Heb je dat t-shirt nu in het rood besteld?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben laatst wel fan van rood geworden.
Verzendkosten waren te hoog, had niet meer voldoende tegoedquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je dat t-shirt nu in het rood besteld?
Wat weet ik dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben in mei jarig, dus dan weet je dat
Haha, is goed hoor, maak ik wel even een testritjequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben in mei jarig, dus dan weet je dat
Jammer manquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verzendkosten waren te hoog, had niet meer voldoende tegoed
Dus nog niet.
Nou ik wil haar wel voor mijn verjaardagquote:
nou dan hoef ik haar al niet meerquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, is goed hoor, maak ik wel even een testritje
Ach, zal er binnenkort wel weer wat extra opzetten dat ik niet uit ga geven aan cadeautjes.quote:
Oke. Is een levensgroot cardboard van haar ook goed?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik wil haar wel voor mijn verjaardag
Phantom Socialbestias Disorderquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor de hele tijd dat facebook geluidje van een melding, maar er is de hele tijd niks. Verdikkeme
als er verwarming in zit lijkt het net echt...quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Is een levensgroot cardboard van haar ook goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als er verwarming in zit lijkt het net echt...Faxie heeft er vast wel een oplossing voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als er verwarming in zit lijkt het net echt...Of ik kom verkleed als haar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |