Down the drainquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat gebeurt er met FOK! als zelfs jij aan de diaree gaat
Net alsof dit de eerste keer is.quote:
Oh ik ben er rond deze tijd nooit, ik ga nog steeds naar bed, doeiquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof dit de eerste keer is.Ze baggert nog meer dan half ONZ.
Ik weet niet of we daar nu nog wel grappen over mogen maken. Of is alles weer overgewaaid en maken we ons op om 4 mei weer lekker los tegaan over die kutmoffen die naar onze kutherdenkingen willen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
"Wegreis"? Alsof ik in een Chinees restaurant zit.
Ja, gvd. Binnenkort wel een keer LSD, maar dat is het dan ook wel....quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Hé Demon figuur. Jij bent wel aardig opgedroogd geloof ik. Ben je van de drugs af?
gewoon klappenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Stelletje homofobe hangjongern hier in KLB.
hommmoooooquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Stelletje homofobe hangjongern hier in KLB.
Mij niks, heeeeeeeeeel KLB en alle verdere fora op FOK! en ver daarbuiten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef hoink581 het volgende:
Als je hem banned dan ben je van het gezeik af. Al vraag ik me af wat wegtripje jóu heeft misdaan, yvonne.
Moet ik jou en Hoink wel ff meeten.quote:
Weg = Roadquote:
het werkt dus wel dat bannenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Oh en na mijn 7 maanden lange ban, ben ik het een beetje verleerd.
denken dat ik homofoob benquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Moet ik jou en Hoink wel ff meeten.
Ik neuk je de moeder!quote:
Om daarna te gaan eten bij een 64537543 sterrenrestaurant.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet of we daar nu nog wel grappen over mogen maken. Of is alles weer overgewaaid en maken we ons op om 4 mei weer lekker los tegaan over die kutmoffen die naar onze kutherdenkingen willen?
Bij mij heeft het ook wel geholpen, vind dat ik me best goed gedraag de afgelopen weken.quote:
Ja, stiekem wil je aan m'n piemel zuigen, we weten 't.quote:
Maar als je aan FOK! komt kom je toch in principe aan jou Yvon?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mij niks, heeeeeeeeeel KLB en alle verdere fora op FOK! en ver daarbuiten.
bustedquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, stiekem wil je aan m'n piemel zuigen, we weten 't.
Goeiequote:Op woensdag 15 januari 2014 00:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar als je aan FOK! komt kom je toch in principe aan jou Yvon?
Jeetje, toch wel mooi om te zien dat Fok! Zelf-ingenomen lulletje rozewaters niet tolereert.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mij niks, heeeeeeeeeel KLB en alle verdere fora op FOK! en ver daarbuiten.
Nah, een vriendje in die tijd gehad die wel heel erg goed was in spanken bij dat gedrag van mij.quote:
Nee man. Ik ben kritisch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, stiekem wil je aan m'n piemel zuigen, we weten 't.
Wel over je homofiele gevoelen heen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, gvd. Binnenkort wel een keer LSD, maar dat is het dan ook wel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel over je homofiele gevoelen heen?Neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Godverdomme, ik ben jarig geen topic niets... zelfs jij Ludo bent me vergeten.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nah, een vriendje in die tijd gehad die wel heel erg goed was in spanken bij dat gedrag van mij.
Ik vind je nogal aanwezig. Gelieve daar een beetje op te letten dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij mij heeft het ook wel geholpen, vind dat ik me best goed gedraag de afgelopen weken.
Jij bent geen crew meer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind je nogal aanwezig. Gelieve daar een beetje op te letten dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |