SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle Egel![]()
Lekker boeiend. We worden zonder gekochte spelers weer gewoon kampioen + er breken constant spelers door.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik zou er toch niet blij van worden als je de hele tijd leest dat de concurrenten wel spelers halen en Ajax ze alleen kwijtraakt.![]()
Niet klagen, voetballen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker boeiend. We worden zonder gekochte spelers weer gewoon kampioen + er breken constant spelers door.![]()
Ajax heeft de laatste jaren aardige resultaten op financieel gebied en staat er relatief gezond voor.
Hoe vinden jullie dat dit geld geinvesteerd moet worden? Hoe kan ajax de volgende stap zetten naar een hoger niveau? Stadion in eigen beheer brengen? Spelerssalarissen omhoog zodat we spelers langer vast kunnen houden en zo de toppers langer in amsterdam houden? Meer investeren in aankopen, betere spelers kopen zegmaar? Andere ideeen?de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.![]()
Alles op de bankquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef Haikantje het volgende:
Ajax heeft de laatste jaren aardige resultaten op financieel gebied en staat er relatief gezond voor.
Hoe vinden jullie dat dit geld geinvesteerd moet worden? Hoe kan ajax de volgende stap zetten naar een hoger niveau? Stadion in eigen beheer brengen? Spelerssalarissen omhoog zodat we spelers langer vast kunnen houden en zo de toppers langer in amsterdam houden? Meer investeren in aankopen, betere spelers kopen zegmaar? Andere ideeen?![]()
En dan? sparen sparen sparen tot... ? En waarvoor?quote:de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.![]()
Met het oog op FFP kan je beter het geld op de bank houdenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef Haikantje het volgende:
[..]
En dan? sparen sparen sparen tot... ? En waarvoor?![]()
Dat snap ik, maar Ajax is toch niet ongezond? Dan kan het geld toch ook weer gespendeerd worden?de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.![]()
waaraan dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Haikantje het volgende:
Dat snap ik, maar Ajax is toch niet ongezond? Dan kan het geld toch ook weer gespendeerd worden?![]()
Dat vraag ik nou juistquote:..
Als ajax weer een stapje hogerop wil, dan zullen ze het verdiende geld moeten investeren. Nieuwe spelers kopen? hogere salarissen?de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.![]()
Ach die FFP is toch gedoemd te mislukken. Alleen de relatief kleine clubs (denk aan Malaga) worden gestraft. Ik kan me niet voorstellen dat wij een rol van betekenis kunnen spelen dankzij de FFPquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Met het oog op FFP kan je beter het geld op de bank houden![]()
Nieuwe spelers gaan er niet komen en zijn niet nodig. Hogere salarissen zouden kunnen werken om de grootste talenten te behouden maar ik verwacht niet dat ze dat dit jaar al meteen gaan doen, misschien over een paar jaar om dan een Kishna te behouden. De ArenA kopen weet ik ook niet, is nog al complex en de gemeente wil die niet zo makkelijk van de hand doen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:57 schreef Haikantje het volgende:
[..]
Dat vraag ik nou juist..
Als ajax weer een stapje hogerop wil, dan zullen ze het verdiende geld moeten investeren. Nieuwe spelers kopen? hogere salarissen?![]()
Tja....Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ner.nl#ixzz2qTMEp2Lnquote:Ajax moet haast maken met de contractonderhandelingen met Ricardo Kishna. De aanvaller wil graag langer in Amsterdam blijven, maar is volgens Tuttosport inmiddels ook aangeboden bij Juventus.
De negentienjarige Kishna geldt als een groot talent en maakte veel indruk tijdens het trainingskamp van Ajax in Turkije. Er wordt dan ook verwacht dat de rechtsbuiten in de tweede seizoenshelft zal doorbreken in het eerste elftal, maar nu wordt er in Italië plots gesproken over een mogelijk vertrek.
Mino Raiola, zaakwaarnemer van Kishna, zou de jongeling namelijk hebben aangeboden bij Juventus. Het zou niet de eerste keer zijn dat de agent dit trucje uithaalt. Eerder liet hij ook Ouasim Bouy al de overstap maken van Amsterdam naar Turijn. Ajax hoopt dat dit keer echter te voorkomen en wil Kishna tot medio 2017 vastleggen.![]()
FFP is gewoon een wassen neus. PSG heeft het al omzeild door de oliesjeik zijn geld te laten sturen via de sponsors waardoor het telt als normale inkomsten. Dus kunnen ze dan gewoon lekker doorgaan met miljoenen over de toonbank heen smijten.![]()
nicequote:Op woensdag 15 januari 2014 14:16 schreef Chase_Utley het volgende:
http://latdp.cat/article/(...)-una-cessio-a-lajax/![]()
Frank heeft toch aangegeven dat er geen nieuwe speler meer nodig isquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:16 schreef Chase_Utley het volgende:
http://latdp.cat/article/(...)-una-cessio-a-lajax/![]()
Waarom wilden ze Ola John dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:26 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Frank heeft toch aangegeven dat er geen nieuwe speler meer nodig isIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
News flash: niet alles wat trainers/bestuurders/spelers zeggen is waar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:26 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Frank heeft toch aangegeven dat er geen nieuwe speler meer nodig is![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef handboek het volgende:
Tja....
[..]
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ner.nl#ixzz2qTMEp2Lnhet zal toch niet
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Misschien omdat de onderhandelingen met Kishna stroef liepen en Ajax nog een alternatief voor de rechtsbuitenpositie wou? Maar het seizoen begint zondag alweer, het heeft geen zin om nu nog een speler te halen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom wilden ze Ola John dan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: