bende even van de weg af te gooien..(Alleen rustige wegen, snelweg durf ik nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:02 schreef Viezze het volgende:
@trolley, bokkepoot; Ik heb sinds een tijdje het nummer van Rijkswaterstaat in mijn telefoon staan. Twee keer gebruikt voor rotzooi op de weg, en dan ook echt grote/gevaarlijke objecten.
0800-8002, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:51 schreef Fiorano het volgende:
Wat is eigenlijk dat RWS nummer? Misschien wel handig voor in de OP.
Misschien hebben ze een barter met Shell, dat ze een bepaald aantal privé chauffeurs leveren en als tegenprestatie korting krijgenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb vandaag nog met de Esso-pas getankt voor Houten. Een dikke 80 euro, dan ben je blij met zo'n pas
Verder hoor ik op de radio heel veel reclame voor de MKB-brandstofpas, waarom neemt EW die niet? Kan je gewoon overal waar je wil terecht.
Ik had dat de eerste keer ook niet aangekruist, is die man helemaal meegelopen om te laten zien waar zo'n ding meestal ligt en hoe een compressor eruit ziet enzo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:49 schreef ManScat het volgende:
Nummer van Rijkswaterstaat is wel een goede tip. Haal op de binnenwegen zelf het vaak ook nog wel weg.
Kom ik aan in Breukelen, krijg ik direct op m'n flikker. Had op het innameformulier niet aangekruist of de reserveband aanwezig was.Ik gaa er vanuit dat die altijd wel aanwezig is, bij de andere LM's waarvoor ik tot nu toe heb gereden hoeft dat niet gecontroleerd te worden.
Buitenpost is prima te bereiken met de trein vanaf Groningen of Leeuwarden, van beide kanten 3 keer per uur.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:25 schreef DrSnuggle het volgende:
Morgen gelukkig wel weer een ritje, van Buitenpost naar Ede. Buitenpost ligt zeker in "the middle of nowhere"?
Ditquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gingen ze bij Autoreset maar eens een tankpas invoeren.
Precies. Ik moet nog 30 euro van die tata's krijgen. En anders wordt het vrijdag gegarandeerd die lui poppen met mijn pipa.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit
Huilen over Esso of Shell. Verdomme een enorm luxeprobleem is het voor EW'ers
Je hebt helemaal geen flikker voorgeschoten man met je tankpas.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:36 schreef zazzel het volgende:
Jullie worden toch elke week uitbetaald?
Tegen de tijd dat wij onze declaraties terug krijgen, en ik al lang weer vergeten dat ik wat voorgeschoten heb. En vraag ik me steeds weer af waarom m'n rekening zo leeg is.
Omrijden danquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:39 schreef Viezze het volgende:
Soms is er geen Esso in de buurt Einstein
Opmerkingen:quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:44 schreef zazzel het volgende:
Soms moet je ook wel eens wat anders voorschieten dan brandstof Einstein.
En idd, nergens een Esso te bekennen als je hem nodig hebt.
Dus meestal is het creatief tanken.
Ik heb wel eens een auto langs een garage moeten rijden voor klein onderhoud, of ik ff 100 e wilde voorschieten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Opmerkingen:
- Gaarne vol met vuurwerk afleveren in de vestiging te Almere.
- Gaarne aftanken
- Oja, doe ik nog maar 2 pakjes zware van Nelle.
- En voor ik het vergeet, uiteraard met vloei.
Wat the fuck moet je anders dan brandstof erin keilen?
Oja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Wasstraat in Vianen om maar eens iets te noemen.
100?!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een auto langs een garage moeten rijden voor klein onderhoud, of ik ff 100 e wilde voorschieten.
Fantastisch toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:50 schreef Viezze het volgende:
Ik zei waarom geen 450, dat is namelijk geweldig
Niet iedereen heeft dat geld in kas. Wat dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:53 schreef zazzel het volgende:
Wat dacht je van olie. Heb wel eens 360 euro moeten voorschieten bij de RDW. Voor het keuren van 3 busjes.
Parkeergeld, tolweg ergens in Zeeland bij Vlissingen.. Pontje als Maps weer eens de toeristische route pakt. Als je lekker aan de Amstel mag afleveren, parkeren
Daarnaast is het me ook vaak genoeg overkomen dat ik eindelijk zo'n Esso had gevonden, pakte die k@& betaalpaal m'n pas niet.als ik ergens agressief van wordt is dat het wel haha
Als je nou die coole praat eens voor je matties bewaard.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:54 schreef Amoeba het volgende:
Maar bitchboys, zijn die nigga's bij de grote A. in Almere echt zo'n zeikerd als die mail doet voorkomen?
En wat, raam bestuurderszijde open laten en shit?
Ik zal je even helpen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen trouwens Rotterdam - Amersfoort in een BMW 320d. Ophalen is tussen 13.00 en 14.00. Prima zou je zeggen, maar het is ergens in de haven, dus 'fantastisch' OV
Aanschouw mijn reisopties (als het werkt, ik zit mobiel) :
[ afbeelding ]
Dan bel je EW en zoek je een oplossing. Zo gaat dat in het bedrijfslevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat geld in kas. Wat dan?
Ik bijvoorbeeld bezit een eigen vermogen van een paar duizend euro, maar ik kan me goed voorstellen dat er hikers zijn die iedere cent omkeren voor ze 'm uitgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |