Lol, vreetzakjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die heb ik ookpyromaantjes
Ik heb t idee dat een game waarin je veel moet eten prima voor mij is
Ik ook niet, zelfs toen ik 14 was ofzo echt 5th try ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt? Ik had (en heb, onlangs nog Driver op de PSX nog eens aangezwengeld) daar niet zoveel moeite mee.
LOLquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan de tutorial van Driver, maar die staat ook direct als tweede reactie genoemd
Ik vond hem echt bagger, kwam er met moeite door heenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt? Ik had (en heb, onlangs nog Driver op de PSX nog eens aangezwengeld) daar niet zoveel moeite mee.
Volgens mij was het de slalom die je binnen 3 tiende microseconde moest uitvoeren ofzo die ik wel 100 keer opnieuw heb moeten doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:50 schreef Poit het volgende:
[..]
NEIN! Staat aanquote:
Ekte bazen. duidelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ook niet, zelfs toen ik 14 was ofzo echt 5th try ofzo
CoD4, no fighting in the warroom op veteran.Periodquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
What is the hardest video game level you've ever played?
Die eindbaas van Heavenly Sword. Damn dat ging echt nergens over.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef Reintji het volgende:
[..]
CoD4, no fighting in the warroom op veteran.Period
Oja, die granatenstorm die je om je oren kreegquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef Reintji het volgende:
[..]
CoD4, no fighting in the warroom op veteran.Period
Tof ideequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]wat ga je als eerste maken?
DOE EEN 3D DICKBUTT!!
[ afbeelding ]
Ik was niet zo onder de indruk van die doodlerquote:
Ik moet hem nog steedsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oja, die granatenstorm die je om je oren kreegEcht belachelijk ja
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
What is the hardest video game level you've ever played?
quote:Shao Khan taught a younger version of myself an important lesson: Winning is the only thing that matters.
Honor? Skill? Timing? Technique? These are all fun things for children. When you're at the crunch and you must become a man... You go cheap. You go cheap and you go often. Non-stop. You spam ranged attacks and you teleport in for a quick jab before teleporting out again. You hang your pride at the door and pick it up after the end-credits have finished.
Shao Khan made me a man. Maybe not a good man, but that's life in Outworld.
Lijm of plastic is achteraf best een verschil.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was niet zo onder de indruk van die doodler
Deed ik vroeger al met een lijmpistool
quote:
Hardgeworden lijm lijkt best op plasticquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijm of plastic is achteraf best een verschil.
Oh, in die laatste MK ook.. Met fucking Raiden tegen the Kahn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]fucking shao khan
altijd wachten tot ie je ging taunten en dan BAM UPPERCUT MOTHERFUCKERRRR
Mooie tijden
*wait for itquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Hardgeworden lijm lijkt best op plastic
[..]
Oh, in die laatste MK ook.. Met fucking Raiden tegen the Kahn.
Jaaaa, maar maak 1 foutje en je bent kapot!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
*wait for it
*wait for it
/Kahn taunt
*flying Raiden kicks ass and teleports away!
*rinse, repeat
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaaaa, maar maak 1 foutje en je bent kapot!
En raiden is gewoon kut.
Johnny Cage 4 life!
[ afbeelding ]
Ik zit 'vast' in die raketsilo's. Wellicht vanavond maar een poging wagenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:19 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heb ik hem gehaald door continue te blijven rushen en hopen dat je het volgende checkpoint haalde. Zat niet echt tactiek in ofzo, gewoon rennen en hopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |