yup. Of dat moet dan de 3rde zijn. De eerste was geen broer (of ze moesten en zouden voor nr 2 gaan natuurlijk)quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De zoon is dan ook makkelijk, lijkt me.
Klopt, daarom komt de naam 'Famke' ook nagenoeg niet voor in Fryslân. De variant 'Femke' is gebruikelijker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:05 schreef awiebo het volgende:
[..]
Daarnaast heb je in het fries famke, gewoon en geacepteerd. Maar famke in het fries staat voor meisje.
Dus is het net alsof je iemand meisje noemt. Vind ik ook altijd zo vreemd
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:24 schreef Aiciu het volgende:
Ik ga me kind oro noemen want dan heet ie goud juweel
Ik neuk je de moeder!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:27 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Klopt, daarom komt de naam 'Famke' ook nagenoeg niet voor in Fryslân. De variant 'Femke' is gebruikelijker.
[..]Leer jij nou eerst maar normaal Nederlands
Just dig it!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga m'n kind Tutu noemen, naar Desmond Tutu.
Je zal maar docent zijn en een klas voor kinderen hebben met zulke namenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef MichaelScott het volgende:
Eervolle vermeldingen bij de jongens: Roerik, Henkey, I, Diezel, Flobatier, Geurdinos, Sccot, Midhole, Maichilangelo, Lexander, Juliusjakob, Jarno-Sasker, Don Vinchenzo, En, Kip, Ksavier, Polo, Regaip, Rits, Mahisig, Luthxion, Tugbert, Soheil, Tesfamicaal, Dutchy en Stoffer
Eervolle vermeldingen bij de meisjes: Bjodie, Feeërieke, Hajabalu, He, Iqbal, D'Tayler, Electra, Aoite, An-An, Lutgertine, Zemzem, Kamille, Joselsea, Jazzebel, Maagje, Princessbunmi, Mukaddes, Nikikki, Pommelien, Bastiana, Breunisje en Fokkje.
Namen die helemaal niet met een d hoeven te beginnen: Djaiden, Djake, Djef, Djégo, Djeremy, Djermayne, Djim, Djonny, Djustin en Djennifer.
Deze mensen mogen dus ook gewoon stemmen.![]()
Tutu DigIt <achternaam>quote:
Ik zou me elke dag kapot lachen, met de opmerking erbij: "ik lach je niet toe, ik lach je gewoon uit".quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zal maar docent zijn en een klas voor kinderen hebben met zulke namen
Dan ga je iedere dag een beetje dood.
Schaamnaam internationaal.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is nog niets. https://twitter.com/ufukcemen.
Ik ken een Pommelienquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:01 schreef MichaelScott het volgende:
Eervolle vermeldingen bij de jongens: Roerik, Henkey, I, Diezel, Flobatier, Geurdinos, Sccot, Midhole, Maichilangelo, Lexander, Juliusjakob, Jarno-Sasker, Don Vinchenzo, En, Kip, Ksavier, Polo, Regaip, Rits, Mahisig, Luthxion, Tugbert, Soheil, Tesfamicaal, Dutchy en Stoffer
Eervolle vermeldingen bij de meisjes: Bjodie, Feeërieke, Hajabalu, He, Iqbal, D'Tayler, Electra, Aoite, An-An, Lutgertine, Zemzem, Kamille, Joselsea, Jazzebel, Maagje, Princessbunmi, Mukaddes, Nikikki, Pommelien, Bastiana, Breunisje en Fokkje.
Namen die helemaal niet met een d hoeven te beginnen: Djaiden, Djake, Djef, Djégo, Djeremy, Djermayne, Djim, Djonny, Djustin en Djennifer.
Deze mensen mogen dus ook gewoon stemmen.![]()
Picsquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef Keano het volgende:
[..]
Ik ken een Pommelien. Lekker ook nog.
Ik dacht altijd Splinter en Storm..quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:27 schreef tong80 het volgende:
Zoontjes van Bart Chabot heten trouwens Silver en Storm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |