Down the drainquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat gebeurt er met FOK! als zelfs jij aan de diaree gaat
Net alsof dit de eerste keer is.quote:
Oh ik ben er rond deze tijd nooit, ik ga nog steeds naar bed, doeiquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof dit de eerste keer is.Ze baggert nog meer dan half ONZ.
Ik weet niet of we daar nu nog wel grappen over mogen maken. Of is alles weer overgewaaid en maken we ons op om 4 mei weer lekker los tegaan over die kutmoffen die naar onze kutherdenkingen willen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
"Wegreis"? Alsof ik in een Chinees restaurant zit.
Ja, gvd. Binnenkort wel een keer LSD, maar dat is het dan ook wel....quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Hé Demon figuur. Jij bent wel aardig opgedroogd geloof ik. Ben je van de drugs af?
gewoon klappenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Stelletje homofobe hangjongern hier in KLB.
hommmoooooquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Stelletje homofobe hangjongern hier in KLB.
Mij niks, heeeeeeeeeel KLB en alle verdere fora op FOK! en ver daarbuiten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef hoink581 het volgende:
Als je hem banned dan ben je van het gezeik af. Al vraag ik me af wat wegtripje jóu heeft misdaan, yvonne.
Moet ik jou en Hoink wel ff meeten.quote:
Weg = Roadquote:
het werkt dus wel dat bannenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Oh en na mijn 7 maanden lange ban, ben ik het een beetje verleerd.
denken dat ik homofoob benquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Moet ik jou en Hoink wel ff meeten.
Ik neuk je de moeder!quote:
Om daarna te gaan eten bij een 64537543 sterrenrestaurant.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet of we daar nu nog wel grappen over mogen maken. Of is alles weer overgewaaid en maken we ons op om 4 mei weer lekker los tegaan over die kutmoffen die naar onze kutherdenkingen willen?
Bij mij heeft het ook wel geholpen, vind dat ik me best goed gedraag de afgelopen weken.quote:
Ja, stiekem wil je aan m'n piemel zuigen, we weten 't.quote:
Maar als je aan FOK! komt kom je toch in principe aan jou Yvon?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mij niks, heeeeeeeeeel KLB en alle verdere fora op FOK! en ver daarbuiten.
bustedquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, stiekem wil je aan m'n piemel zuigen, we weten 't.
Goeiequote:Op woensdag 15 januari 2014 00:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar als je aan FOK! komt kom je toch in principe aan jou Yvon?
Jeetje, toch wel mooi om te zien dat Fok! Zelf-ingenomen lulletje rozewaters niet tolereert.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mij niks, heeeeeeeeeel KLB en alle verdere fora op FOK! en ver daarbuiten.
Nah, een vriendje in die tijd gehad die wel heel erg goed was in spanken bij dat gedrag van mij.quote:
Nee man. Ik ben kritisch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, stiekem wil je aan m'n piemel zuigen, we weten 't.
Wel over je homofiele gevoelen heen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, gvd. Binnenkort wel een keer LSD, maar dat is het dan ook wel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel over je homofiele gevoelen heen?Neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Godverdomme, ik ben jarig geen topic niets... zelfs jij Ludo bent me vergeten.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nah, een vriendje in die tijd gehad die wel heel erg goed was in spanken bij dat gedrag van mij.
Ik vind je nogal aanwezig. Gelieve daar een beetje op te letten dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij mij heeft het ook wel geholpen, vind dat ik me best goed gedraag de afgelopen weken.
Jij bent geen crew meer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind je nogal aanwezig. Gelieve daar een beetje op te letten dus.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben jarig geen topic niets... zelfs jij Ludo bent me vergeten.Maar die diarree hier ga je even verheerlijken met je bagger. Poeh!
Hiep hiep hoera Mariequote:Op woensdag 15 januari 2014 00:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben jarig geen topic niets... zelfs jij Ludo bent me vergeten.Maar die diarree hier ga je even verheerlijken met je bagger. Poeh!
Er werden enkel dingen in me gestoptquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel over je homofiele gevoelen heen?Hij valt iedere Fokker die frequent zijn topics bezoekt lastig met vieze voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je daar gelukkig van kunt worden..quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Er werden enkel dingen in me gestopt
Bitches zijn toch altijd happyquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:08 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Dat je daar gelukkig van kunt worden..
Dus heb ik geen recht op een mening meer?quote:
Felicitaties in dezen topique worden niet aanvaard als dusdanig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:07 schreef yvonne het volgende:
KLB / Tering! Marie vergeten! Allemaal lief komen doen
Jij bent toch geen bitchboy maar een uitdeler, niet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Bitches zijn toch altijd happy
Deze wel want ik ben half Italiaansquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:07 schreef Aiciu het volgende:
@ degene die jarig is: tanti auguri a te, tanti auguri a te, tati auguri, tanti auguri, tanti auguri a te!
jawel hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus heb ik geen recht op een mening meer?
Doe ik zo m'n best, wordt het weer niet gewaardeerdquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Felicitaties in dezen topique worden niet aanvaard als dusdanig.
Gun het je!quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Bitches zijn toch altijd happy
Huh?quote:
Net wat me het beste uitkomt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent toch geen bitchboy maar een uitdeler, niet?
jamaar, jamaar, op wie moeten we dan los gaan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef Zaktabak het volgende:
Maar Yvon, even tussen opperadmin en heel miezerig usertje he? Het is niet dat ik hem een ban toewens, en ik weet dat het verboden is. En ik ga er ook niet om vragen, ik ga er dus geen request om doen. Maar ik heb wel een vraag:
Waarom maak je niet eens een keer misbruik van je aller grote machtigingen en geef je hem geen ban? Ben je in principe van het gezeur af. Want je word er zelf ook niet veel vrolijker van als je hem zo lekker laat baggeren, zoals ik dat zie
Had je die daarvoor wel dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus heb ik geen recht op een mening meer?
Dat zei ik gister ook al tegen je moeder.quote:
wanneer word jij nou crew?quote:
Kies mij! Kies mij! Kies mij!quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, op wie moeten we dan los gaan?
Als je had gereageerd op mijn dm had ik een topic voor je gebouwdquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Weet ik niet, een volgende baggeruser bied zich over paar maand vast wel weer aan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, op wie moeten we dan los gaan?
Hmm, we hebben het niet over de echte ludo zie ik ...(gezever in de marge hier) waar is die gebleven?quote:
Niet aan mijn posts komen, die zijn heilig!quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
Zo, gaan we hier de bezem eens ff door halen.
Ik zou mij best wel willen aanbieden als uitzendkracht namens de KLB om het hier even flink onder handen te nemen. Maar ik heb het idee dat ik dankzij enkel vertoond wannabe-mod-gedrag een beetje buiten de boot val bij een sollicitatie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:12 schreef yvonne het volgende:
Half VBL sc is ondertussen al crew.
Moet ik daar een apart topic voor openen Marie?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:12 schreef yvonne het volgende:
Ludo is ondertussen gewoon Modquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
Zo, gaan we hier de bezem eens ff door halen.
Nooit meer gezien, zal ook wel vader zijn of zoietsquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:13 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hmm, we hebben het niet over de echte ludo zie ik ...(gezever in de marge hier) waar is die gebleven?
Dat hadden we nog niet door.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik zou mij best wel willen aanbieden als uitzendkracht namens de KLB om het hier even flink onder handen te nemen. Maar ik heb het idee dat ik dankzij enkel vertoond wannabe-mod-gedrag een beetje buiten de boot val bij een sollicitatie.
Ha, ik ruik het sarcasme.quote:
Necrofiel gespot!quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook al tegen je moeder.
Zaktabak en hoink 4 mod.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik zou mij best wel willen aanbieden als uitzendkracht namens de KLB om het hier even flink onder handen te nemen. Maar ik heb het idee dat ik dankzij enkel vertoond wannabe-mod-gedrag een beetje buiten de boot val bij een sollicitatie.
Kan je wat verdienen met deze vorm van ambulante begeleiding?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:16 schreef hoink581 het volgende:
Het is mij onderhand wel duidelijk dat je een nogal uitgedroogde zure pruim moet lebberen wil je iets verdienen hier.
Opa was vrij duidelijk...quote:
Ik?quote:
707+707=4141quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik?
![]()
Laat mij Dig maar doen als daar iemand wegvalt
7358135quote:
Dat valt me ook opquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij mij heeft het ook wel geholpen, vind dat ik me best goed gedraag de afgelopen weken.
Bwaaaa... ik weet niet... Hebben ze weer iets of iemand ontvoerd?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:12 schreef yvonne het volgende:
Genoeg gereageerd. Als je shit begint te praten stopt het DMen. Tevens hebben we FB.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als je had gereageerd op mijn dm had ik een topic voor je gebouwd
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:18 schreef hoink581 het volgende:
En het is voor mij nogmaals bevestigd dat allen die de naam yvonne dragen tyrannieke feeksen zijn.
Het is dus niet alleen voorbehouden aan mijn tante.
Het is dat ik echt 0% bi-gevoelens heb anders zou ik met plezier je bitchboi zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Net wat me het beste uitkomt.![]()
Jij mag mijn bitch wel zijn, net als Hoink, maar mocht Frank komen dan is het een heel ander verhaal
Ik wil deze verjaardag niet verstoren maar ik ben echt heel boos op je nu jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Genoeg gereageerd. Als je shit begint te praten stopt het DMen. Tevens hebben we FB.
Wanneer kunnen we het volgende deel van die special van je verwachten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is dat ik echt 0% bi-gevoelens heb anders zou ik met plezier je bitchboi zijn
Uitzondering bevestigt de regel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:22 schreef eend112 het volgende:
[..]o jee
Mijn tante heet ook yvonne
maar die is geen tyrannieke feeks dus ik denk dat we veilig zijn
Eenschquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:18 schreef hoink581 het volgende:
En het is voor mij nogmaals bevestigd dat allen die de naam yvonne dragen tyrannieke feeksen zijn.
Het is dus niet alleen voorbehouden aan mijn tante.
Seksen? Dat gaat goed als je kwaad bent.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik wil deze verjaardag niet verstoren maar ik ben echt heel boos op je nu ja
Groetjes van dhr. Gijs.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:23 schreef yvonne het volgende:
Ik ga bankhangen, dag Ludo, dag Nikmans, dag Marie.
Tschüs tyrannieke feeksquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:23 schreef yvonne het volgende:
Dag yvjequote:Op woensdag 15 januari 2014 00:23 schreef yvonne het volgende:
Di dov`è?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Deze wel want ik ben half Italiaans![]()
![]()
![]()
Morgen, gewoon elke 7 dagen eentje lijkt me wel prima en dat houdt het voor mij ook leuk qua kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we het volgende deel van die special van je verwachten?
Coolquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Morgen, gewoon elke 7 dagen eentje lijkt me wel prima en dat houdt het voor mij ook leuk qua kijken
dat heeft catastrofale gevolgen, geloof mequote:Op woensdag 15 januari 2014 00:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Seksen? Dat gaat goed als je kwaad bent.
Als je het juiste gat niet kan vinden, zal dat inderdaad niet fijn zijn voor marie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
dat heeft catastrofale gevolgen, geloof me
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
dat heeft catastrofale gevolgen, geloof me
Prima yo, dat andere is ook doorgestuurd, wachten tot ie hem online gooitquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
CoolStuur me even een linkje als je wil, anders vergeet ik het gegarandeerd en ik kijk normaal niet echt op de FP.
Marie is wel wat gewend tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je het juiste gat niet kan vinden, zal dat inderdaad niet fijn zijn voor marie.
Aightquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Prima yo, dat andere is ook doorgestuurd, wachten tot ie hem online gooit
Niks mis met dronken seks.quote:
Het meisje moet dronken zijn hè, jij niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:30 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben weinig productief in beschonken staat
Fair enoughquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het meisje moet dronken zijn hè, jij niet.
Beetje de hele avond doen alsof je met haar mee drinkt terwijl je gewoon water drinkt jatoggg hahahahahahhaquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het meisje moet dronken zijn hè, jij niet.
wil je het proberen dan?quote:
Als jij het niet erg vindt dat mijn vriend je dan flink in elkaar ramt.quote:
Denken dat mensen bang worden van die ecto.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als jij het niet erg vindt dat mijn vriend je dan flink in elkaar ramt.
dat is het wel waardquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als een user dit had gezegd...quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat is een maniscus?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:35 schreef eend112 het volgende:
Tevens ben ik professioneel bokser met een gescheurde maniscus dus zoek geen ruzie he
mequote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:36 schreef hoink581 het volgende:
We kunnen het ook in groepsverband proberen, jongens? Samen sta je sterker en praatjes vullen geen gaatjes, maar 3 harde piemels wel.
Praatjes vullen geen gaatjes maar lullen moeten ze vullen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:36 schreef hoink581 het volgende:
We kunnen het ook in groepsverband proberen, jongens? Samen sta je sterker en praatjes vullen geen gaatjes, maar 3 harde piemels wel.
Mss ken je hem dan wel... hij heeft het één en ander gewonnen in MMA.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:35 schreef eend112 het volgende:
Tevens ben ik professioneel bokser met een gescheurde maniscus dus zoek geen ruzie he
Hoe heet ie danquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mss ken je hem dan wel... hij heeft het één en ander gewonnen in MMA.
Joe..quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Doe effe TR, ik zal hem lezen en afvinken
wot de fokquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
"Wegreis"? Alsof ik in een Chinees restaurant zit.
Ik ben paars.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:13 schreef Pharkus het volgende:
Ludo terug in het blauw, zoals het hoort!
Ik hoorde toch ook lichtpaars te zijn?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:13 schreef Pharkus het volgende:
Ludo terug in het blauw, zoals het hoort!
Dat zou je ook al krijgen zonder dat ik blauw was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dus als ik Ludo nu een homo noem krijg ik een ban?
hommoquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou je ook al krijgen zonder dat ik blauw was.
Homo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vrees geen user die notes als mij stapelt, daar Pharkus met mij is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan ben je wat mij betreft best een homo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hij is nu zeker haastig bans aan het verzoeken.
Ach, als hij zijn aars besluit ver open te trekken om er vervolgens een kloppende fallus te ontvangen, hier heen en weer op het ritme van Cheers intro op te bewegen en daarna een lading in het gezicht te ontvangen, vind ik dat oké.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ben je wat mij betreft best een homo.
Dat klopt, er is ook niets mis mee als je je seksueel aangetrokken voelt tot andere mannen. Zo iemand mag van mij ook zelf weten dat ze graag een harde piemel met balzak en al in hun mond stoppen en zo aan hun dagelijkse proteïnen komen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ach, als hij zijn aars besluit ver open te trekken om er vervolgens een kloppende fallus te ontvangen, hier heen en weer op het ritme van Cheers intro op te bewegen en daarna een lading in het gezicht te ontvangen, vind ik dat oké.
Inderdaad! Als ervoor gekozen wordt om een stomende drol te ontvangen op de borstkas waarna je partner met zijn bips heen en weer rolt en jou forceert zijn genotsknots in jouw diarree-uitbraker te ontvangen, en je een 'superman' geeft dan ben je homo!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat klopt, er is ook niets mis mee als je je seksueel aangetrokken voelt tot andere mannen. Zo iemand mag van mij ook zelf weten dat ze graag een harde piemel met balzak en al in hun mond stoppen en zo aan hun dagelijkse proteïnen komen.
Maar je bent dan gewoon een homo, dat is geen scheldwoord, maar een constatering.
Watwatwat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Inderdaad! Als ervoor gekozen wordt om een stomende drol te ontvangen op de borstkas waarna je partner met zijn bips heen en weer rolt en jou forceert zijn genotsknots in jouw diarree-uitbraker te ontvangen, en je een 'superman' geeft dan ben je homo!
Nu moet ik ook wel zeggen dat de gemiddelde heteroseksuele man niet zo op de hoogte is van een dagelijkse soap op een van de grotere commerciële zenders. Je zou dus kunnen aannemen dat mannen die dit wel zijn, homoseksuelen zijn. Homo dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Inderdaad! Als ervoor gekozen wordt om een stomende drol te ontvangen op de borstkas waarna je partner met zijn bips heen en weer rolt en jou forceert zijn genotsknots in jouw diarree-uitbraker te ontvangen, en je een 'superman' geeft dan ben je homo!
Of tieners die bij pa en ma op de bank zitten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu moet ik ook wel zeggen dat de gemiddelde heteroseksuele man niet zo op de hoogte is van een dagelijkse soap op een van de grotere commerciële zenders. Je zou dus kunnen aannemen dat mannen die dit wel zijn, homoseksuelen zijn. Homo dus.
Je moet dan ook niet bij je pa en ma op de bank blijven zitten als er GTST wordt gekeken. Doe je dit wel, dan ben je een homo. Een homoseksueel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Of tieners die bij pa en ma op de bank zitten?
Je hebt daar wel een sterk punt, natuurlijk zit het hem wel in de opvoeding. Als het in een thuis-situatie op de tv komt is het al goed fout. Gelukkig wilde mijn vader er nooit wat van weten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet bij je pa en ma op de bank blijven zitten als er GTST wordt gekeken. Doe je dit wel, dan ben je een homo. Een homoseksueel.
De meeste hetero's zijn ook niet zo gevoelig wanneer je een grapje maakt waarin je ze een homoseksueel noemt, een van de factoren waaraan het laatstgenoemde te herkennen is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu moet ik ook wel zeggen dat de gemiddelde heteroseksuele man niet zo op de hoogte is van een dagelijkse soap op een van de grotere commerciële zenders. Je zou dus kunnen aannemen dat mannen die dit wel zijn, homoseksuelen zijn. Homo dus.
We bespreken enkel wanneer iemand kan worden geclassificeerd als homoseksueel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Pharkus het volgende:
Willen jullie je homosensuele fantasieën lekker bij elkaar thuis uitvoeren?
Want dit topic had al zo veel kwaliteit?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Pharkus het volgende:
Willen jullie je homosensuele fantasieën lekker bij elkaar thuis uitvoeren?
Kap met dat baggeren, huilen doe je maar in FB.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Want dit topic had al zo veel kwaliteit?
Kwaliteitstopic, jwtz.quote:
Gewoon, omdat TS rood is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef swoopie het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik weet echter niet waarom
Is dat de reden dat ze Wegreis teringbagger vindt? Is Wegreis een iemand of een iets of een ergens?quote:
Roadtrip. Geef hem dan gewoon een permban in plaats van hem over z'n pik aaien met dit soort meukquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:30 schreef swoopie het volgende:
[..]
Is dat de reden dat ze Wegreis teringbagger vindt? Is Wegreis een iemand of een iets of een ergens?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:30 schreef swoopie het volgende:
[..]
Is dat de reden dat ze Wegreis teringbagger vindt? Is Wegreis een iemand of een iets of een ergens?
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Roadtrip. Geef hem dan gewoon een permban in plaats van hem over z'n pik aaien met dit soort meuk.
Ah dank beide, eens even sherlocken!quote:
Doe het niet, je kan beter schapen gaan tellen dat is leuker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:38 schreef swoopie het volgende:
[..]
[..]
Ah dank beide, eens even sherlocken!
Niks speciaals, gewoon een shitload aan oninteressante kuttopics en een hoop gejank in het feedbacktopic.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef swoopie het volgende:
Hm, minder sappige allemaal dan ik dacht. Lijken me redelijk normale topics. Wat heb ik gemist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |