quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
noooo niks oud, had ik in mn kamer liggen, nooit gebruikt
kk op terug naar je grot, ik snap t nu welquote:
Kussen in zijn gezicht douwen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 06:23 schreef MineraalWater het volgende:
Kut kamergenoot atm snurkt konker hard
schroef z'n mofinepompje naar max.quote:Op donderdag 16 januari 2014 06:23 schreef MineraalWater het volgende:
Kut kamergenoot atm snurkt konker hard
hueheu, heel vaak indrukken als die slaapt. raakt hij van in een comaquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
schroef z'n mofinepompje naar max.
Waarom zou je dat willen? Mijn CPU is netjes koel met een scyte mugen en ik hoor hem amper.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Was hier iemand met een watergekoelde cpu?
Stof in de heatsinks, en ik heb iets meer koelingsvermogen nodig, omdat hij in een soort kast staat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Mijn CPU is netjes koel met een scyte mugen en ik hoor hem amper.
Hebben ze daar geld voor?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:25 schreef Ame_thyst het volgende:
De Griek waar ik veel mee game heeft zo'n Corsair liquid cooler omdat het daar nogal heet is in de zomerHij vindt het erg fijn werken.
nee joh. Witte zonnebril is zo 2009.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef bobbernaut het volgende:
http://bones.com/bones-wheels-rat-sunglasses-white
To haal or not to haal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |