Mwah, enkel in het begin en aan het einde, op de snelweg vind ik met geluid wel fijnerquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Geluid van de navigatie gaat per definitie UIT
Hier net zo. in de taxi uit, maar op de snelweg en lange stukken is gps erg fijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:36 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Mwah, enkel in het begin en aan het einde, op de snelweg vind ik met geluid wel fijner
Ik juist andersomquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:36 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Mwah, enkel in het begin en aan het einde, op de snelweg vind ik met geluid wel fijner
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik juist andersom
Als ik rustig aan het cruisen ben op de snelweg wil ik juist al dat gezever niet door mijn muziek heen. En ik ken het Nederlandse snelwegennet goed genoeg om op de borden naar eender welke plaats te kunnen rijden als ik weet waar die ligt.
Heb altijd het idee dat ik dan vervolgens wéér om de maand bij de garage sta.. Daar ben ik inmiddels wel een beetje klaar mee. Een auto moet rijden!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
welnee, staan met veel meer km's te kopen voor net zoveel.
Naar het Noorden rijden. Eindhoven staat in Limburg bijna overal aangegeven. Kom je inderdaad uiteindelijk op de A2. Kun je nog kiezen, of je volgt de A2 via Utrecht of je gaat over de A50 via Nijmegen. Utrecht is denk ik iets korter. Bij Utrecht staat Almere ook al aangegeven meen ik, zo niet kies je uit een andere grote plaats in het noordoosten, kom je vanzelf op ring oost terecht en dan zie je hem alsnog wel staan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet.
Schinnen, tussen Heerlen en Sittard. Dus dat zal wel A7x - A2 - A6 worden om naar Almere te komen.
Ff checken.
Is iets als dit niet een leuk alternatief voor een Corsa?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een 1.4 125pk Sport+
Erg mooie auto, 18" velgen, AGR stoelen, navigatie van heel Europa enz. In het zwart.
Wil er ook wel 1 als opvolger, maar het huidige model is nog net iets te duur, dus zit ik als het een Astra word met 1 van rond 2009. (wel de 1.8 dan..)
Als hier mijn mountainbike in zou passen zou dit ook een optie zijn:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Die sleurhaak gaat er namelijk af of word een afneembare.. Geen porum zo.
Kan gewoon met 130 verderquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Solidberg het volgende:
A6/A7 vind ik wel erg fijn, bijna alleen 130. Hoe zit het eigenlijk met de flitspalen, aangezien je daar maar 90 mag als het wegdek nat is. Hebben die dingen regensensor oid of kan je gewoon met 130 verder?
Dat is voor de wegbeheerder om zich in te dekken bij ongevallen tijdens regen omdat er gladder asfalt is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Solidberg het volgende:
A6/A7 vind ik wel erg fijn, bijna alleen 130. Hoe zit het eigenlijk met de flitspalen, aangezien je daar maar 90 mag als het wegdek nat is. Hebben die dingen regensensor oid of kan je gewoon met 130 verder?
De A73 op, dan richting Nijmegen en vanuit daar naar Utrecht ofzo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef BlackLining het volgende:
Mja, ik probeer wel eens wat te varieren met snelwegen. Als het enigszins kan zonder veel kilometers om te maken pak ik wel eens een andere route. Van Eindhoven naar Schiphol gaat moeilijk anders dan de A2 natuurlijk, maar zo'n ritje als wat Amoeba had zou ik wel eens door het oosten des lands rijden. Kom ik daar ook weer eens.
Zou eigenlijk wel eens willen zien welke wegen ik nu allemaal gereden heb voor AR..
Dan rij je echt een heel groot stuk om, vanaf Eindhoven.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De A73 op, dan richting Nijmegen en vanuit daar naar Utrecht ofzo?
Valt mee hoor. Eigenlijk alleen maar omdat je daar bij Ede zo'n achterlijke hoek moet maken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:21 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Dan rij je echt een heel groot stuk om, vanaf Eindhoven.
Declareren die handel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Chillheid, voor die rit vanuit de Rotterdamse haven met dat helse OV een lift geregeld vanaf huis. Mijn ma brengt me weg
Ik vind de A6/A7 maar een saai stuk snelweg eigenlijk. Rijdt wel prettig, maar ik vind 't gewoon saai. Maar komt misschien ook omdat ik altijd over die snelwegen moet, waar ik ook naar toe wil. Ik woon namelijk daar waar de A6/A7 bij elkaar komtquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Solidberg het volgende:
Mjah, kan het wel doen. Wip ik gelijk even bij mn ex in Reuver langs om te zien wat daarvan geworden is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:21 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Dan rij je echt een heel groot stuk om, vanaf Eindhoven.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mjah, kan het wel doen. Wip ik gelijk even bij mn ex in Reuver langs om te zien wat daarvan geworden is.
Frieslander gespotquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:33 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik vind de A6/A7 maar een saai stuk snelweg eigenlijk. Rijdt wel prettig, maar ik vind 't gewoon saai. Maar komt misschien ook omdat ik altijd over die snelwegen moet, waar ik ook naar toe wil. Ik woon namelijk daar waar de A6/A7 bij elkaar komt
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mjah, kan het wel doen. Wip ik gelijk even bij mn ex in Reuver langs om te zien wat daarvan geworden is.
Serieus, Frieslander?quote:
Hmm werkt dat ja? Lijkt me voor AR en EW toch wel vrij onhandig om buitenlandse werknemers in dienst te hebben.. Is dat niet een heel gedoe met verzekeringen en belastingen enzulks? Ik bedoel, is dat rijbewijs uberhaupt wel geldig binnen Nederland? Ik weet wel dat ik als Nederlander niet met een buitenlandse wagen in Nederland mag rijden. Dus een auto op Fries kenteken ophalen gaat hem niet worden.. Buiten dat weet ik niet of ik met rijbewijs B wel auto's met stoommachines mag rijden.. Hmm, lastige kwestie..quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Serieus, Frieslander?______________!
Het is een Fries, kneus!En ik ben d'r trots op! :p
Friesquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Serieus, Frieslander?______________!
Het is een Fries, kneus!En ik ben d'r trots op! :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |