Jammer dat ik toen die kleine Kraaij helemaal emotioneel over de vloer kreeg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja net als met je vrouw toen zeker haha. Mooi man.
Beetje tegen die Friesche kleefkutten aanvaren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Sneekermeer inderdaad. Tijdens een Sneekweek gaat ze los, en ik ook hoor. Dan kom ik altijd even buurten, ze hebben zo'n mooie Friese sport, kutje zeilen heet dat. Genieten.
Caland zou tussen de 400 en 450 euro bieden dunkt mij. Is dat genoeg?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
450 euro, dat zou echt fantastisch zijn.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Caland zou tussen de 400 en 450 euro bieden dunkt mij. Is dat genoeg?
Of moet hij toch voor de hulplijn gaan.
[ afbeelding ]
Jammer dat het Lemmerse skutsje nooit wint.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beetje tegen die Friesche kleefkutten aanvaren.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Caland zou tussen de 400 en 450 euro bieden dunkt mij. Is dat genoeg?
Of moet hij toch voor de hulplijn gaan.
[ afbeelding ]
Met 40-45 km/u zeker?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beetje tegen die Friesche kleefkutten aanvaren.
Mani haalt maximaal de 30 omdat hij alleen nog maar achteruit kan met de prelude.quote:
Het is inderdaad wel belangrijk dat hij veilig uit de beruchte race komt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani haalt maximaal de 30 omdat hij alleen nog maar achteruit kan met de prelude.
En bovendien heeft hij veiligheidsvoorzieningen om rekening mee te houden, met zijn broer op het dak enzo.
Ik wist niet eens dat ze zo'n stayokay ding daar haddenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel belangrijk dat hij veilig uit de beruchte race komt.
De slogan is niet voor niets:
-
Gelukkig heb ik nog een bassieworst van 40-45 centimeter.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani haalt maximaal de 30 omdat hij alleen nog maar achteruit kan met de prelude.
En bovendien heeft hij veiligheidsvoorzieningen om rekening mee te houden, met zijn broer op het dak enzo.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als je maar niet teveel gas geeft
Ik zag ze en ik vond ze goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel belangrijk dat hij veilig uit de beruchte race komt.
De slogan is niet voor niets:
-Mag niet, helaas-
Ik heb de poten van Amerigo op zo'n 40-45 plaatsen gebroken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een bassieworst van 40-45 centimeter.
Als dat ventje graag tieten wil verwijderen had hij als chirurg aan de slag gemoeten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:30 schreef Grifte het volgende:
Wat is dat nou weer voor modje joh? Loopt hier met me klote te spele joh, der was toch helemaal niets te zien op dat fotootje joh, schei toch uit.
Tis wel weer goed geweest hier, tijd om een boekie te lezen. Engnekken uit dat Hilversumsche moderatorenwereldje ook altijd
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat ventje graag tieten wil verwijderen had hij als chirurg aan de slag gemoeten.
quote:Ben Tiggelaar
Managementdeskundige () Ben Tiggelaar over de verrassende nieuwjaarsspeech van de zus van Gerrit Zalm.
Martin de Witte en Gerrie de Jongh
Slachtoffer Gerrie de Jongh en Martin de Witte over hun miljoenenclaim tegen het keuringsbedrijf voor PIP-implantaten.
Stientje van Veldhoven en Lambert de Bont
D66'er Stientje van Veldhoven en Groninger Lambert de Bont over de gaswinning in Groningen. Kan politiek Den Haag de woede van de Groningers tot bedaren brengen?
Gerard Bouman
Korpschef van de nationale politie Gerard Bouman over zijn strijd tegen de jeugdbendes.
Onbekende gast
Deze gast wordt in de loop van de dag bekend gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |