abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:59:30 #76
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_135516243
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef MichaelScott het volgende:
Eervolle vermeldingen bij de jongens: Roerik, Henkey, I, Diezel, Flobatier, Geurdinos, Sccot, Midhole, Maichilangelo, Lexander, Juliusjakob, Jarno-Sasker, Don Vinchenzo, En, Kip, Ksavier, Polo, Regaip, Rits, Mahisig, Luthxion, Tugbert, Soheil, Tesfamicaal, Dutchy en Stoffer

Eervolle vermeldingen bij de meisjes: Bjodie, Feeërieke, Hajabalu, He, Iqbal, D'Tayler, Electra, Aoite, An-An, Lutgertine, Zemzem, Kamille, Joselsea, Jazzebel, Maagje, Princessbunmi, Mukaddes, Nikikki, Pommelien, Bastiana, Breunisje en Fokkje.

Namen die helemaal niet met een d hoeven te beginnen: Djaiden, Djake, Djef, Djégo, Djeremy, Djermayne, Djim, Djonny, Djustin en Djennifer.

Deze mensen mogen dus ook gewoon stemmen. :') :'(
Ik ken een Pommelien :o . Lekker ook nog.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_135516398
Don Vinchenzo _O_
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:07:29 #78
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_135516552
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef Keano het volgende:

[..]

Ik ken een Pommelien :o . Lekker ook nog.
Pics
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_135518767
Die namen komen zeker van de nieuwe generatie :')
pi_135519192
Wat een belachelijke namen. Die kinderen zullen later vast allemaal hun naam laten veranderen. :')
Ура для россии
pi_135519895
Angela schijf en Tom van landuyt hebben hun kinderen Mensje, Bloem en Zus genoemd ;(

Vind ze allebei erg toffe acteurs maar hiermee daalden, wat zeg ik, kelderden ze in mijn aanzicht.
  Trouwste user 2022 woensdag 15 januari 2014 @ 23:26:45 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_135544826
Je zal de broer van Henk de Vries maar zijn.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 15 januari 2014 @ 23:27:49 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_135544868
Zoontjes van Bart Chabot heten trouwens Silver en Storm.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_135545432
T begint meer op indianen namen te lijken :{
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:32:40 #85
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135560431
Tiety.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_135562193
Kabine (jongensnaam) _O-
pi_135562278
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:27 schreef tong80 het volgende:
Zoontjes van Bart Chabot heten trouwens Silver en Storm.

:P
Ik dacht altijd Splinter en Storm..
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:35:40 #88
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_135565395
98. Yombotoutblanc
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_135568574
Fokkje hoeft het bij voorbaat niet in het buitenland te proberen, qua toekomstige baan. :{
  donderdag 16 januari 2014 @ 17:53:36 #90
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135568810
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_135590200
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef Keano het volgende:

[..]

Ik ken een Pommelien :o . Lekker ook nog.
Zullen er meerdere chicks zijn die zo heten of kennen wij dezelfde :D?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:48:54 #92
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_135595296
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:20 schreef Mata het volgende:

[..]

Zullen er meerdere chicks zijn die zo heten of kennen wij dezelfde :D?
Haha Zuid-Oost Brabant?
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_135597266
Divine-Wonder
Heavenly-Joy
Princessbunmi
:{
Of saté?
pi_135598442
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:41 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Schaamnaam internationaal.
Tsja, Dick is ook een gewoon geaccepteerde naam, ondanks de dubbele/negatieve betekenis. Hoewel het soms wel gekke situaties oplevert, ik postte een aantal jaar terug op een forum met een nogal streng woord-filter, en daar werd een mede-lid's naam dus automatisch in 'thingy' veranderd.
pi_135601257
Klaartje-komen
pi_135607184
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:48 schreef Keano het volgende:

[..]

Haha Zuid-Oost Brabant?
Haha nee.. dan zijn er dus meerdere *O*
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 16:28:19 #97
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135607359
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:13 schreef baNEEL het volgende:

[..]

Maybellene.
Je heet toch niet echt zo (als jongen/man)? -O-

Maybe she's born with it, maybe it's Maybelline :D
Fuck the EBU.
pi_135609015
Ik ''ken'' heel veel Fokje's :@ Zal wel een Friese naam zijn dan?
pi_135609791
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:28 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je heet toch niet echt zo (als jongen/man)? -O-

Maybe she's born with it, maybe it's Maybelline :D
Nee, maar mijn echte naam ga ik er nou ook weer niet neerzetten.
pi_135610639
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef trancenicht het volgende:
je kind Storm noemen is ook al zo kansloos
Bij de naam Storm moet ik altijd aan de X-men denken. :o
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')