quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef handboek het volgende:
Tja....
[..]
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ner.nl#ixzz2qTMEp2Ln

Lees mijn eerdere bericht. Onderhandelingen lopen nog geen vaart... Rat is al bij Juventus langs geweest....quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:28 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Misschien omdat de onderhandelingen met Kishna stroef liepen en Ajax nog een alternatief voor de rechtsbuitenpositie wou? Maar het seizoen begint zondag alweer, het heeft geen zin om nu nog een speler te halen.

Volgens de VI moet het deze week rondkomen. Maar goed, we wachten af.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:52 schreef handboek het volgende:
[..]
Lees mijn eerdere bericht. Onderhandelingen lopen nog geen vaart... Rat is al bij Juventus langs geweest....

Dit dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:57 schreef Smoofie het volgende:
Zolang de Telegraaf en VI niets melden over dat bericht, beschouw ik het als niet waar.

Het bericht van Cuenca of van Kishna?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:57 schreef Smoofie het volgende:
Zolang de Telegraaf en VI niets melden over dat bericht, beschouw ik het als niet waar.

Kishna.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het bericht van Cuenca of van Kishna?

quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens de VI moet het deze week rondkomen. Maar goed, we wachten af.

ja dat is Tuttosport...quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:52 schreef handboek het volgende:
[..]
Lees mijn eerdere bericht. Onderhandelingen lopen nog geen vaart... Rat is al bij Juventus langs geweest....

Ja, ik heb het over dat bericht dat Mino hem heeft angeboden bij Juve.quote:

Klopt niks van. De rest ook niet,quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik heb het over dat bericht dat Mino hem heeft angeboden bij Juve.

quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klopt niks van. De rest ook niet,
[ afbeelding ]

- Van de beurs afquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef Haikantje het volgende:
Ajax heeft de laatste jaren aardige resultaten op financieel gebied en staat er relatief gezond voor.
Hoe vinden jullie dat dit geld geinvesteerd moet worden? Hoe kan ajax de volgende stap zetten naar een hoger niveau? Stadion in eigen beheer brengen? Spelerssalarissen omhoog zodat we spelers langer vast kunnen houden en zo de toppers langer in amsterdam houden? Meer investeren in aankopen, betere spelers kopen zegmaar? Andere ideeen?

eerste 2 niet nodig, laatste primaquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
- Van de beurs af
- Stadion in eigen beheer
- Investeren in toptalenten van 16-18 jaar

quote:The Phoenix All Stars Football Academy invites the Public to its press conference to announce formally and present documents detailing the Historical signing of two of Jamaica’s top youth players. Both players are in the island on holidays and will leave shortly to take up professional contracts as well as scholarships to Ajax Amsterdam’s Academy.
• Leon Bailey and Kyle Butler have officially signed to Ajax Amsterdam.
• Leon Bailey and Kyle Butler has agreed to a four year Endorsement deal with Adidas
• Phoenix All Stars Football Academy has signed a corporation agreement with AJAX Amsterdam that will see financial support for Phoenix as well as technical guidance and support in exchange for first choice of refusal on Phoenix Players.
• Phoenix has signed with I football Management as its official International Agency.
• Phoenix partners with Dutch Consulate in student education in Holland.
• Ashani Oliphant, Ricky Martin, Romario Mcknight, Kevaughn Atkinson and Travis Blagrove to leave for trials in Slovenia, Hungary , Spain and Poland.
• Discussions will be held with regards to Phoenix investment in the sport of football through this medium and the benefit to the country as a direct result.
Venue: Jamaica Pegasus
Date: Friday January 17th, 2014
Time: 11 am Sharp
Invited Guests:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

lijkt me een uitstekende ttquote:

Wat is hier het voordeel van?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
- Van de beurs af
- Stadion in eigen beheer
- Investeren in toptalenten van 16-18 jaar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |