Mooi,scheelt weer ellende op termijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef kensei het volgende:
Wel weer helemaal goedgekomen trouwens
Kwam door 3 weken op het strand liggen en alleen op slippers lopen op Kretaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mooi,scheelt weer ellende op termijn.
Btw...was jij je voeten wel regelmatig? Zien er erg schilferig uit.
pics met proofquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Kwam door 3 weken op het strand liggen en alleen op slippers lopen op Kreta
Normaal ziet ze er zo niet uit hoor hehe
mijn kaart nog aangekomen, of in de postnl shredder belandquote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Neen morge ala et goed is naar huis
Nee heb hem hier. Hartstikke bedankt!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
mijn kaart nog aangekomen, of in de postnl shredder beland
ben meer van het skieen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef kensei het volgende:
Pssst, iemand een snowboard kopen?
V&A / [TK] Snowboard: Bataleon Disaster 2013
[ afbeelding ]
En die van mij?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee heb hem hier. Hartstikke bedankt!
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van het skiën, die snowboarders die graag willen snowboard "omdat het cool is" zijn altijd reteirritant.quote:
Skiingquote:
En die van mij?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
La Plagnequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Skiing
"The act of delivering dual simultaneous hand-jobs simulating the motions of a cross-country skier."
WAT IS OP MET JOUW POHIquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mooi,scheelt weer ellende op termijn.
Btw...was jij je voeten wel regelmatig? Zien er erg schilferig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |