EW is daar soms heel handig in. Ik moest een keer een auto afleveren bij het hoofdkantoor van een aardolie maatschappij (+- 1600 medewerkers daar). CP: Dhr. de Vriesquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef Solidberg het volgende:
Overigens bij de grote C VW willen ze nu altijd een naam als CP, dus niet receptie/verkoop oid. Ook wel mooi, had gister als klant dat groot accounting bedrijf met 4 letters, honderden werknemers dus, en CP was receptie
En dat is? De plek eruit knippen en zo'n ding erop strijken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef Drilboor het volgende:
Mijn oma stelt in dit soort gevallen de vlekkenschaar voor.
wasmachine op de stand inktvlekken of olievlekken? (Tenminste, die van ons heeft daar een speciale stand voor..)quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Hebben jullie trouwens nog wasadvies voor me?
Er zit sinds vandaag een gat in m'n EW-tas, daar bungelde een pen uit (wat ik niet doorhad) en nu zitten er dus inktstrepen op m'n chino doordat die tas daar de hele tijd langs slingerde![]()
En het is een flink grote plek![]()
Iemand ideeën hoe dat eruit te krijgen?
Dan kan ik zeker nog wel 1500-2000 voor de Ibi krijgen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:08 schreef Ordinateur het volgende:
Mijn bolide staat inmiddels ook te koop:
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller
Inmiddels ruim 250 keer gezien, nog geen reacties gehad. De vraagprijs is toch niet zó hoog?
Dat strijken niet, maar ik zou het niet weten hoe je het er serieus uitkrijgt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dat is? De plek eruit knippen en zo'n ding erop strijken?
Nee, ik was vrij vandaagquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:05 schreef bokkepoot het volgende:
Hebben jullie niks beters te doen?
Even een topic volbaggeren in 4 uur tijd
Mjah, misschien iets als die Tigra ermee kapt. Dat zal ook niet heel lang meer duren voordat ik iets anders moet gaan zoeken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:50 schreef ColeJ het volgende:
Mooie bak maar ik zou me er niet aan wagen
Hoeveel km heeft je Ibiza gelopen? Zou graag m'n benz willen verkopen en een Ibiza willen kopen. Dan wel het model wat jij ook hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan kan ik zeker nog wel 1500-2000 voor de Ibi krijgen.
Zo'n rover is wel vet. Maar doordat er amper wat te krijgen is aan onderdelen, zal dat wel reete duur zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mjah, misschien iets als die Tigra ermee kapt. Dat zal ook niet heel lang meer duren voordat ik iets anders moet gaan zoeken.
Zit nu op 187xxx zo uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:17 schreef zazzel het volgende:
[..]
Hoeveel km heeft je Ibiza gelopen? Zou graag m'n benz willen verkopen en een Ibiza willen kopen. Dan wel het model wat jij ook hebt.
Is dat niet een van de traagste auto's die je ooit hebt gereden? Was bij mij in ieder geval wel zo, een Astra station 1.3 met 95 pk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:51 schreef Solidberg het volgende:
Best wel relaxte dag vandaag, Astra 1.3d van een gat een uur OVen vanaf Groningen naar Meerkerk. Was een privé persoon die met pensioen ging, heel relaxed, en 2 mooie grote Duitse herdersPantalon vol met haar, maar ik had toch wel 3 uur tijd voor een rit van 2 uur 20 min
Was wel langzaam idd, maar die Opel is opzich wel fijn, navigatie is even luid als radio en verstaanbaar ,niet zoals bij VW, waar navigatie apart geluidinstellingen heeft. Cruise control werkt ook gewoon verder als je versnelling wisselt, dat is ook fijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Is dat niet een van de traagste auto's die je ooit hebt gereden? Was bij mij in ieder geval wel zo, een Astra station 1.3 met 95 pk.![]()
Oh well, ik heb nooit echt problemen met langzame auto's, grootste deel van de tijd rijd je toch op de snelweg. En vriendelijke klanten maken mijn dag ook altijd goed.
Dat is zo'n 1.3 ecoflex toch? Wij hadden een jaar lang zo'n kreng. Wieldoppen, goedkope zilveren lak, geen cc, geen aircoquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Is dat niet een van de traagste auto's die je ooit hebt gereden? Was bij mij in ieder geval wel zo, een Astra station 1.3 met 95 pk.![]()
Oh well, ik heb nooit echt problemen met langzame auto's, grootste deel van de tijd rijd je toch op de snelweg. En vriendelijke klanten maken mijn dag ook altijd goed.
De eco-knop schakelt in ieder geval het start-stop systeem uit, verder weet ik ook niet wat 'ie doet. Maar nadat ik had getankt stond ie vanzelf weer in de eco-mode.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef Solidberg het volgende:
Idd een ecoflex, maar gewoon meteen die Eco knop uitrammen. Vraag me af of hoe dat uberhaupt zoveel uitmaakt
Geluid van de navigatie gaat per definitie UITquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Was wel langzaam idd, maar die Opel is opzich wel fijn, navigatie is even luid als radio en verstaanbaar ,niet zoals bij VW, waar navigatie apart geluidinstellingen heeft. Cruise control werkt ook gewoon verder als je versnelling wisselt, dat is ook fijn
welnee, staan met veel meer km's te kopen voor net zoveel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:48 schreef zazzel het volgende:
Dat is meer dan op mijn huidige auto :p
Als m'n slagschip de weg weer op mag, dan gaat hij op MP. Blijf er ondertussen wel in rijden. Zie dan wel verder.
187xxx is al bijna aan z'n einde voor zo'n Ibiza toch?
In een Corsa wil het wel, maar een Astra is zwaar underpowered met de 1.3D of dat eco benzineblokje(1.2 toch?)quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |