Goeie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je bedoelt het importeren van etnische groepen.
Dat gevoel hadden er meer bij hun FOK!-ontknaping.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:51 schreef Kowloon het volgende:
Best eng om zoveel gequote te worden.
En daarmee basta, lijkt me.quote:De bedrijven zijn natuurlijk onafhankelijk
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:40 schreef kingmob het volgende:
Dit is echt de slechtste "It would be a shame if something happened to this store" ever.
Beetje welquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef paddy het volgende:
Wanneer ik als bedrijf geen zaken wil doen met Egypte of Amerika of Turkije of welk ander land dan ook, maak ik dat zelf uit.
Moet je als regering maar zelf bedrijven kopen om zo landen tevreden te houden.
Niemand maakt uit aan wie of wat ik verkoop of inkoop.
Nog niet tenminste.
Zoiets ook gewoon met droge ogen kunnen beweren.quote:Volgens Divon ondermijnen de Nederlandse bedrijven die zich terugtrekken uit Israël vanwege het nederzettingenbeleid de gestelde doelen van de internationale gemeenschap, en het vredesproces in het bijzonder.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
Bedrijven hebben volledig het recht om geen zaken te willen doen met bedrijven uit een schurkenstaat als Israel.
SGP-leider Kees is al erg boos, dus Geert zal dat wel helemaal zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef Ulx het volgende:
Hoe staat Geert Wilders hier eigenlijk tegenover? Vrijheid voor de PGGM om te doen wat ze willen zonder overheidsbemoeienis of Israel steunen? Het lijkt me weer een leuke keuze voor hem.
Ow, werken die samen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
SGP-leider Kees is al erg boos, dus Geert zal dat wel helemaal zijn.
Kibbutsch is wel oké (helaas is het niet meer zo als in de jaren ´70) en Israël is minder gestoord als de V.S. (hoewel dat geen moeilijke opgave isquote:
Dit maar dan mogen er ook geen 'zwarte lijsten' gecreëerd worden zoals ploumen dat deed bv.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
Bedrijven hebben volledig het recht om geen zaken te willen doen met bedrijven uit een schurkenstaat als Israel.
Had nog nooit gehoord van Kibbutsch gehoord, ziet er goed uit als ik het zo opzoek alleen waren er in de jaren 80 allerlei veranderingen. Erg zonde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Kibbutsch is wel oké (helaas is het niet meer zo als in de jaren ´70) en Israël is minder gestoord als de V.S. (hoewel dat geen moeilijke opgave is), maar verder heb je wel geleyck.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |