quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goeie threads op bb.com trouwens, Fanta.
Mag jij zelf invullen.Vriend van mij doet het, hij is hetero en stopt hella no dingen in zijn kont.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon voor webcam? En moet je dan gewoon alleen fappen of moet je ook dingen in je kont stoppen of in je eigen mond ejaculeren?
P.s. ik vraag dit voor mijn profielwerkstuk.
Lees het ene laatste topic anders even terug lol.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]ik voel me bekeken.
[..]
Mag jij zelf invullen.Vriend van mij doet het, hij is hetero en stopt hella no dingen in zijn kont.
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees het vorige topic anders even terug lol.
wel een beetje rep-beggerig he, perth brahs positief uitcallenquote:
Ja dat zegt hij... Ondertussen prolaped hij gewoon zn kont met winterpenen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mag jij zelf invullen.Vriend van mij doet het, hij is hetero en stopt hella no dingen in zijn kont.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wel een beetje rep-beggerig he, perth brahs positief uitcallen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Lol nee ben niet met die reps bezig, srs( zou alleen niet red willen zijn dan neemt helemaal niemand je serieus). Anders zou ik threads in serieuzere gedeeltes openen met serieuze info. Plus ik wilde alleen een liedje delen en ik verveelde me.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
Haha wil je gaarg op fanta haar bil slaan?
Fap4Cashquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]ik voel me bekeken.
[..]
Hahaha die hond is me nooit opgevallenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
extra fun factor in die foto, die hond die je aankijkt
die hoort thuis in "badly stuffed animals" thread lmaoquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha die hond is me nooit opgevallen
ben jij de echte dreamer eigenlijk??????? van het bodybuilding forum??????????quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
extra fun factor in die foto, die hond die je aankijkt
lmao nee..quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben jij de echte dreamer eigenlijk??????? van het bodybuilding forum??????????
Even linkje naar een van zijn threads.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao nee..
dreamer van MISC is mijn held.. ik heb nog nooit zo hard gelachen om iemand.. daarna ook nooit meer echt kunnen lachen om dingen
die gast had het echt zo goed verneukt...dat het gewoon grappig was whahahaa
originele thread is wegquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Even linkje naar een van zijn threads.
de term dreamerbulk is bij hem ontstaan.. zijn username is Dreamer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
originele thread is weg
hier wat uitleg
http://forum.bodybuilding(...)full=1#post946514973
moet wel flink spiermassa aan kunnen zetten met zoveel vretenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
de term dreamerbulk is bij hem ontstaan.. zijn username is Dreamer.
hij had het zo erg verneukt qua bulken dat hij er alleen maar steeds slechter uit begon te zien..
nu als iemand teveel vet met bulken met zich meedraagt, noemt men het dreamerbulk.
dit was zijn complete dieet voor maandenlang(srs):
Monday - Friday:
1st meal:
7 weet bix 2 eggs and glass of milk
2nd Meal:
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
3rd Meal:
4th Meal:
5th Meal:
3 eggs and glass of milk or water
6th Meal:
7th Meal:
8th Meal:
7 weetbix 2 eggs and glass of milk
-GYM Time-
9th meal Whole large chicken and glass of milk or water
Saturday and Sunday
Consisted of anything you feel like really.
Whole chickens, Rump steaks, Weetbix and occasionally cheat meals.
ik krijg al tranen in mijn ogen bij het lezen van "Bowl Of continental chicken" .. dan die multiple 125 gram rijst nog...welke allemaal droog gewogen waren![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
moet wel flink spiermassa aan kunnen zetten met zoveel vreten
of trainde ie gewoon 1 keer per week ofso?
The fuck, hij lijkt niet eens gespierderquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tot op de dag van vandaag is het een mysterie waarom hij zo is geeindigd in zijn bulk
3 jaar later kwam hij terug op MISC, dit was zijn antwoord:quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoezo mysterie? Hij heeft gewoon teveel gegeten lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |