Snelle besluitvoering, minder transparantie (misschien minder leuk voor ons, maar ook voor de concurrenten), geen verplichtingen met beursregels (melden van nieuws bijv.), supporters gaan Ajax weer zien als een echte voetbalclub ipv bedrijf.quote:

Oftewel zonde van het geld, dat laatste is ook nog eens een onzin argumentquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Snelle besluitvoering, minder transparantie (misschien minder leuk voor ons, maar ook voor de concurrenten), geen verplichtingen met beursregels (melden van nieuws bijv.), supporters gaan Ajax weer zien als een echte voetbalclub ipv bedrijf.

Maar waarschijnlijk wel de belangrijkste in de ogen van de supporters...quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oftewel zonde van het geld, dat laatste is ook nog eens een onzin argument

Hoezo dan? Ik heb nog het gevoel gehad dat ik naar een bedrijf stond of zat te kijken, is gewoon vals sentimentquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wel de belangrijkste in de ogen van de supporters...

Dat zou je aan supporters moeten vragen. Ik heb liever ook dat ze van de beurs af gaan, maar de kosten wegen denk ik niet op tegen de baten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik heb nog het gevoel gehad dat ik naar een bedrijf stond of zat te kijken, is gewoon vals sentiment

Ze hadden er van mij ook niet op gehoeven maar zolang het zoveel kost om er af te gaan zou ik het maar zo laten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat zou je aan supporters moeten vragen. Ik heb liever ook dat ze van de beurs af gaan, maar de kosten wegen denk ik niet op tegen de baten.

Leuke redenen maar absoluut niet dat enorme miljoenenbedrag waard. Ajax had nooit de beurs op gemoeten maar het is op dit moment gewoon financieel onaantrekkelijk om eraf te gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Snelle besluitvoering, minder transparantie (misschien minder leuk voor ons, maar ook voor de concurrenten), geen verplichtingen met beursregels (melden van nieuws bijv.), supporters gaan Ajax weer zien als een echte voetbalclub ipv bedrijf.

quote:Talent Kishna en Ajax eens over contract tot medio 2017
Ricardo Kishna (19) tekent deze week zijn nieuwe contract, tot medio 2017, met Ajax. De linksbenige aanvaller maakte afgelopen zaterdag zijn officieuze debuut in het toernooi om de Antalya Cup tegen Trabzonspor (1-1). Een dag eerder verloor de landskampioen met 2-1 van eindwinnaar Galatasaray.
Kishna begon dit seizoen in de A2-junioren en speelde zich bij de A1 in de kijker van hoofdtrainer Frank de Boer. De voorgaande twee jaar was de Hagenaar uit de roulatie vanwege zware knieblessures.
Het debuut van Kishna op de rechtsbuitenpositie viel samen met het afvallen van Ola John. Ajax probeerde de vleugelspits van Benfica te huren, maar liet John vorige week weten geen interesse meer te hebben. Ook het opnieuw huren van Isaac Cuenca is totaal niet aan de orde.

In eerste instantie moet je je afvragen of Ajax de Arena wel moet kopen. Het betreft een stadion die toch al bijna 20 jaar oud is. Alle reparaties en werkzaamheden komen dus dan ook voor je rekening.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef Haikantje het volgende:
Ajax heeft de laatste jaren aardige resultaten op financieel gebied en staat er relatief gezond voor.
Hoe vinden jullie dat dit geld geinvesteerd moet worden? Hoe kan ajax de volgende stap zetten naar een hoger niveau? Stadion in eigen beheer brengen? Spelerssalarissen omhoog zodat we spelers langer vast kunnen houden en zo de toppers langer in amsterdam houden? Meer investeren in aankopen, betere spelers kopen zegmaar? Andere ideeen?

Als je dan al tevreden bent.. Met salaris erbij kom je dan uit op maximaal +- 2 miljoen winst.. Verder ben ik het wel redelijk met je eens. Alle gehuurde spelers hebben tot nu toe gefaald. En we hebben nog steeds geen Ajax-waardige spitsquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In eerste instantie moet je je afvragen of Ajax de Arena wel moet kopen. Het betreft een stadion die toch al bijna 20 jaar oud is. Alle reparaties en werkzaamheden komen dus dan ook voor je rekening.
Spelerssalarissen omhoog is zinloos, je gaat je dan mengen in een strijd die je toch nooit kan winnen. Wij moeten er gewoon van uitgaan dat als er voor een speler serieuze interesse komt van een grote club uit de Premier League, Bundesliga, Serie A, Primera Division of Ligue 1 we die speler gewoon niet kunnen behouden.
Investeren in aankopen zou ik in principe toejuichen, simpelweg omdat het ook een manier van geld verdienen is. Als je een talentje aankoopt voor 8 miljoen euro en je weet hem 3 jaar later te verkopen voor 12 miljoen is dat al een prima zaak.
Alleen ik ben niet zo te spreken over het scoutingsbeleid van Ajax op het moment. Sigthorsson, Bojan (weliswaar gehuurd), Duarte, Sana, Andersen, van der Hoorn, ze hebben mij nog niet kunnen imponeren. Hoe dan ook, je zal die spelers nimmer voor een fors bedrag kunnen doorverkopen.

Komende seizoenshelft zullen we moeten bepalen welke spelers echt niet goed genoeg zijn voor Ajax. Ik verwacht komende zomer dan wel enkele investeringen voor bepaalde posities als blijkt dat onze huidige spelers daarvoor te kort komen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als je dan al tevreden bent.. Met salaris erbij kom je dan uit op maximaal +- 2 miljoen winst.. Verder ben ik het wel redelijk met je eens. Alle gehuurde spelers hebben tot nu toe gefaald. En we hebben nog steeds geen Ajax-waardige spits

Het zou me niets verbazen als dat het maximaal haalbare was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:57 schreef Heeinz het volgende:
Kishna maar tot 2017? Vrij kort als je het mij vraagt. Als hij zich goed ontwikkelt is hij dus zo weg. Niet om het één of ander, maar dit lijkt me niet een jongen die tussentijds nog een keer gaat verlengen.

Die Butler die gaat op al die uitdagingen in, daarom blijven Bailey en Butler nu nog langer in Jamaica. Anders waren ze nu naar Amsterdam al geweest, echt een mannetje is het ook.quote:

Slechts voor 3,5 jaar, dat is de hand van Raiola. Na maximaal 2,5 jaar van nu moet je hem zwaar onder zijn marktwaarde verkopen.quote:

Hoe kom je daarbij? Hoor er nooit wat over.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wel de belangrijkste in de ogen van de supporters...

Al die uitdagingen? Je bedoelt die wedstrijd van morgen denk ik? Maar dat staat niet in dat bericht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Die Butler die gaat op al die uitdagingen in, daarom blijven Bailey en Butler nu nog langer in Jamaica. Anders waren ze nu naar Amsterdam al geweest, echt een mannetje is het ook.

Ja inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Al die uitdagingen? Je bedoelt die wedstrijd van morgen denk ik? Maar dat staat niet in dat bericht.

quote:Stam blijft bij Ajax: 'Niks uit Milaan vernomen'
Ajax hoeft niet bang te zijn dat Jaap Stam op korte termijn naar AC Milan vertrekt om daar assistent-coach van Clarence Seedorf te worden. Als de defensietrainer de Amsterdammers verlaat, dan gebeurt dat op zijn vroegst komende zomer.
Dat laat Henk van Ginkel, zaakwaarnemer van Stam, aan Voetbal International weten. 'Wij hebben nog helemaal niks uit Milaan vernomen. Het wordt sowieso een lastig verhaal, want Stam heeft nog een langlopend contract (tot medio 2016, red.) bij Ajax.'
Behalve Stam wordt ook een andere oud-speler van Milan in verband gebracht met een functie in de technische staf van Seedorf. De verwachting is echter dat oud-spits Hernán Crespo net als de voormalige Oranje-verdediger op zijn vroegst komende zomer in San Siro aan de slag gaat.
Crespo ging speculatie over zijn toekomst dinsdag nog uit de weg in Italiaanse media. 'Ga ik naar Milan? Alles is mogelijk, ik kan er geen ja en geen nee op zeggen. Ik ben in ieder geval blij dat Clarence een kans krijgt bij de club.'
Seedorf zal voorlopig worden bijgestaan door de man die ook zijn voorvanger Massimiliano Allegri ondersteunde. Mauro Tassotti (op de foto met Stam), interim-trainer totdat Seedorf donderdag wordt gepresenteerd, was sinds 2001 ook al assistent van achtereenvolgens Cesare Maldini, Fatih Terim, Carlo Ancelotti en Leonardo. Tussen 1980 en 1997 was Tassotti een vast gezicht in de defensie van Milan. (Tim Vos)

Waarschijnlijk... Ik snap trouwens wel dat mensen het zeggen hoor. Het kost alleen zo ongelofelijk veel, van de beurs af gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Hoor er nooit wat over.

En van Frank niet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:35 schreef Heeinz het volgende:
Stam
Het zou me niet verbazen als Veltman erg veel van hem geleerd heeft.

Het is een Vlaamse die nog nooit een voetbalwedstrijd tot het einde had gezien tot ze met me naar AZ - Ajax ging dit seizoen. Vandaag stuurde ze me een bericht of ik wel wist dat Danny Hoesen jarig was. Ik geloof dat ik goed onderweg ben met indoctrineren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:53 schreef Syntix het volgende:
Een goede vriendin plant geen etentjes tijdens Ajax - Feyenoord.

nice manquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het is een Vlaamse die nog nooit een voetbalwedstrijd tot het einde had gezien tot ze met me naar AZ - Ajax ging dit seizoen. Vandaag stuurde ze me een bericht of ik wel wist dat Danny Hoesen jarig was. Ik geloof dat ik goed onderweg ben met indoctrineren.
edit: ze heeft zelfs een kerstkaart naar De Toekomst voor Frank de Boer gestuurd. Zou het bijna vergeten.

Veel te pijnlijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:40 schreef JanCees het volgende:
Anouk Hoogendijk zit bij RTL late night

Jij bent briljantquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
OT: Ik zou het verdomd mooi vinden als De Boer Kishna selecteert voor PSV-thuis, uit de dug-out stuurt als hij Ruiz ziet warmlopen en hem samen met Ruiz het veld in laat komen.

Wat een hoer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef JanCees het volgende:
Laten ze ook nog haar Arsenal shirt zien

kuthoer
 kuthoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nu iedereen fit is gaat dat op zich wel leuk worden. Hij moet 'grote' namen buiten de selectie laten om een Kishna speeltijd te gunnen, er is anders geen plek.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
OT: Ik zou het verdomd mooi vinden als De Boer Kishna selecteert voor PSV-thuis, uit de dug-out stuurt als hij Ruiz ziet warmlopen en hem samen met Ruiz het veld in laat komen.

Denk eerder dat Siggy zijn plekje kwijt raaktquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu iedereen fit is gaat dat op zich wel leuk worden. Hij moet 'grote' namen buiten de selectie laten om een Kishna speeltijd te gunnen, er is anders geen plek.
Hoesen raakt zijn selectieplek nu ook kwijt denk ik, je selecteert niet 3 spitsen.

Hoesen en Siggy verkopen lijkt me een goede deze zomerquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu iedereen fit is gaat dat op zich wel leuk worden. Hij moet 'grote' namen buiten de selectie laten om een Kishna speeltijd te gunnen, er is anders geen plek.
Hoesen raakt zijn selectieplek nu ook kwijt denk ik, je selecteert niet 3 spitsen.

Klinkt als een schattig meisje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het is een Vlaamse die nog nooit een voetbalwedstrijd tot het einde had gezien tot ze met me naar AZ - Ajax ging dit seizoen. Vandaag stuurde ze me een bericht of ik wel wist dat Danny Hoesen jarig was. Ik geloof dat ik goed onderweg ben met indoctrineren.
edit: ze heeft zelfs een kerstkaart naar De Toekomst voor Frank de Boer gestuurd. Zou het bijna vergeten.

Alleen sig lijkt mij beter, gezien je de jong waarschijnlijk ook kwijt bent van de zomer. Hoesen heeft nog potentie om een mooie speler te worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen en Siggy verkopen lijkt me een goede deze zomer

Zijn beide niet goed genoeg voor Ajax zo simpel is het.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:09 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Alleen sig lijkt mij beter, gezien je de jong waarschijnlijk ook kwijt bent van de zomer. Hoesen heeft nog potentie om een mooie speler te worden.

True, maar Hoesen kan nog groeien denk, wellicht als de Jong weg is en sig dat hij daar meer kansen voor krijgt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn beide niet goed genoeg voor Ajax zo simpel is het.

In de jeugd loopt er geen nieuwe Kluivert zeker ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn beide niet goed genoeg voor Ajax zo simpel is het.

Castillion misschienquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de jeugd loopt er geen nieuwe Kluivert zeker ?

Voorlopig niet...quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de jeugd loopt er geen nieuwe Kluivert zeker ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |