Daarom is de toestand van patiente zo belangrijk tijdens de procedure (composquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hm, het lijkt me best moeilijk dan om te bepalen of iemand suicidaal is of "slechts" een euthanasiewens heeft
Doen we dat toch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben bang dat je bij haar een hele wodka stokerij naar binnen moet gooien wil het wat stiller worden.
Dat is meestal zo bij de Mol.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij blijft er echt wel tot de finale in
De vermoedens van Littlerabbit worden dan toch bevestigd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Zelfs alors die ouwe koelkast wordt wild van Jennifer.
Het is dan ook opvallend dat sinds Barbara Barend gestopt is bij Fox het aantal posts bij Alors sterk is toegenomen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De vermoedens van Littlerabbit worden dan toch bevestigd.
Sharon & Barend die link is gauw gemaakt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is dan ook opvallend dat sinds Barbara Barend gestopt is bij Fox het aantal posts bij Alors sterk is toegenomen.
Hier schuilt meer achter
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is dan ook opvallend dat sinds Barbara Barend gestopt is bij Fox het aantal posts bij Alors sterk is toegenomen.
Hier schuilt meer achter
mooie kont. Wel jammer dat er poep uitkomt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even voor jou opgezocht.
[ afbeelding ]
Jij hebt liever dat ze dood is?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:04 schreef superniger het volgende:
[..]
mooie kont. Wel jammer dat er poep uitkomt.
Hoezo jammer? Daar kan je toch ook een hoop lol mee beleven?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:04 schreef superniger het volgende:
[..]
mooie kont. Wel jammer dat er poep uitkomt.
Het hele Maasgebouw zit er nu onder. Nee, dankje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo jammer? Daar kan je toch ook een hoop lol mee beleven?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:08 schreef alors het volgende:
superniger heten en niet van poep houden.
Mag ik een hint kopen om je instagram te kunnen vinden?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef alors het volgende:
Mijn ass is minimaal gelijkwaardig, edoch geen pics.
450 euro, dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik een hint kopen om je instagram te kunnen vinden?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef alors het volgende:
Mijn ass is minimaal gelijkwaardig, edoch geen pics.
Als je Feyenoord zegt moet je een dweiltje onder haar bureaustoel neerleggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hier schuilt meer achter
Dus je verkoopt jezelf? Sexyquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
450 euro, dat zou echt fantastisch zijn.
Ouwe kanalenveger, vieze badmuts, wat is dit nou allememachiesquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo jammer? Daar kan je toch ook een hoop lol mee beleven?
Daar ben ik inderdaad wel achter gekomen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je Feyenoord zegt moet je een dweiltje onder haar bureaustoel neerleggen.
Dan flikker ik gewoon iemand anders van het balkon af en laat ik dat filmen. Niemand die weet hoe ik er uit zie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:12 schreef KingRoland het volgende:
Wat gebeurt er als Jennifer toch weggaat![]()
Dan komt onze leider Johannes ten val. Wie neemt het stokje dan over?
Ik schuif Karina naar voren als moeder overste.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:12 schreef KingRoland het volgende:
Wat gebeurt er als Jennifer toch weggaat![]()
Dan komt onze leider Johannes ten val. Wie neemt het stokje dan over?
Het Sneekermeer inderdaad. Tijdens een Sneekweek gaat ze los, en ik ook hoor. Dan kom ik altijd even buurten, ze hebben zo'n mooie Friese sport, kutje zeilen heet dat. Genieten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad wel achter gekomen.
Het grote aantal meren en kanalen in Friesland is ook weer verklaard.
Ik weet niet hoor. Stel nou dat Karina aan haar einde komt tijdens een betreurenswaardig sjoel incident? Er schijnt daar in Rotterdam een vinnig groepje ouwe vrouwtjes te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik schuif Karina naar voren als moeder overste.
Ja net als met je vrouw toen zeker haha. Mooi man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan flikker ik gewoon iemand anders van het balkon af en laat ik dat filmen. Niemand die weet hoe ik er uit zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |