Eens! En dan geïrriteerd kijken als je er langs wilt..quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:10 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wat dacht je van die mensen die niet snappen dat je rechts hoort te staan als je stil staat. Ook zo irritant als je haast hebt en je wil erlangs
Ik deel af en toe wel een beuk uit ja ...quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:10 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wat dacht je van die mensen die niet snappen dat je rechts hoort te staan als je stil staat. Ook zo irritant als je haast hebt en je wil erlangs
Allemaal op cursus in London.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:10 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Bij de man is het mannelijk bij de vrouw is het vrouwelijk en bij de Heer is het heerlijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:00 schreef Viezze het volgende:
In Eindhoven rijdt er zo'n man rond in een scootmobiel, constant slechte teksten aan het uitkramen. Zo zegt hij altijd dat "het een fout uit het verleden is, want u was al negen maanden oud toen u geboren werd. In feite bent u dus 9 maanden ouder dan nu gezegd wordt".
Hij maakt nooit echt een punt, meer van dit soort oneliners
Jij kent hem natuurlijk ook wel, wat een druifquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bij de man is het mannelijk bij de vrouw is het vrouwelijk en bij de Heer is het heerlijk
Ik vind hem eigenlijk best wel een baas. Ik heb me ooit door hem laten zegenen en 2 maanden later vond ik 200 euro op straat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:37 schreef Viezze het volgende:
[..]
Jij kent hem natuurlijk ook wel, wat een druif
Tsjah, dat is ook het punt van al die winkeliers.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:40 schreef Viezze het volgende:
Bij mij dwing je respect op een hele andere manier af. In ieder geval niet door slechte teksten te schreeuwen als ik rustig van mijn biertje wil genieten op het terras. Donder op, maak jezelf nuttig.
Ze zijn inderdaad overgestapt, maar liep je esso-pas bijna af dan? Heb zelf ook nog esso en geen brief gehad...quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:52 schreef MG_13 het volgende:
Ik krijg net van EW een overeenkomst toegestuurd betreffende een euroShell Card. Zijn ze van de ESSO overgestapt naar Shell? Ik heb nog steeds een ESSO-pas namelijk.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:51 schreef Viezze het volgende:
Ik heb gisteren nog de brave burger uitgehangen trouwens
Op de A67 lagen stukken vrachtwagenband op de snelweg. Best link, iedereen probeerde ze een beetje te ontwijken en een stuk stuiterde tegen mijn voorbumper aan. Braaf als ik ben Rijkswaterstaat gebeld dat er een gevaarlijke situatie was
De Essopas gaat er in zijn geheel uit, niet alleen bij Easywayquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:55 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad overgestapt, maar liep je esso-pas bijna af dan? Heb zelf ook nog esso en geen brief gehad...
Ik heb dit ook eens meegemaakt ja, op de A6 richting Lemmer. Alleen heb ik toen niet Rijkswaterstaat gebeld, maar de politie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:51 schreef Viezze het volgende:
Ik heb gisteren nog de brave burger uitgehangen trouwens
Op de A67 lagen stukken vrachtwagenband op de snelweg. Best link, iedereen probeerde ze een beetje te ontwijken en een stuk stuiterde tegen mijn voorbumper aan. Braaf als ik ben Rijkswaterstaat gebeld dat er een gevaarlijke situatie was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Haten op Arnolquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:00 schreef Viezze het volgende:
In Eindhoven rijdt er zo'n man rond in een scootmobiel, constant slechte teksten aan het uitkramen. Zo zegt hij altijd dat "het een fout uit het verleden is, want u was al negen maanden oud toen u geboren werd. In feite bent u dus 9 maanden ouder dan nu gezegd wordt".
Hij maakt nooit echt een punt, meer van dit soort oneliners
Toch niet handschoenen voor tijdens het rijden hé?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:37 schreef Amoeba het volgende:
Tevens: kutrit zit erop.
Daarnaast: handschoenen kwijtgeraakt
Keertje 3 alweer
Nee man. Beetje buiten op de trein wachten, handschoentjes aan. Ik heb het wel eens gedaan, maar dat is omdat ik net was gestopt met nagelbijten (en vooral de huid daar vlak onder..), dat deed ik ieder onbewaakt ogenblik. Daarom heb ik een weekje constant met handschoenen rondgelopen. Het geneest nu langzaam, zo vervelend als je daarmee wilt stoppen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:08 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Toch niet handschoenen voor tijdens het rijden hé?
Dat vind ik altijd maar zo triest
Nee nog tot april 2015 geldig. Ben wel 5 maanden niet beschikbaar geweest vanwege stage maar kan volgende maand weer aan de slag. Maar kan je nu dan tijdelijk zowel bij de ESSO als bij de Shell tanken of zijn die van de ESSO geblokkeerd?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:55 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad overgestapt, maar liep je esso-pas bijna af dan? Heb zelf ook nog esso en geen brief gehad...
Ik heb vorige week nog met m'n ESSO-pas getankt, dus die zijn nog niet geblokkeerd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:17 schreef MG_13 het volgende:
[..]
Nee nog tot april 2015 geldig. Ben wel 5 maanden niet beschikbaar geweest vanwege stage maar kan volgende maand weer aan de slag. Maar kan je nu dan tijdelijk zowel bij de ESSO als bij de Shell tanken of zijn die van de ESSO geblokkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |