Nog geen jaar geleden zag ik dat net zo als hij nu, maar als je het een kans geeft merk je vanzelf dat het niet meer dan een tekenstijl is, waarbinnen tientallen verschillende genres bestaan die compleet van elkaar verschillen.quote:
geen idee eigenlijk, ik kijk hoofdzakelijk de luchtige harem/komedie seriesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nog geen jaar geleden zag ik dat net zo als hij nu, maar als je het een kans geeft merk je vanzelf dat het niet meer dan een tekenstijl is, waarbinnen tientallen verschillende genres bestaan die compleet van elkaar verschillen.
Duizenden verschillende series op basis van extreme fans afschrijven is gewoon onzinnig, heb je alleen jezelf mee.
Maar jij en ik kijken ook totaal verschillende genres, ofnie?
HENTAI!!!!!!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nog geen jaar geleden zag ik dat net zo als hij nu, maar als je het een kans geeft merk je vanzelf dat het niet meer dan een tekenstijl is, waarbinnen tientallen verschillende genres bestaan die compleet van elkaar verschillen.
Duizenden verschillende series op basis van extreme fans afschrijven is gewoon onzinnig, heb je alleen jezelf mee.
Maar jij en ik kijken ook totaal verschillende genres, ofnie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Gekotst?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:57 schreef MineraalWater het volgende:
Bogh alles ruikt hier opeens kk vies
Nee dat niet komt door anesthasie. Al paar keer die knop ingeduwd maar ze weten niksquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gekotst?
Gewoon dat rode knopje indrukken![]()
Ruikt die oude knakker ook niks dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee dat niet komt door anesthasie. Al paar keer die knop ingeduwd maar ze weten niks
Nee ligt puur aan mij echt irritantquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ruikt die oude knakker ook niks dan?
Hmm, vage shitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee ligt puur aan mij echt irritant
en nu?quote:
proefabo netflix / usa dns erin en uitrusten maar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:03 schreef MineraalWater het volgende:
Ik mag eindelijk naar huis! Ik ga als ik thuis watben uitegerust nogmaals de mensen bedankjes sturen voor de kaartjes enz!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:22 schreef Koenani het volgende:
[..]
want heb de demo nu een aantal keer gespeeld en begin het steeds beter te snappen, nu de laatste keer een 2 verdiepingen huis voor mezelf gebouwd en shit..
vind het alleen lastig om goeie grondstoffen (iron en hoger) te vinden, behalve in gaten in de grond van 30 blokken diep
opschepper.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
auti alert! Auti alert!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neen, pas over een paar maanden weerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
opschepper.
Heb jij geen treinenfappersmeet vandaag?
Oh, ik dacht dat er vandaag een wasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
neen, pas over een paar maanden weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |