Ik ken een Pommelienquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef MichaelScott het volgende:
Eervolle vermeldingen bij de jongens: Roerik, Henkey, I, Diezel, Flobatier, Geurdinos, Sccot, Midhole, Maichilangelo, Lexander, Juliusjakob, Jarno-Sasker, Don Vinchenzo, En, Kip, Ksavier, Polo, Regaip, Rits, Mahisig, Luthxion, Tugbert, Soheil, Tesfamicaal, Dutchy en Stoffer
Eervolle vermeldingen bij de meisjes: Bjodie, Feeërieke, Hajabalu, He, Iqbal, D'Tayler, Electra, Aoite, An-An, Lutgertine, Zemzem, Kamille, Joselsea, Jazzebel, Maagje, Princessbunmi, Mukaddes, Nikikki, Pommelien, Bastiana, Breunisje en Fokkje.
Namen die helemaal niet met een d hoeven te beginnen: Djaiden, Djake, Djef, Djégo, Djeremy, Djermayne, Djim, Djonny, Djustin en Djennifer.
Deze mensen mogen dus ook gewoon stemmen.![]()
Picsquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef Keano het volgende:
[..]
Ik ken een Pommelien. Lekker ook nog.
Ik dacht altijd Splinter en Storm..quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:27 schreef tong80 het volgende:
Zoontjes van Bart Chabot heten trouwens Silver en Storm.
Zullen er meerdere chicks zijn die zo heten of kennen wij dezelfdequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef Keano het volgende:
[..]
Ik ken een Pommelien. Lekker ook nog.
Haha Zuid-Oost Brabant?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:20 schreef Mata het volgende:
[..]
Zullen er meerdere chicks zijn die zo heten of kennen wij dezelfde?
Tsja, Dick is ook een gewoon geaccepteerde naam, ondanks de dubbele/negatieve betekenis. Hoewel het soms wel gekke situaties oplevert, ik postte een aantal jaar terug op een forum met een nogal streng woord-filter, en daar werd een mede-lid's naam dus automatisch in 'thingy' veranderd.quote:
Je heet toch niet echt zo (als jongen/man)?quote:
Nee, maar mijn echte naam ga ik er nou ook weer niet neerzetten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je heet toch niet echt zo (als jongen/man)?![]()
Maybe she's born with it, maybe it's Maybelline
Bij de naam Storm moet ik altijd aan de X-men denken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef trancenicht het volgende:
je kind Storm noemen is ook al zo kansloos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |