Na Amsterdam moest ik nog een minuut of zes/zeven. Ik was er bijna!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Bij mij ging het na tien minuten al misDaarom hoop ik ook nooit brak in een SLT terecht te komen

Ruilen? Rij jij een keer mee met DM90, rij ik een keer mee met GTWquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keertje met de collega van de NS het Kamperlijntje rijden met een DM90.

).
).

Dus wat heb je er dan aan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:00 schreef greavy het volgende:
Er gaan weer planmatig goederentreinen rijden tussen Zutphen en Hengelo
De treinen die nu weer gaan rijden, zijn allen bij nacht.

lijntje open houden voor goederenvervoer en het scheelt onderweg een keer kopmakenquote:

Wat heb je er als treinliefhebber aan bedoelde ik natuurlijk. "Lijntje open houden"quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lijntje open houden voor goederenvervoer en het scheelt onderweg een keer kopmaken

niets, maar een goederenboer wel, mocht de goederenroute tussen Rotterdam en Oost-Nederland verplaatst worden. Dan is rijden via Zutphen-Hengelo aanzienlijk korter dan via Deventerquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb je er als treinliefhebber aan bedoelde ik natuurlijk. "Lijntje open houden"

Kom sowieso een keertje mee met mij.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ruilen? Rij jij een keer mee met DM90, rij ik een keer mee met GTW

Ah, ik zie het. IK heb er wat aanquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niets, maar een goederenboer wel, mocht de goederenroute tussen Rotterdam en Oost-Nederland verplaatst worden. Dan is rijden via Zutphen-Hengelo aanzienlijk korter dan via Deventer
 Ophoeren met die badslippers.
 Ophoeren met die badslippers.

hahaha.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. IK heb er wat aanOphoeren met die badslippers.

En dan kan het volgende project beginnen: Sporen in Vughtquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:20 schreef b2py het volgende:
Dit weekend gaat de tweede spoorbrug over de Dieze in dienst, komt er eindelijk een eind aan die enkelsporige situatie daar.
Tussen 27 maart en 16 april volgt nog een 20-daagse aan de zuidkant. Minder IC's en minder sprinters, daarna zit het project er grotendeels weer op.

Ja inderdaad!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
je meent het
maar het zijn de enige 2 opties om even uit- en weer in te checken en dan zou ik het wel weten

Ergens deze week wordt er een besluit genomen geloof ik. Als het niet vandaag is. Niet dus, ergens dit voorjaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dan kan het volgende project beginnen: Sporen in Vught

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur

En de voetgangersbond is overal tegen want daar is niet naar geluisterdquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:40 schreef b2py het volgende:
Niet verdiept, een klein beetje verdiept, ietsjes meer verdiept, nog iets meer verdiept. Half verdiept, iets meer dan de helft verdiept. Volledig verdiept. Vier sporen, drie sporen, zes sporen. Twee rijstroken, vier rijstroken, twee met wisselstrook. Verzin het maar

Voor dat bedrag kunnen ze ook een redelijk deel van Vught slopen. Probleem ook opgelostquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:40 schreef b2py het volgende:
Niet verdiept, een klein beetje verdiept, ietsjes meer verdiept, nog iets meer verdiept. Half verdiept, iets meer dan de helft verdiept. Volledig verdiept. Vier sporen, drie sporen, zes sporen. Twee rijstroken, vier rijstroken, twee met wisselstrook. Verzin het maar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |